Onderwerp: Leven elfjes in een ..........
..........een schoen
Natuurlijk.....in onze fantasie kunnen ze overal leven
Ben wel niet euforisch over deze taart
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Leven elfjes in een ..........
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
..........een schoen
Natuurlijk.....in onze fantasie kunnen ze overal leven
Ben wel niet euforisch over deze taart
De elfjes zijn prachtig!!! Misschien is de schoen te veel in de kleur van de ondertaart waardoor het geheel een beetje flets is Maar zeker weer een prachtige creatie hoor.
ik vind hem ook zeer mooi, vooral dat elfje vooraan in dat roze jurkje,wat mooi geboetseerd
De elfjes zijn prachtig!!! Misschien is de schoen te veel in de kleur van de ondertaart waardoor het geheel een beetje flets is Maar zeker weer een prachtige creatie hoor.
Dat zou het zeker eens kunnen zijn .... de schoen die véél te flets is
hij is gewoon supermooi, ik zie er geen fouten aan.
Ik vind het echt eensprookjestaart.
En nog een geweldige taart, super!!
Ik mis enkel een beetje kleur, misschien als je de schoen iets meer kleur had gegeven dat de taart iets minder flets was.
Maarrrrr voor de rest ziet hij er weer geweldig uit, het hekwerk, de aarde, de naden op de schoen, de veters, de dakpannen, lieveheersbeestjes, de gezichtuitdrukking van het meisje wat voorop de taart zit, de kleertjes, de steentjes, het achterdeurtje.
Heb je nog een close upje van de elfjes??
Ik zou graag de gezichtjes van dichterbij zien 't wordt echt tijd voor een brilletje geloof ik
edit : m'n man zegt net tegen me, je zit echt veel te dicht op het scherm van je laptop, je moet echt naar de oogarts
Bedankt modjes voor het corrigeren van de titel
En nog een geweldige taart, super!!
Ik mis enkel een beetje kleur, misschien als je de schoen iets meer kleur had gegeven dat de taart iets minder flets was.Maarrrrr voor de rest ziet hij er weer geweldig uit, het hekwerk, de aarde, de naden op de schoen, de veters, de dakpannen, lieveheersbeestjes, de gezichtuitdrukking van het meisje wat voorop de taart zit, de kleertjes, de steentjes, het achterdeurtje.
Ik zou graag de gezichtjes van dichterbij zien 't wordt echt tijd voor een brilletje geloof ikedit : m'n man zegt net tegen me, je zit echt veel te dicht op het scherm van je laptop, je moet echt naar de oogarts
Ook al last van dat probleempje
Hier dan de foto waarnaar je vroeg ....zodat je je brilletje niet moet opzetten
Een foto bij daglicht .....
Zooo leuk weer!!!
Ik ben echt zo jaloers op je boetseertalent
Madame Gâteau schreef:En nog een geweldige taart, super!!
Ik mis enkel een beetje kleur, misschien als je de schoen iets meer kleur had gegeven dat de taart iets minder flets was.Maarrrrr voor de rest ziet hij er weer geweldig uit, het hekwerk, de aarde, de naden op de schoen, de veters, de dakpannen, lieveheersbeestjes, de gezichtuitdrukking van het meisje wat voorop de taart zit, de kleertjes, de steentjes, het achterdeurtje.
Ik zou graag de gezichtjes van dichterbij zien 't wordt echt tijd voor een brilletje geloof ikedit : m'n man zegt net tegen me, je zit echt veel te dicht op het scherm van je laptop, je moet echt naar de oogarts
Ook al last van dat probleempje
Hier dan de foto waarnaar je vroeg ....zodat je je brilletje niet moet opzetten
Super!! Geweldig, de oogjes dat neusje en dat mondje, wat kan jij goed boetseren zeg
En ik neem terug wat ik gezegd heb hoor , niks flets, hij was flitsflets, bij daglicht zie je de kleur van de schoen veel beter
... en die ziet er weer subliem uit die taart !
Knap Nicole, altijd leuk om jou fantasie op het scherm te kunnen zien.
Erg leuke taart, die alleen een klein beetje kleur mist, maar verder mooi af is.
Bedankt hoor dames voor de leuke reacties en complimentjes
@ Femke jij bent anders ook een boetseerwonder hoor en zo ken ik er hier nog wel een paar
Oocch wat ontzettend snoezig, wat maak je toch een prachtige gezichtjes, ik ben nog steeds niet zover dat ik een neusje kan maken
Echt super knap , al die leuke kleine details ook
Wat ziet hij er weer prachtig uit!!!Dat elfje vind ik zo schattig met die dikke billetjes en dat wondermooie gezichtje!!!
wat gaaf die elfjes!! en de rest ook WAAUW!
Wat een lieve taart! Prachtig de geboetseerde elfjes.
En de foto's bij daglicht laten de kleuren idd wel beter zien, dan valt het fletse weer heel erg mee.
Heel erg leuk!
Ik kan alleen maar zeggen WOW Prachtig, mijn mond valt er van open ,Schitterend geboetseerd.
Wauw, Nicole, wat een prachttaart weer! Schitterend geboetseerd!!!
jeetje,had ik deze bijna gemist,kijk hier niet zo vaak,vergeet 't altijd maarrrrrrrrrrrrrrr wat is deze ook weer GAAAAAAFFFFF zoals gewoonlijk ,dat elfje ook WAUW zucht,nog veel te oeffenen en dan nog ??????,jij kan het zo waanzinnig goed ,ben weer verliefd op deze taart wat een schatje
groetjes Carla
Wat is ie weer waaaaaaaaaaanzinnig mooi, dat snoetje van dat elfje, geweldig!!!!!
Ontzettend mooie taart. De elfjes en de schoen zien er top uit !!!
jeetje,had ik deze bijna gemist,kijk hier niet zo vaak,vergeet 't altijd maarrrrrrrrrrrrrrr wat is deze ook weer GAAAAAAFFFFF zoals gewoonlijk ,dat elfje ook WAUW zucht,nog veel te oeffenen en dan nog ??????,jij kan het zo waanzinnig goed ,ben weer verliefd op deze taart wat een schatje
groetjes Carla
Dank je wel dames
En jawel hoor Carla ..... dat gaat je wel eens lukken , vind dat je héél goed bezig bent hoor
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Leven elfjes in een ..........