1

Onderwerp: Keukenmachine van de Lidl, Aldi, Blokker

Hoi allemaal....

Ik weet het... er zijn al veel onderwerpen op dit gebied, maar sommige zijn al wat verouderd en misschien zijn er inmiddels al wat gebruikers ervaringen erbij gekomen.

Ik ben namelijk een beginnersbakker en wil graag een keukenmachine/mixer aanschaffen.

Ik neig erg naar de Kenwood, maar ook daar zijn er veel van en de meningen zijn erg verdeeld. Bijv. de mx271/275 en de km262

Ik vind het belangrijkste dat de garde/mixer overal bij kan en ik niet steeds de bodem los hoef te schrapen omdat hij daar net niet bij kan of zo ook bij de randjes etc.
Ook moet het geluid niet te hard zijn en minimaal een kom inhoud hebben van 4 l.

Verder hoef ik niet allerlei acc. of speciale dingen erop.
Ik gebruik hem alleen voor de taartjes en cakes en niet om maaltijden te bereiken. Misschien een keer een extra kom zou wel handig zijn.

Die van de Lidl is erg uitgebreid, maar hoe zijn de ervaringen er nu inmiddels over?

Ook de prijs is niet onbelangrijk. Ik wil max. 150 euro uitgeven.

Maar die van de Lidl en Blokker ( Tomado) zijn rond de 80 euro. :)

Mijn overbuurvrouw heeft een Bosch en is daar tevreden over, maar ik vind hem niet zo mooi. Zijn er verder nog merken waar ik over na zou kunnen denken?

Wat nu??? :s

2 Laatst bewerkt door hilda55 (17-12-2011 19:46)

Re: Keukenmachine van de Lidl, Aldi, Blokker

kijk eens bij de trekpleister, 84,94 incl verzenden. Gisteren besteld (online) vandaag in huis!

3

Re: Keukenmachine van de Lidl, Aldi, Blokker

Je hebt al snel dat hij net een randje in de kom niet mee neemt om krassen in je kom te voorkomen