1

Onderwerp: Leven elfjes in een ..........

..........een schoen    :)  :)  :)
Natuurlijk.....in onze fantasie kunnen ze overal leven  ;)
Ben wel niet euforisch over deze taart  :s 

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KNCGSTA8.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KW7REQYU.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EY3DUZOY.jpg  ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

2

Re: Leven elfjes in een ..........

De elfjes zijn prachtig!!! Misschien is de schoen te veel in de kleur van de ondertaart waardoor het geheel een beetje flets is  :think:  Maar zeker weer een prachtige creatie hoor.

3

Re: Leven elfjes in een ..........

ik vind hem ook zeer mooi, vooral dat elfje vooraan in dat roze jurkje,wat  mooi geboetseerd :thumb:  :thumb:

groetjes  Jose'

4

Re: Leven elfjes in een ..........

roos schreef:

De elfjes zijn prachtig!!! Misschien is de schoen te veel in de kleur van de ondertaart waardoor het geheel een beetje flets is  :think:  Maar zeker weer een prachtige creatie hoor.

Dat zou het zeker eens kunnen zijn .... de schoen die véél te flets is  :/

Vele en lieve groetjes Nicole

5

Re: Leven elfjes in een ..........

hij is gewoon supermooi, ik zie er geen fouten aan.
Ik vind het echt eensprookjestaart.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

6 Laatst bewerkt door Madame Gâteau (28-12-2011 23:38)

Re: Leven elfjes in een ..........

En nog een geweldige taart, super!!
Ik mis enkel een beetje kleur, misschien als je de schoen iets meer kleur had gegeven dat de taart iets minder flets was.

Maarrrrr voor de rest ziet hij er weer geweldig uit, het hekwerk, de aarde, de naden op de schoen, de veters, de dakpannen, lieveheersbeestjes, de gezichtuitdrukking van het meisje wat voorop de taart zit, de kleertjes, de steentjes, het achterdeurtje. :thumb:  :thumb:  :thumb:

Heb je nog een close upje van de elfjes??
Ik zou graag de gezichtjes van dichterbij zien :Y  't wordt echt tijd voor een brilletje geloof ik :think:


edit :   m'n man zegt net tegen me, je zit echt veel te dicht op het scherm van je laptop, je moet echt naar de oogarts  :lol:  :lol:

7

Re: Leven elfjes in een ..........

Bedankt modjes voor het corrigeren van de titel  :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

8

Re: Leven elfjes in een ..........

Madame Gâteau schreef:

En nog een geweldige taart, super!!
Ik mis enkel een beetje kleur, misschien als je de schoen iets meer kleur had gegeven dat de taart iets minder flets was.

Maarrrrr voor de rest ziet hij er weer geweldig uit, het hekwerk, de aarde, de naden op de schoen, de veters, de dakpannen, lieveheersbeestjes, de gezichtuitdrukking van het meisje wat voorop de taart zit, de kleertjes, de steentjes, het achterdeurtje. :thumb:  :thumb:  :thumb:

Heb je nog een close upje van de elfjes??
Ik zou graag de gezichtjes van dichterbij zien :Y  't wordt echt tijd voor een brilletje geloof ik :think:

edit :   m'n man zegt net tegen me, je zit echt veel te dicht op het scherm van je laptop, je moet echt naar de oogarts  :lol:  :lol:


Ook al last van dat probleempje  :lol:  :lol:  :lol:

Hier dan de foto waarnaar je vroeg ....zodat je je brilletje niet moet opzetten  :D
http://www.mijnalbum.nl/Foto-U8GZUICR.jpg

Vele en lieve groetjes Nicole

9

Re: Leven elfjes in een ..........

Een foto bij daglicht .....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NGPTXA4M.jpg ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

10

Re: Leven elfjes in een ..........

Zooo leuk weer!!!

Ik ben echt zo jaloers op je boetseertalent :o

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

11 Laatst bewerkt door Madame Gâteau (29-12-2011 12:11)

Re: Leven elfjes in een ..........

nicole th schreef:
Madame Gâteau schreef:

En nog een geweldige taart, super!!
Ik mis enkel een beetje kleur, misschien als je de schoen iets meer kleur had gegeven dat de taart iets minder flets was.

