Gisterenavond hebben Brenda (Joyvin) en ik samen gefreubeld met de cricut. Ze stonden gezellig samen naast elkaar op tafel te knorren. Ik heb een reuzegezellige avond gehad! Onze conclusie is tot nu toe dat je heel erg moet uitkijken dat je de pressure niet te hoog zet. Je mes snijdt dan in je mat en blijft bij het volgende te snijden dingetje hangen en trekt je materiaal mee. OOk hebben wij geconcludeerd dat je de mat met een gerust hart achterstevoren (dus met het pijltje naar je toe) in de cricut kunt doen en zelfs ondersteboven (de witte kant boven)! Dan kun je dus langer met één mat vooruit.
Ook hebben wij allerlei fondant, gumpaste, ouwel en frostysheet gesneden. Frosty en ouwel gaat geweldig (mits je mat niet beschadigd is) en van de fondant vonden wij de funcakes met tylose als beste uit de bus komen. Brenda gaat later nog de Wilton-ready-to-use-fondant proberen want die hadden we niet in huis. Ook is geduld een hele schone zaak. Als je te snel wilt is je materiaal nog niet droog genoeg en trekt het mes je creatie stuk.
Ik ga even de foto's van mijn creaties op de pc zetten en zal hier een foto plaatsen van mijn ouwel- en frosty-snijdsels.
Volg je hart...want dat klopt!