1

Onderwerp: Kitchenaid K45, Artisan KSM 150 of toch juist de KW Patissier

Als ik iets vraag wat al duizend keer gevraagd is, dan excuus. Ik struin het forum al dagen af, maar kan gewoon het antwoord niet vinden.

Ik ben echt beginnend bakster, maar het is een liefde die maar niet lijkt te slijten, dus wil graag goede apparatuur kopen! En dan kom je natuurlijk al snel uit bij de Kitchenaid en kenwood. Ik zie door de bomen het bos niet meer.  :nooo

Kan iemand mij vertellen wat nou het verschil is tussen de KA K45 en de KA Artisan KSM 150? Is dat allleen het vermogen? Kan je met de KA K45 en de KW Patissier echt geen deeg maken?  :rolleyes:

Ik bak nu vooral veel, maar sluit niet uit dat ik in de toekomst toch ook in de weer ga met deeg!

Help! Wat raden jullie mij aan?

Alvast bedankt.

Groeten,

Polgara

Cupcakes bakken: geweldig (maar ook best lastig)

2

Re: Kitchenaid K45, Artisan KSM 150 of toch juist de KW Patissier

Hoi!

Ikzelf bak nu bijna een jaar regelmatig.. Ik hebde kenwood pattisier( weet nou niet of ik het goed schrijf ) maar deze werkt erg prettig. Bovendien de kitchenaid die ik wilde.. Was een klein beetje duur... :o En aangezien ik nou ook weer niet zooooveel bak werd t de kenwood..

Succes met je zoektocht..

Liefs

Denk terug met een lach aan gisteren, kijk met volle moed naar morgen, maar leef vooral vandaag!

3

Verder niemand?  :(

Cupcakes bakken: geweldig (maar ook best lastig)

4

:nooo

ik heb een nepperd van de Lidl :s 

doet 't uitstekend :Y  :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Wat voor deeg wil je maken dan?

6 Laatst bewerkt door etmc (22-12-2011 22:48)

De artisan en k45 hebben net als de patissier een klapkop..
Je kan heus wel deeg maken met alle 3 de machines.. met de kitchenaids beter omdat hun haak beter van vorm is..

Oh suf haal de 5 en 45 door elkaar die 45 heeft dus ook n klapkop... Dan is ie alleen qua motor sterker...