Maarrrrr voor de rest ziet hij er weer geweldig uit, het hekwerk, de aarde, de naden op de schoen, de veters, de dakpannen, lieveheersbeestjes, de gezichtuitdrukking van het meisje wat voorop de taart zit, de kleertjes, de steentjes, het achterdeurtje. :thumb:  :thumb:  :thumb:

Heb je nog een close upje van de elfjes??
Ik zou graag de gezichtjes van dichterbij zien :Y  't wordt echt tijd voor een brilletje geloof ik :think:

edit :   m'n man zegt net tegen me, je zit echt veel te dicht op het scherm van je laptop, je moet echt naar de oogarts  :lol:  :lol:


Ook al last van dat probleempje  :lol:  :lol:  :lol:

Hier dan de foto waarnaar je vroeg ....zodat je je brilletje niet moet opzetten  :D
http://www.mijnalbum.nl/Foto-U8GZUICR.jpg

Super!! Geweldig, de oogjes dat neusje en dat mondje, wat kan jij goed boetseren zeg :thumb:  :thumb:

En ik neem terug wat ik gezegd heb hoor :o , niks flets, hij was flitsflets,  bij daglicht zie je de kleur van de schoen veel beter :thumb:  :thumb:

12

Re: Leven elfjes in een ..........

... en die ziet er weer subliem uit die taart !
Knap Nicole, altijd leuk om jou fantasie op het scherm te kunnen zien.

Tracht dagelijks minstens één maal te glimlachen.

13

Re: Leven elfjes in een ..........

Erg leuke taart, die alleen een klein beetje kleur mist, maar verder mooi af is.

14

Re: Leven elfjes in een ..........

Bedankt hoor dames voor de leuke reacties en complimentjes  ;)
@ Femke jij bent anders ook een boetseerwonder hoor  :Y  en zo ken ik er hier nog wel een paar  ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

15

Re: Leven elfjes in een ..........

Oocch wat ontzettend snoezig, wat maak je toch een prachtige gezichtjes, ik ben nog steeds niet zover dat ik een neusje kan maken  :nooo
Echt super knap , al die leuke kleine details ook  :thumb:

Re: Leven elfjes in een ..........

Wat ziet hij er weer prachtig uit!!!Dat elfje vind ik zo schattig met die dikke billetjes  en dat wondermooie gezichtje!!!

17

Re: Leven elfjes in een ..........

wat gaaf die elfjes!!  :Y  en de rest ook WAAUW!

Let them eat cake
http://annettes.tk/

18

Re: Leven elfjes in een ..........

Wat een lieve taart! Prachtig de geboetseerde elfjes.
En de foto's bij daglicht laten de kleuren idd wel beter zien, dan valt het fletse weer heel erg mee.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

19

Re: Leven elfjes in een ..........

Heel erg leuk!

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

20

Re: Leven elfjes in een ..........

Ik kan alleen maar zeggen WOW Prachtig, mijn mond valt er van open ,Schitterend geboetseerd.

21

Re: Leven elfjes in een ..........

Wauw, Nicole, wat een prachttaart weer! Schitterend geboetseerd!!!  :Y

22

Re: Leven elfjes in een ..........

jeetje,had ik deze bijna gemist,kijk hier niet zo vaak,vergeet 't altijd maarrrrrrrrrrrrrrr wat is deze ook weer GAAAAAAFFFFF zoals gewoonlijk ,dat elfje ook WAUW zucht,nog veel te oeffenen en dan nog ??????,jij kan het zo waanzinnig goed :thumb:  :thumb:  :thumb: ,ben weer verliefd op deze taart wat een schatje ;)
groetjes Carla

23

Re: Leven elfjes in een ..........

Wat is ie weer waaaaaaaaaaanzinnig mooi, dat snoetje van dat elfje, geweldig!!!!!

Hoeveel domme blondjes heb je nodig om 1 chocoladetaart te maken?
25. 1 voor het deeg  en 24 om de m&m's te pellen. :)

24

Re: Leven elfjes in een ..........

Ontzettend mooie taart. De elfjes en de schoen zien er top uit !!!

To much off a good thing, can make something wonderfull.....

25

Re: Leven elfjes in een ..........

carol schreef:

jeetje,had ik deze bijna gemist,kijk hier niet zo vaak,vergeet 't altijd maarrrrrrrrrrrrrrr wat is deze ook weer GAAAAAAFFFFF zoals gewoonlijk ,dat elfje ook WAUW zucht,nog veel te oeffenen en dan nog ??????,jij kan het zo waanzinnig goed :thumb:  :thumb:  :thumb: ,ben weer verliefd op deze taart wat een schatje ;)
groetjes Carla

Dank je wel dames  ;)
En jawel hoor Carla ..... dat gaat je wel eens lukken  :Y , vind dat je héél goed bezig bent hoor  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole