1

Onderwerp: kan ik scal 2 van iemand kopen?

Een half jaar geleden een cricut mini gekocht. Stond maar op de plank. Nu eindelijk in de kerstvakantie besloten me erin te verdiepen. Blijkt dat het software programma waarmee je eigen designs kan maken (o.a. logo's) en kan uitsnijden niet meer verkocht wordt. Voel me nu net een beetje als iemand die een radio koopt waarbij je alleen mag luisteren naar de muziek van de radiomaker... Ik ben dus op zoek naar iemand die een geregistreerde versie (geen proefversie) van Scal 2 zou willen verkopen.

vrouwtje Deeg; natuurlijk lekkere bakproducten

2

Re: kan ik scal 2 van iemand kopen?

En velen, héél velen, met jou...... ben ik bang..... kijk eens op ebay anders?

Succes!

3

Ik vind het zo jammer dat mensen denken dat je alleen mooie dingen kunt maken met SCAL op de cricut...
Heb je uberhaubt wel eens naar de mogelijkheden op alleen de basis cartridge gekeken?

En niet fout bedoeld hoor, maar creativiteit zit echt in jezelf.. niet in een programma... Als de cricut op de plank staat puur omdat jij denkt dat het komt omdat je SCAL niet hebt.. dan helpt SCAL kopen ook niet..  :nooo

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

Bommeltje schreef:

Ik vind het zo jammer dat mensen denken dat je alleen mooie dingen kunt maken met SCAL op de cricut...
Heb je uberhaubt wel eens naar de mogelijkheden op alleen de basis cartridge gekeken?

En niet fout bedoeld hoor, maar creativiteit zit echt in jezelf.. niet in een programma... Als de cricut op de plank staat puur omdat jij denkt dat het komt omdat je SCAL niet hebt.. dan helpt SCAL kopen ook niet..  :nooo

hoi bommeltje
ik heb ook cartridges van provocraft met vormpjes die ik mooi vind maar ik vind het zo jammer dat ik bijvoorbeeld niet mijn logo met de cricut kan uitsnijden of mijn eigen ontworpen vormen kan gebruiken. Natuurlijk heeft provocraft héél véél cartridges en de craft room is vast heel handig maar feit blijft dat het provocraft ontwerpen zijn, of je ze nou dikker, dunner maakt of kantelt. Dat bedoel ik niet negatief, maar het is niet helemaal mijn definitie van creatief. Ik wil hier ook geen discussie starten over wat creatief is of niet maar hoop dat iemand toch nog scal 2 wilt verkopen.

5

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=181683

:)

6

Heb net een nieuwe versie erop gezet  :Y

I rehabilitate computers, I train people. I am the COMPUTERWHISPERER !! ---- Zoon en moeder Taartenmakers

kokkie20 schreef:

Heb net een nieuwe versie erop gezet  :Y

we waren een weekje weg en ik zag nu dat er een versie te downloaden is. Ik ga het proberen. alvast bedankt!