Re: ik krijg mijn kapsel in de blanda niet gaar.

@countryirma idd heel slim als je het niet standaard doet. mag ik vragen of je wel aparte bakvormen gebruikt bij het bakken? anders heb je risico op kruisbesmetting ook al was je het goed af.

Geweldig he om te zien dat ze toch hetzelfde kunnen eten als de rest en het ook nog goed smaakt! als je kijkt wat er te koop is en wat je zelf kunt maken. jeetje wat een smaak verschil! standaard dingen zijn vaak echt niet te eten!

@rorico die koemel en lactose vind ik wel echt een stuk lastiger moet eerlijk zeggen dat ik me daar nog niet aan durf te wagen. ken ook niemand die daar last van heeft. zou jij me misschien uit kunnen leggen waar je specifiek nog op moet letten?

voor de glutenvrije taarten!

27

glutenvrijtaart schreef:

@countryirma idd heel slim als je het niet standaard doet. mag ik vragen of je wel aparte bakvormen gebruikt bij het bakken? anders heb je risico op kruisbesmetting ook al was je het goed af.

Geweldig he om te zien dat ze toch hetzelfde kunnen eten als de rest en het ook nog goed smaakt! als je kijkt wat er te koop is en wat je zelf kunt maken. jeetje wat een smaak verschil! standaard dingen zijn vaak echt niet te eten!

Ik had een nieuwe blanda, zonder gluten was de eerste, daarna dus verder gegaan met de 'gewone' taarten. Ben van plan om een nieuwe vorm te gaan kopen zodra ik meer aanvragen voor glutenvrij krijg, heb niet heel veel ruimte meer in de kast voor iets wat ik bijna nooit hoef te bakken!

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...

haha idd slim. wordt steeds meer he. heb mijn spullen toevallig geordend gister. poeh wat veel "zooi: ;) :rolleyes:

voor de glutenvrije taarten!