1

Onderwerp: een miniboterhammetje ;)

Vandaag heb ik eindelijk mijn ministapelblik uit mogen proberen. Zoals jullie misschien wel weten heeft mijn zoontje van 2 een voedselallergie. Omdat de bakker zei dat ze koemelkvrij konden bakken heb ik het geprobeerd. Helaas werd hij er toch ziek van. Ik heb de leverancier opgebeld en het probleem uitgelegd. Deze man was heel hulpvaardig en heeft ons een proefzakje meel opgestuurd. Als bedankje heb ik dit minitaartje gemaakt. Het brood heet waddenbrood vandaar het zeethema met een boterham erop.

http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/376976_160579624042546_100002715282771_188826_840391277_n.jpg

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

2

Re: een miniboterhammetje ;)

Wat grappig dat brood erop,het is een lief stapeltje!

3

hij is leuk :Y

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

4

Wat leuk gedaan!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

5

Straks ga ik weer de keuken in om een aantal anderen ministapeltjes te bakken. Deze keer ga ik biscuit gebruiken. En dan kunnen die de diepvries in voor kerst. Het is erg verslavend dat nieuwe bakblik.

Dank jullie voor het kijken en de reacties.

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

6

leuke taart  :Y