26

Re: lekker spelen met silli en nieuwe molds gemaakt

@lice schreef:

wat is het weer een prachtige taart, en wat zien de molds er geweldig uit.
Moet toch ook maar eens silli pasta kopen. Kan dit wel gebruiken voor een mooie workshopvoorbeeld  ;)

:thumb:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

27

Zo te zien leuk spul dat silly. Mooie taart!

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

28

Super weer Brenda! Je molds zijn echt tof :thumb: Bij wie deel je al die lekkere lekkernijen? Pff, ik kom alleen maar aan :x

Be in love with what you have

29

het meeste deel ik uit of  zoals vanmiddag heb ik hem meegenomen naar Lupe en Ilona, en Lupe had ook al van die heerlijke cupcakes gemaakt van apple cinnamon.... gelukkig gaat ze die ook verkopen, yummie

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

30

Leuk weer hoor. Ik wil ook nog graag met silli spelen, lonken doe ik al naar 'dingetjes'die ik dan kan gebruiken. Maar het is er nog steeds niet van gekomen. Maar je taartje is super leuk.

Groetjes Bianca Wolst

31

Erg leuk!!
Heb ook silli in huis maar nog niks mee gedaan.

Wat voor kleuren heb je gebruikt? Het lijkt wel zwart metallic grijs, haha.

32

Helemaal top weer. Mooi, mooi, mooi!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

33

Heel gaaf! en wat een prachtige molds zijn dat geworden!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

Wow leuk zeg, je hebt precies je sieraden op te taart gemaak. Zietr er fantastisch uit.

Super cool, heel uniek!

Ik vraag mij eigenlijk het volgende af(sorry als dit off topic is): heeft iemand van jullie al geprobeerd om bvb een silicone mal te maken van een model uit suikerpasta? (hoop dat dit een beetje zinnig klinkt)
Moest dit lukken, zou heel handig zijn, want dan zou je bvb de silicone mal van een baby kunnen namaken en mallen ruilen met vriendinnen om na te maken...

36

Mooi! :Y

37

Wauw wat mooi.

Kan je er voor mij niet een maken?  :o

38

Ohhh geweldig mooi!
En het klinkt ook nog verrukkelijk! Stroopwafelcake?? Heb je daar een recept van maak je dat met een bepaalde mix? Ik ben dol op stroopwafels... :9

39

Tanja85 schreef:

Ohhh geweldig mooi!
En het klinkt ook nog verrukkelijk! Stroopwafelcake?? Heb je daar een recept van maak je dat met een bepaalde mix? Ik ben dol op stroopwafels... :9

kant en klare mix van funcakes ;)