Re: [how2] plooientaart
Heb gisteren een plooientaartje gemaakt met de how to van Sandra! Echt super hoor!!
En het resultaat natuurlijk..
"Esmee 11-12-2007"
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [how2] plooientaart
Heb gisteren een plooientaartje gemaakt met de how to van Sandra! Echt super hoor!!
Oeps 2x
Oeps 2x
Ik zal het je nog sterker vertellen.....zelfs oeps 3x
Maar dat geeft niet hoor, lijkt mijn topic opeens weer heeeeeel erg in trek
En fijn om te lezen dat mijn uitleg duidelijk was en je tot zo'n leuke taart bent gekomen. Ik had al op jou eigen topic ook gereageerd.
bedankt, deze ga ik binnenkort proberen!
Ontzettend leuk!! Ik had het eerlijk gezegt nog nooit gezien maar dit is voor mij zeker de moeite waard om te gaan maken!!
Bedankt meiden en succes/plezier met maken snaaitje en joyce.83
hoeveel fondant zou ik nodig hebben voor een 24 cm taart?
hoeveel fondant zou ik nodig hebben voor een 24 cm taart?
Dat vind ik best lastig want het hangt erg af van het aantal plooien, hoe dicht je die op elkaar legt.
Als je de plooien net aansluit op elkaar en niet echt over elkaar heen legt, zou ik 1/4 tot max 1/3 extra rekenen op je normale hoeveelheid.
Ik zit zelf meestal onder het gewicht van de meeste tabellen omdat ik heel dun uitrol. Wij vinden een te dikke laag gewoon niet lekker. Maar daardoor zie je bij mij wel vaak ieder bobbeltje.....
Hopelijk ben ik duidelijk genoeg in deze uitleg.
Succes!
He, hallo. wat een tof effect. Ik vroeg me al af hoe ze dat toch deden. Het is net het ontrafelen van een tovertruc. ik ben er blij mee.
super bedankt.
gr roomsuus
He, hallo. wat een tof effect. Ik vroeg me al af hoe ze dat toch deden. Het is net het ontrafelen van een tovertruc. ik ben er blij mee.
super bedankt.
gr roomsuus
Graag gedaan!
SweetTatiana schreef:hoeveel fondant zou ik nodig hebben voor een 24 cm taart?
Dat vind ik best lastig want het hangt erg af van het aantal plooien, hoe dicht je die op elkaar legt.
Als je de plooien net aansluit op elkaar en niet echt over elkaar heen legt, zou ik 1/4 tot max 1/3 extra rekenen op je normale hoeveelheid.
Ik zit zelf meestal onder het gewicht van de meeste tabellen omdat ik heel dun uitrol. Wij vinden een te dikke laag gewoon niet lekker. Maar daardoor zie je bij mij wel vaak ieder bobbeltje.....Hopelijk ben ik duidelijk genoeg in deze uitleg.
Succes!
Ik snap m helemaal! ik ga het gewoon uitproberen morgen !
bedankt!
Ben er nu al even mee bezig, maar het blijft stik leuk om te doen.
Dit was mijn eerste plooientaart poging:
Ik heb er nog eentje met de kerst gemaakt, maar die heb ik nog niet online, dus foto volgt nog.
Ben er nu al even mee bezig, maar het blijft stik leuk om te doen.
Dit was mijn eerste plooientaart poging:Ik heb er nog eentje met de kerst gemaakt, maar die heb ik nog niet online, dus foto volgt nog.
Mooi, zeker ook de kleurencombi en je roos!
Bedankt voor de howto!
Wat een mooie taart is het geworden zeg!
Hoi Sandra.
Ik heb je techniek gebruikt en echt....het werkt kei goed.
kijk hier het resultaat.
wat een fijne howto, thank you so velly velly muts!!!!
Hoi Sandra.
Ik heb je techniek gebruikt en echt....het werkt kei goed.kijk hier het resultaat.
Mooi geworden zeg met die verschillende kleuren!
wat een fijne howto, thank you so velly velly muts!!!!
you're velly, velly welkom
super, ik ga het een keer gebruiken voor een barbie taart voor de rok!
Het was even werk maar dan heb je ook wat......een PLOOIENTAART!
Foto helaas een beetje donker.
Het was even werk maar dan heb je ook wat......een PLOOIENTAART!
Foto helaas een beetje donker.
Wauw.....mooi geworden zeg!
babycake schreef:Het was even werk maar dan heb je ook wat......een PLOOIENTAART!
Foto helaas een beetje donker.Wauw.....mooi geworden zeg!
En hij was ook nog eens (volgens vriendinnetje)
was zo benieuwd heo een plooitaart moest nooit gedacht dat het zo moest bedank ga me een keer aanwagen
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [how2] plooientaart