Onderwerp: Nieuwjaarsborrel voor 42 personen, advies nodig !!
Ik heb even jullie advies nodig
Mijn tante heeft mijn taarten van de afgelopen maanden op facebook gezien, ben gewoon voor mijzelf als hobby aan het bakken, maar nu vroeg ze mij of ik een taart wil bakken voor onze jaarlijkse nieuwjaarsborrel. En eerlijk gezegd vind ik dit natuurlijk harstikke leuk, misschien ook wat bekendheid onder de familie als bakster haha!
Als volgt:
Er komen 42 volwassenen en 17 kinderen (daar worden cc voor gebakken) het duurt van 16 uur tot 19 uur en er wordt een high tea gehouden, dus van sandwiches tot koekjes en dus ook een stukje taart, ze vertelde mij dat ze niet een homp taart wil snijden maar gewoon kleine mini puntjes.....
Dus:
Ik heb een vierkante PME pan van 25 cm omtrek, ik zag in de tabel staan dat hier 21 stukjes uit gehaald kunnen worden, ik heb deze pan 1x eerder gebruikt voor mijn werk maar heb toen niet geteld hoeveel stukken eruit waren gehaald DUS zou ik genoeg hebben aan de 25 cm pan voor 42 personen en weet iemand hoe groot de stukjes dan ongeveer worden?
Ik las trouwens op een taarten website van iemand dat deze 25 cm taarten voor €65 verkocht worden ECHT, wow, ik laat haar gewoon de ingredienten betalen en krijg een leuke bon als cadeau !!
Bedankt voor het lezen, is een hele lap tekst geworden,
hoop op advies!
Liefs Ivy