Re: [how2] plooientaart
Leuk hoor; en zeker met die verschillende kleuren!
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [how2] plooientaart
Leuk hoor; en zeker met die verschillende kleuren!
oke dankjewel
die tip onthou ik zeker voor de volgende keer
Patriesje
mooi taartje geworden hoor
Donderdag gemaakt danzij deze how-to, bedankt! Was niet moeilijk en heel leuk om te doen!
Leuk, dank je voor je reactie.
Mooi geworden met die verschillende kleuren
Patriesje schreef:Donderdag gemaakt danzij deze how-to, bedankt! Was niet moeilijk en heel leuk om te doen!
Leuk, dank je voor je reactie.
Mooi geworden met die verschillende kleuren
Dank je wel!
Oh doe je dat zo!!!
Heb er al vaak met verbazing naar gekeken.
Bedankt voor de duidelijke uitleg! Heb nu al zin om te gaan bakken en proberen!
Oh doe je dat zo!!!
Heb er al vaak met verbazing naar gekeken.
Bedankt voor de duidelijke uitleg! Heb nu al zin om te gaan bakken en proberen!
Het lijkt soms moeilijker dan het is hè?!
Succes hoor en wel showen als ie klaar is natuurlijk.
Heel mooi en duidelijk gemaakt.
Tjee... staat ook nog steeds op mijn 'to do' lijstje...
Gr, Miriam
Duidelijke how-2 deze ga ik zeker nog eens maken!
Mn fondant scheurt steeds al ik hem 'omvouw...
Als je het goed vind sla ik hem op, duidelijke howto bedankt
Groetjes Miranda
Mn fondant scheurt steeds al ik hem 'omvouw...
Kan zijn dat je of nog niet voldoende heb doorgekneed of dat het wat te droog is. Als je wat crisco door je fondant doet, heb je daar waarschijnlijk minder last van.
Succes!
Als je het goed vind sla ik hem op, duidelijke howto bedankt
Groetjes Miranda
Tuurlijk daar is ie voor
Yay! Thanks, helemaal gelukt
Xxx
Super leuk!
heej, das een leuke how to , heb me altijd al verbaasd hoe iedereen dat voor elkaar kreeg die mooie vouwen.
Ga ik zeker proberen de volgende keer, jammer dat ik hem nu pas lees, want ik heb net een "zomaar" taartje af en daar had ik het mooi bij kunnen proberen
Next time better, zekerz op mijn to-do lijstje
Wauw, ik ben aan het ideeën opdoen voor een taart voor de verjaardag van mijn dochter Thiara eind v.d. maand. Ze wordt 2 en ik wil een stapel maken van 2 lagen met een tiara erop. Had voor de bovenste al een idee, maar weet nu ook wat ik met de onderste ga doen!
Wauw, ik ben aan het ideeën opdoen voor een taart voor de verjaardag van mijn dochter Thiara eind v.d. maand. Ze wordt 2 en ik wil een stapel maken van 2 lagen met een tiara erop. Had voor de bovenste al een idee, maar weet nu ook wat ik met de onderste ga doen!
Leuk idee ook voor een stapel, ben heel benieuwd hoe de taart er straks uit zal zien.
Wil je me hier alsjeblieft even melden als je 'm gepost heb, dan kan ik jou taart niet missen!
Hoi
Ok hier is hij dan..... mijn aller eerste plooitaart. Bedankt voor het delen van je kennis.
Heb hem gelijk maar als avatar...lol
Groetjes
Hoi
Ok hier is hij dan..... mijn aller eerste plooitaart. Bedankt voor het delen van je kennis.
Heb hem gelijk maar als avatar...lolGroetjes
Graag gedaan. Leuk geworden je taart hoewel het is wel een heul klein foto-tje hoor zo'n avatar om 'm goed te kunnen zien.
moooii n erg handigg
super duidelijk, dank je wel voor deze handige how 2, ik ga hem opslaan en zeker eens proberen
Lolatjelol schreef:Hoi
Heb hem gelijk maar als avatar...lolGroetjes
Graag gedaan. Leuk geworden je taart hoewel het is wel een heul klein foto-tje hoor zo'n avatar om 'm goed te kunnen zien.
Hoi
Je kan hem beter zien op http://lolatjelol.hyves.nl/
Ik vind hemzelf wat minder geslaagd nog. Als je op hyves ga kijken kan je lijm zie glimmen. Misken heb je nog een leuke tip dat te vermijden.
Groetjes
Susan
Hoi
Je kan hem beter zien op http://lolatjelol.hyves.nl/
Ik vind hemzelf wat minder geslaagd nog. Als je op hyves ga kijken kan je lijm zie glimmen. Misken heb je nog een leuke tip dat te vermijden.
Groetjes
Susan
Omdat ik mijn eigen hyves niet openbaar heb, kan ik niet op jou hyvespagina kijken maar dat geeft niet, ik snap wel wat je bedoelt met lijmvlekken.
Maar ik heb bij het omvouwen én bij het neerleggen van de plooien helemaal geen lijm gebruikt dus dat zou mijn 'leuke tip' zijn
Succes bij de volgende!
Wat een goede how to, ga ik zeker proberen, ik dacht steeds hoe krijgen ze de plooien zo mooi, ik ging ervan uit dat het een hele lap was.
Heb gisteren een plooientaartje gemaakt met de how to van Sandra! Echt super hoor!!
En het resultaat natuurlijk..
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [how2] plooientaart