1

Onderwerp: tja, dit is dan weer heel iets anders

dan jullie van mij gewend zijn. en ook anders dan ik gewend ben :lol:  maar ach, Tinkerbell vind ik dan nog wel grappig, mits het met een printje mocht ;)

het was een beetje lastig om foto's te maken waarbij de juiste kleuren en glitters ook zo overkomen, dus ik heb er maar weer eens heel veel gemaakt van allerlei stukjes en uit alle hoeken....

http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/21521467/400378951.jpg

http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/21521467/400378946.jpg

http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/21521467/400378948.jpg

http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/21521467/400378949.jpg

http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/21521467/400378947.jpg

http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/21521467/400378950.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: tja, dit is dan weer heel iets anders

Heel erg mooi en girlie!

Ik had eens een vraagje... De bloemen, ik denk dat je die generfd hebt? Met een veiner (zo twee delen waartussen je de bloem drukt) of met de veiner tool (dat stokje bedoel ik)?

Had er zelf nog niet aan gedacht dat ik die uitstekers ook op die manier kan gebruiken, want zo lijkt het wel veel meer op een echte bloem dan wanneer je gewoon 1 uitsteker gebruikt...
You've inspired me  :D

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

3

ziet er weer erg leuk uit!

welke bloemen ( uitstekers veiners) heb je gebruikt?

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

4

Heel mooi! Inderdaad weer eens iets anders;)

Heeel mooi, er zitten weer prachtige details op :thumb:

6

Tja, dit is zeker eens iets anders....
Maar je hebt het weer keurig voor elkaar gekregen!
(Ook al is het niet wat wij gewent zijn van jou  ;) )
Groetjes!

Happy Cake Day!

7

Mooooooooooooi, heeeeeeeeeeeeeeeeel mooi!!!!!!!
Even wat anders maar toch is je eigen stijl herkenbaar, grappig!!!

Hoeveel domme blondjes heb je nodig om 1 chocoladetaart te maken?
25. 1 voor het deeg  en 24 om de m&m's te pellen. :)

8

Supiemooiii! :)

9

Waanzinnig. Heel anders maar wel helemaal Kwebbeltje.

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

10

Brenda nogmaals wat is dit weer een TOPPER die kleuren zo  :thumb: en ja wat moet nog meer zeggen,tis weer klasse  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:
groetjes Carla

11

Hij is snoezig  :thumb:  mooie rand langs de printjes ook  :Y

12

WOW, zij is prachtig (ik kan dit toch echt geen hij meer noemen) Het is maar goed dat mijn dochter al op bed ligt. Die wil meteen dezelfde taart voor haar verjaardag en de eerst komende jaren gaat dat toch echt niet uit mijn handen komen.

Groetjes, Renata

13

heel erg mooi :thumb:  :thumb:

groetjes  Jose'

14

Erg mooi, romantisch maar toch ook schattig tja hoe moet ik t zeggen...

Vind de 4 roze bloemen ook erg mooi, hoe heb je die gemaakt, als ik vragen mag.

www.taartenetalage.nl,
De foto etalage van mijn taarten.

15

dank jullie wel allemaal voor de complimenten. ik vind kindertaarten met een thema altijd heel erg moeilijk, ben er altijd een beetje onzeker over omdat ik mij vaak te beperkt voel in een thema. maar zo Tinkerbell met een printje, dat zag ik op zich al best wel zitten. dat mag natuurlijk lekker liefjes met bloemetjes e.d.
en hoewel ik na lamg denken eindelijk een idee had hoe ik de printjes wilde verwerken zat ik nog best wel een beetje te twijfelen hoe ik de rest van de taart zou aankleden... ik had gisteren al wel wat bloemen en strikken gemaakt dus dat scheelde vandaag wel weer veel tijd, dus dat maakte dat is nog best wel redelijk snel klaar was met de taart vandaag. ik was begonnen met het decoreren van de bovenste taart en die werd al maar voller en voller  :D  :o  tja, maar wat moet er dan op die onderste taart??? die strikken vond ik er niet leuk bij staan, dus die heb ik aan de kant geschoven, en ik geloof dat ze uiteindelijk toch nog in de prullenbak beland zijn :think: van het idee wat ik gisteren in mijn hoofd had is uiteindelijk niet veel bewaard gebleven :shh: maar misschien komt dat een ander keertje wel weer van pas. zo ontstaat er dus eigenlijk gewoon spontaan een taart uit je handen. ik ben wel blij met het resultaat en hoewel het dus niet echt mijn ding is ben ik dus wel tevreden.
goed, jullie zitten hier niet om mijn gezwets te lezen :lol: , ik zal antwoord geven op de bloemen vraag :D
de grote bloemen heb ik gemaakt van gumpaste gemengd met fondant met de 5 petal rosecutter. 2 op eenvolgende maten per bloem nemen. het mengsel heel dun uitrollen en de bloemen uitsteken, de randen met een baltooltje op een foampad iets frillen en ik laat ze dan per stuk los drogen op een gevulde-eieren-serveerschaal (snappie die? :lol: ) dat heeft voor mij de perfecte niet zo diepe holling voor dit soort bloemen. terwijl ze liggen te drogen in die vorm kun je ze prima gelijk dusten en in de glitters zetten. voor de iets kleinere roze bloemetjes heb ik de grootste blossom plunger gebuikt en deze in een veiner gedaan welke eigenlijk voor een ander bloemetje bedoeld is. als alles gedroogd is met behulp van een drupje icing in elkaar zetten et voilá.
is het een beetje duidelijk zo?

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

16

Inderdaad heel wat anders. En kan mij voorstellen dat je geen boetseersels wilde doen. tinkerbel is echt een drama en wordt al heel snel een monstertje.
Dit heb je goed opgelost. De taart heeft een beetje een jaren 50 uitstraling, vind ikwel erg leuk.
Toppertje weer :thumb:

17

hij is super !!!! vind hem eigenlijk perfect  ;)

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten

18

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten

19

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten

20

haha zo super dat ik het drie keer geplaatst heb haha sorry :o

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten

21

Wat een schatje, prachtig zeg !!

Groetjes, Conny

22

Wat heb je weer een prachtige taart gemaakt. Heb onlangs zo'n beetje al je taarten (weer) bekeken. Werkt erg goed ter inspiratie, dankjewel dat je je taarten met ons wilt delen!

23

Prachtig! Ik ben dan ook een grote Tinkerbellfan :).
Mag ik hem opslaan? Wie weet..voor m'n 26e verjaardag!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

24

Ik vind m echt helemaal geweldig!!!!! Je maakt echt supermooie taarten!!!

Je kan beter spijt hebben van dingen die je gedaan hebt, dan van dingen die je niet gedaan hebt...

25

Super gedaan, een echte kwebbel...en wat ik mooi vind is dat alles klopt :P  De verhoudingen,strakheid van de letters en vooral de bloemen met roze :Y  :thumb:

Be in love with what you have