Onderwerp: website in ontwikkeling, advies nodig!
Hoi,
ik ben bezig met een website op aanvraag van vrienden/bekenden. waar ik als hobbybakster wel te vinden ben. zodat ze hun visite door kunnen verwijzen als er vraag naar is. en aangezien niet iedereen hyves leuk/makkelijk vindt, heb ik een eigen www aangemaakt.
Wilde er wel 'uitspringen' qua kleuren, omdat de meeste taartensites zoetsappige kleuren hebben zoals roze tinten, paarstinten en zoete pasteltinten. Dat wilde ik dus niet.
# echter, ik wil graag de foto's op de site zelf, en niet dat hij automatisch wordt doorgestuurd naar een andere pagina.
zit namelijk bij one.com, daar kan je een eigen galerij (vind het raar met 1 L,haha) maken, maar die opent zich dan op een andere pagina, dus die heb ik eerst weer verwijderd.
WEET IEMAND HOE IK DAT HET MOOISTE KAN DOEN? kan er wel gewoon afbeeldingen invoegen, maar ben bang dat het op andere maten pc-schermen misschien uit het verband wordt getrokken?
# Omdat m'n visite kaartje groen is (bovenste banner op de site) wilde ik de site in dezelfde kleuren hebben. dus groen uit het visitekaartje geplukt, code ervan opgezocht, dus exact zelfde lichte groen. de hoofdtekst heb ik donkerbruin gemaakt zoals de blaadjes (op zelfde manier, kleur eruit nemen met programma en bijpassende kleurcode opzoeken)
De menu-tekst kan ik helaas niet aanpassen qua kleur, omdat ik een template heb gebruikt.
Bij mogelijkheden heb ik wel vermeld dat ik het puur hobbymatig doe en dus ook maar een beperkt aantal taarten per maand kan/wil maken.
In de inleiding op home wil ik ook een luchtig verhaaltje kunnen zetten, en ook dat het duidelijk is dat het als hobby is en niet bedrijfsmatig. dat kan altijd nog...hahah. over een paar jaar als ik wat beter ben en meer tijd heb.
# Als iemand een idee heeft voor een inleidings-opzet, dan ook graag!!! dat ik beetje een richting heb om op te gaan!
# Overige feedback/reacties zijn ook welkom! graag zelfs!!
alvast bedankt voor de moeite om dit langer geworden verhaal te lezen en evt de site (in aanmaak) te bekijken!