Re: lekker spelen met silli en nieuwe molds gemaakt
wat is het weer een prachtige taart, en wat zien de molds er geweldig uit.
Moet toch ook maar eens silli pasta kopen. Kan dit wel gebruiken voor een mooie workshopvoorbeeld

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » lekker spelen met silli en nieuwe molds gemaakt
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat is het weer een prachtige taart, en wat zien de molds er geweldig uit.
Moet toch ook maar eens silli pasta kopen. Kan dit wel gebruiken voor een mooie workshopvoorbeeld

Zo te zien leuk spul dat silly. Mooie taart!
Super weer Brenda! Je molds zijn echt tof
Bij wie deel je al die lekkere lekkernijen? Pff, ik kom alleen maar aan 
het meeste deel ik uit of zoals vanmiddag heb ik hem meegenomen naar Lupe en Ilona, en Lupe had ook al van die heerlijke cupcakes gemaakt van apple cinnamon.... gelukkig gaat ze die ook verkopen, yummie
Leuk weer hoor. Ik wil ook nog graag met silli spelen, lonken doe ik al naar 'dingetjes'die ik dan kan gebruiken. Maar het is er nog steeds niet van gekomen. Maar je taartje is super leuk.
Erg leuk!!
Heb ook silli in huis maar nog niks mee gedaan.
Wat voor kleuren heb je gebruikt? Het lijkt wel zwart metallic grijs, haha.
Helemaal top weer. Mooi, mooi, mooi!
Heel gaaf! en wat een prachtige molds zijn dat geworden!
Wow leuk zeg, je hebt precies je sieraden op te taart gemaak. Zietr er fantastisch uit.
Super cool, heel uniek!
Ik vraag mij eigenlijk het volgende af(sorry als dit off topic is): heeft iemand van jullie al geprobeerd om bvb een silicone mal te maken van een model uit suikerpasta? (hoop dat dit een beetje zinnig klinkt)
Moest dit lukken, zou heel handig zijn, want dan zou je bvb de silicone mal van een baby kunnen namaken en mallen ruilen met vriendinnen om na te maken...
Mooi! 
Wauw wat mooi.
Kan je er voor mij niet een maken? 
Ohhh geweldig mooi!
En het klinkt ook nog verrukkelijk! Stroopwafelcake?? Heb je daar een recept van maak je dat met een bepaalde mix? Ik ben dol op stroopwafels... 
Ohhh geweldig mooi!
En het klinkt ook nog verrukkelijk! Stroopwafelcake?? Heb je daar een recept van maak je dat met een bepaalde mix? Ik ben dol op stroopwafels...
kant en klare mix van funcakes 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » lekker spelen met silli en nieuwe molds gemaakt