1

Onderwerp: [VRAAG] sluiting cakepop maker

Wie heeft er een cakepop maker en wil voor mij  eens kijken naar de sluiting?

Als ik mijn cakepopmaker dicht heb gedaan sluit hij niet helemaal op elkaar. Er kan tot wel een halve cm verschil tussen de platen komen.  Bij het handvat dan, de andere kant sluit wel goed op elkaar. Nou heb ik het gevoel dat ik daardoor de bal helften niet helemaal recht op elkaar had zitten.

Ik heb bij de 2e lading de klep handmatig nog extra dicht gehouden en toen ging het wel goed. Ligt het aan mijn aparaat of heeft iedereen wat ruimte tussen de platen zitten?

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

2

Re: [VRAAG] sluiting cakepop maker

Voor zover ik begrepen heb heeft iedereen dat, dat hij (net) niet helemaal sluit.

Bij mij in elk geval ook.

3

Bij mij sluit hij ook niet helemaal, denk dat dat zo hoort.

4

Bij mij sluit ie wel praktisch op elkaar hoor. En zeker geen halve cm ruimte, misschien een/twee millimeter.
Ik moet wel zeggen dat ik altijd ruzie heb bij het openen.
Zeker als ik met een handschoen wil openen. Het handsvat vind ik erg gammel.

5 Laatst bewerkt door Ottolien (28-12-2011 11:45)

Dan hoeft hij dus niet terug (gelukkig), maar echt handig vind ik het niet.

Maar goed dan moet ik maar verder expirimenteren met dat ding :P . Ik had ze nu gemaakt met chocoladecake, maar dit recept was te luchtig. De ballen vielen van de chocola om het stokje af nadat dit droog was :s

Bedankt dames voor het kijken.

Groetjes, Ilonka

6

ALs je hem dicht doet gaat soms het zwarte dingteje (klepje) niet goed, dan sluit hij niet helemaal. Even naar voren halen dan sluit hij beter.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

7

Soesie schreef:

ALs je hem dicht doet gaat soms het zwarte dingteje (klepje) niet goed, dan sluit hij niet helemaal. Even naar voren halen dan sluit hij beter.

De sluiting zit echt goed dicht, en dan heb ik nog ongeveer een halve cm speling tussen de platen.

Groetjes, Ilonka

8

Ottolien schreef:
Soesie schreef:

De sluiting zit echt goed dicht, en dan heb ik nog ongeveer een halve cm speling tussen de platen.

Dan weet ik het niet :/

Ik haal het kleine klepje naar voren, klein stukje en hij zit dicht. Wel iets speling, maar geen halve centimeter. Ik kan ook dat klepje zonder handschoen openen, zelfs na 9 ladingen.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

Ottolien schreef:

dat hoort denk ik niet. Ik heb hem ook en de klep is wat wiebelig maar de platen sluiten gewoon  goed op elkaar aan. Ik hoef niet te drukken of zo.
Ik zou hem dan gewoon wel even ruilen, want dit is denk ik niet goed.
succes

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

10

Of het een halve cm is weet ik ff niet, maar er zit wel speling in de deksel, vanwege het rijzen van het deeg

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

11

Ik knijp hem in als ik de bovenkant van de onderkant haal, en hetzelfde met sluiten

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

ja bij mij ook..  ik gebruikte hem voor het eerst  eerste 3x gingen goed (had veel pops te maken)  en de 4de x bleef hij klem zitten

5de x brak het roze uitsteksel af..

ik moet eigelijk nog bellen/mailen naar waar ik hem gekocht heb

ik kreeg hem in combi van klem zitten en heet (pannenlap) amper open

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

ja bij mij ook..  ik gebruikte hem voor het eerst  eerste 3x gingen goed (had veel pops te maken)  en de 4de x bleef hij klem zitten

5de x brak het roze uitsteksel af..

ik moet eigelijk nog bellen/mailen naar waar ik hem gekocht heb

ik kreeg hem in combi van klem zitten en heet (pannenlap) amper open

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela

14

Ik heb in december de cakepop maker besteld bij taartwinkeltje. Het is een geweldig apparaat en ik heb er al veel pops mee gebakken. Ik was helemaal op dreef tot tijdens het bakken het zwarte klepje van de sluiting ineens scheef zat. Hij zit nu weer recht maar nu zit het klepje een stuk lager. Er is nu een speling van een halve cm bij het sluiten.
Ik heb taartwinkeltje gemail maar krijg geen antwoord  ik hoop dat het gerepareerd kan worden maar eigenlijk wil ik een nieuwe.
Hebben meer mensen hier last van en hoe is dat opgelost?

15

Oh, brak het deksel helemaal af, dat is nog vervelender. waar heb jij hem gekocht als ik vragen mag. Bij taartwinkeltje zijn ze nu niet op voorraad dus ik ben benieuwd of ruilen lukt. Ik denk dat het apparaat te heet wordt voor de plastic onderdelen. Ik had best wat meer willen betalen als het allemaal van een betere kwaliteit was geweest.

mijn vriend (ik zeg altijd te snel dat ik iets gekocht heb maar ja is ook van gezamelijk geld dus dat klopt wel) heeft het bij spullen voor je taart gekocht hier in de stad

wil binnenkort er even langs (moet woensdag toch) en vragen wat de stappen zijn (officieel moet je met zoiets bij de winkel in kwestie zijn maar vermoed dat ik sneller zou zijn bij inventum)

mijn vriend (ik zeg altijd te snel dat ik iets gekocht heb maar ja is ook van gezamelijk geld dus dat klopt wel) heeft het bij spullen voor je taart gekocht hier in de stad

wil binnenkort er even langs (moet woensdag toch) en vragen wat de stappen zijn (officieel moet je met zoiets bij de winkel in kwestie zijn maar vermoed dat ik sneller zou zijn bij inventum)

18

Volgens mij het bekende euvel... zelfs al een klein roze afgebroken, twee keer gebruikt... goed spul :think:

19

Jep hier iedem dito,  Scheef op elkaar... en dus scheefe ballen.
En zeer lastig open te krijgen...

20

Sassje schreef:

en dus scheefe ballen.

Scheve ballen? Dat lijkt me lastig lopen.....  :lol:  :think: (sorry :o)

Het apparaat staat hier al ruim 1,5 maand in de doos in de bijkeuken nog, toch maar eens kijken en misschien zelfs proberen.

21

Er zijn ook problemen met de anti-aanbaklaag
Ik heb twee machines gehad (uit dezelfde serie) waarbij bij allebei de anti-aanbaklaag los liet.
Ik wacht gewoon wel even totdat alle kinderziekten uit apparaat zijn voordat ik er (weer) een koop.

Inventum is niet zo veilig en vertrouwd als ze pretenderen