Re: Cricut cake: tips 'n tricks
Ik heb hem online gezet voor wie het wil proberen.
Dit is sure cuts a lot 2 van moterwaus
http://www.2shared.com/file/ZGN6Ch32/Cr … _Lot_.html
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Cricut cake: tips 'n tricks
Geen key-generator nodig?
Ik ga kijken maar evelien, alvast enórm bedankt voor je tijd/moeite, mede namens mijn pubers....
Geen key-generator nodig?
Ik ga kijken maar evelien, alvast enórm bedankt voor je tijd/moeite, mede namens mijn pubers....
nee is al allemaal veranderd door motorwaus (leuke naam )
hier werkt die goed maar nog niet met de cricut uit geprobeerd (staat nog vast op de duane )
Ik ben aan het kijken, lijkt te werken. Nu op zoek naar de spatie en backspace binnen SCAL 2..... (voel ik me een kluns dat ik dat niet zie.... )
Vandaag gewoon een zwarte dag, die ik gauw (behálve dit wat na véle uren bloed zweet en tranen!) vergeten ga.......
Al gevonden!
ik ben echt een digibee en een beetje blond maar hoe werkt dit verder op downloaden klikken en dan?
Hmmmm, ik denk, omdat de firmware is geupdate, hij nu daarom bij het snijden een onherroepelijke, lelijke streep door het ontwerp snijdt.
Weet iemand hoe ik de firmware weer terug kan zetten naar een eerdere versie die het wél goed doet?
de firmware komt op het display te staan als je hem aanzet. Scal 2 werkt met firmware tot 2,35 las ik ergens (?)
annick67 schreef:Geen key-generator nodig?
nee is al allemaal veranderd door motorwaus (leuke naam )
hier werkt die goed maar nog niet met de cricut uit geprobeerd (staat nog vast op de duane )
Je moet me eens zien motorrijden, dan wordt het ook duidelijk hoe ik aan die bijnaam gekomen bent
ik heb eens gelezen dat als hij er een streep door cut komt het komt omdat je een trial versie hebt
De mijn is zonder streep
De mijn is zonder streep
Als je dit neerzet, zou je dan ook willen zeggen hoe dat zover komt? Ik bedoel maar, ik ben vást niet de enige die hier last van heeft en het heel graag anders wil......
de firmware komt op het display te staan als je hem aanzet. Scal 2 werkt met firmware tot 2,35 las ik ergens (?)
Juist en dat is précies de reden dat ik kijk of de firmware ook downgradable is.
Maar ach, ik heb een boel cartridges en kom daar ook een heel eind mee voorlopig....
joke46 schreef:De mijn is zonder streep
Als je dit neerzet, zou je dan ook willen zeggen hoe dat zover komt? Ik bedoel maar, ik ben vást niet de enige die hier last van heeft en het heel graag anders wil......
je hebt mail
Dank je wel!
annick67 schreef:joke46 schreef:De mijn is zonder streep
je hebt mail
Mag ik zeggen, nou ja ik zeg het gewoon: dit vind ik nou 'onbeschoft'. Behoeft verder geen uitleg neem ik aan. En nee ik heb het niet nodig, verbaas me alleen.
ik eigenlijk ook een beetje
heb het proggie van dit topic ook gedownload.....
ik eigenlijk ook een beetje
heb het proggie van dit topic ook gedownload.....
Snap niet echt wat er aan de hand is
maar ja buiten dat om, werkt het? de scal van moterwaus? die ik dus voor haar online heb gezet, of krijg je met deze een streep er doorheen??
durf niet aan om te bekijken en uit te proberen evelien. Zat Annick haar ervaringen af te w88
durf niet aan om te bekijken en uit te proberen evelien. Zat Annick haar ervaringen af te w88
ah ja als het een proefversie zou zijn zou je toch een melding krijgen? volgens mij werkt het gewoon goed als kan ik het niet uit proberen aangezien mijn cricut nog altijd vast bij de duane staat
foutje.
Ja dág ik ga die van mij niet als proefkonijn (nog meer) verpesten....
Hij staat aan de kant even, te druk.
smarianne schreef:ik eigenlijk ook een beetje
heb het proggie van dit topic ook gedownload.....Snap niet echt wat er aan de hand is
maar ja buiten dat om, werkt het? de scal van moterwaus? die ik dus voor haar online heb gezet, of krijg je met deze een streep er doorheen??
Streep erdoor......
evelien1001 schreef:smarianne schreef:ik eigenlijk ook een beetje
heb het proggie van dit topic ook gedownload.....Snap niet echt wat er aan de hand is
maar ja buiten dat om, werkt het? de scal van moterwaus? die ik dus voor haar online heb gezet, of krijg je met deze een streep er doorheen??Streep erdoor......
Oh echt? MOTERWAUS waar ben jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee???????????
Ik heb nergens last van, dat heb ik ook laten zien met mijn mickey. Daar zaten dus geen strepen doorheen. Heb nog wel een andere link voor iedereen die met die andere versie problemen hebben die door een vriend van mij gedownload is.www.filecrop.com/31812606/index.html
Deze is wel moelijker met installeren maar werkt goed en heb ik zelf uitgeprobeerd. Heb ook van veel mensen die ik de link gemaild hebt nooit gehoord dat deze problemen geeft.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Cricut cake: tips 'n tricks