Onderwerp: Hoe werkt de decoratieset van Cook en co?
Ik heb deze set gekregen;
De spuitmondjes etc snap ik natuurlijk, maar wat moet ik nu met die discs? Wat kan ik daarvan maken en waar moet ik het mee gebruiken?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Hoe werkt de decoratieset van Cook en co?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb deze set gekregen;
De spuitmondjes etc snap ik natuurlijk, maar wat moet ik nu met die discs? Wat kan ik daarvan maken en waar moet ik het mee gebruiken?
Met die discs en koekjesdeeg kun je koekjes spuiten, zoals de koekjes op de foto. 'Gewone' deeg is hiervoor te stevig, je hebt bijvoorbeeld spritsdeeg nodig. Zit er niet een recept bij?
Niet eens een gebruiksaanwijzing oid, vandaar dat ik echt geen idee heb wat het zijn.
Maar dat klinkt leuk, alleen die ene met die stipjes in een rondje bijvoorbeeld, kun je daar koekjes mee maken?
Ik ben even mijn kelder ingedoken, ik heb een soort gelijke maar dan van kunststof.
Ook hier zit geen echte gebruiksaanwijzing of recepten boekje bij.
Wel staat onder op de doos hoe je hem gebruiken moet en bij het plaatje van rondje met gaatjes staat voor pasta deeg.
Ze doen het deeg er rechtstreeks vanuit de spuit de pan in.
Verder kan ik je ook niet helpen.
Misschien even bij Cook&co langs of mailen met de klanten service?
Hier zie je ongeveer wat wat wordt:http://www.koekjesbakken.com/boterkoekjes.html
Door de aard van het deeg loopt alles wat uit de gaatjes komt tegen elkaar aan (ik heb de recepten in de link niet geprobeerd, daar kan ik je dus niet bij helpen).
Of je ze echt kan decoreren weet ik niet, want de bovenkant is niet glad.
Gewoon elk rondje uitproberen en zien welke je het leukste vindt!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Hoe werkt de decoratieset van Cook en co?