1

Onderwerp: waarom wordt ik niet meer teruggestuurd ?

Voorheen als ik een berichtje had geplaatst, werd ik daarna automatisch teruggestuurd naar de nieuwe pagina.
Sinds een half jaar kom ik niet meer automatisch terug.
Dan moet ik eerst terug dubbelklikken, dan kom ik weer in het tekstvak waar ik mijn berichtje heb getypt en dan moet ik nog een keer terugklikken.
Aangezien mijn computer ook steeds trager begint te worden, gaat het me nu steeds meer irriteren en heb ik steeds minder zin om een berichtje te tikken, want om weer terug te komen ben ik zo'n 3 minuten bezig.
Is hier iets aan te doen ?

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

2

Re: waarom wordt ik niet meer teruggestuurd ?

Het is wel lastig om iets te beoordelen wat al een half jaar speelt bij je...
Maar wat bedoel je met "eerst terug dubbelklikken"? Ik ben zelf echt geen 3 minuten bezig met een berichtje?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: waarom wordt ik niet meer teruggestuurd ?

Ja, ik had er eerder mee moeten komen, maar toen vond ik het nog niet zo storend.
Het feit dat ik 3 minuten bezig ben, heeft met mijn oude computertje te maken. Die is zo ontzettend traag aan het worden. Bij iedere klik die ik maak om iets te zoeken of naar een andere pagina te gaan, krijg ik echt gruwlijk lang een zandloper te zien en daarom begon ik me er nu wel aan te ergeren dat ik zoveel moet klikken.

Ik zal het proberen uit te leggen:
Normaal gesproken, tik je je tekst en klik je op ok, en de computer stuurt je dan door naar de volgende pagina.
Ik kom dan wel terug in het topic met mijn berichtje erin geplaatst, maar als ik dan terug wil naar de rubriek, dus het topic wil verlaten, dan moet ik eerst dubbelklikken op het pijltje linksbovenin.
Dan kom ik uiteraard terug bij het teksvlak waar ik in heb zitten typen (het veldje waar je je bericht schrijft), dan moet ik weer op het pijltje links bovenin klikken. Dan ben ik weerterug in het topic zoals hij was toen ik het begon te lezen. Dan moet ik weer op het pijltje klikken en dan kom ik pas weer terug in de rubriek, bijvoorbeeld; een babbel na het bakken.

Elke keer als ik op het blauwe pijltje klik, moet ik wel een minuut wachten, maar dat ligt dus aan mijn computer.

Ik kan me herrineren dat ik voorheen gelijk terug ging naar de rubriek zodra ik een tekst getikt had en op ok had geklikt.
Is dit misschien gewoon veranderd ?

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

4

Re: waarom wordt ik niet meer teruggestuurd ?

als ik een berichtje plaats (en dat doe ik genoeg  O-) ) kom ik zoals jij automatisch terug in het topic met daarin je eigen berichtje erbij gezet. Dat is toch normaal dacht ik? als je dan terug naar een rubriek wil, klik ik er gewoon op (bv nadat ik dit bericht heb geplaatst, kan ik klikken op "over de site" of ineens terug naar "het deleukstetaartenforum"

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

5

Re: waarom wordt ik niet meer teruggestuurd ?

Ik snap je denk ik, da's heel normaal hoor.
Rubriek~> topic met je eigen getypte maar nog niet geposte tekst~> topic met je eigen geposte tekst.
En als je terug gaat, heb je dus de andere volgorde.
Misschien valt het nu meer op omdat je computer trager is en je de pagina langer in beeld heb?

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

Re: waarom wordt ik niet meer teruggestuurd ?

xhafal schreef:

als ik een berichtje plaats (en dat doe ik genoeg  O-) ) kom ik zoals jij automatisch terug in het topic met daarin je eigen berichtje erbij gezet. Dat is toch normaal dacht ik? als je dan terug naar een rubriek wil, klik ik er gewoon op (bv nadat ik dit bericht heb geplaatst, kan ik klikken op "over de site" of ineens terug naar "het deleukstetaartenforum"

Tja misschien heb ik het mis, maar ik dacht dat ik eerst niet meer terug hoefde naar het  typveld  maar gelijk terug ging naar de rubriek. Dus dat ik de laatste stappen kon overslaan.

Maar zoals Pooh ook zegt, misschien dat het me nu pas echt goed opvalt en ik gewoon op jacht moet naar een nieuwe computer

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

7

Re: waarom wordt ik niet meer teruggestuurd ?

Nee, je komt terug in het topic waar je hebt gepost. Maar dan hoef je niet op 2x terug te klikken, je kunt ook gewoon de crumbtrail volgen, die vlak bovenin en onderin staat,. Dus waar Het "DeLeuksteTaarten"-forum » Over de site » waarom wordt ik niet meer teruggestuurd ?  staat. Dat zijn 3 linkjes. De eerste gaat naar de index, de tweede naar de rubriek en de derde naar het topic. Eén klik, that's all :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

Re: waarom wordt ik niet meer teruggestuurd ?

Ik ga het meteen uitproberen.

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

9

Re: waarom wordt ik niet meer teruggestuurd ?

:thumb:  :thumb: Super, thanks !!

Waarom deed ik dan zelf ineens zo moeilijk ?  :think:  :/  :o

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.