1 Laatst bewerkt door Mamabakgraag (13-12-2011 20:40)

Onderwerp: Hulp gevraagd.. Keukenmachine

Haloo allemaaal...

Ik ben beginnen cupcakebakster en zoek een leuk machine.
Wie o wie wilt me adviseren? Mijn eisen:
- budget 200 euro
- ook kleine hoeveelheden
- fijn schoon te maken

Ook is het natuurlijk leuk als er nog wat leuke extras bij zitten.
En het uiterlijk... Maar das geen belangrijk iets ;)
Ik zat zelf aan een kenwood te denken!.... Wie o wie weet er welke er bij me past? Want ik zie door de bomen t bos niet meer! :grr:
Bedankt vast!

Mama bakgraag!

2 Laatst bewerkt door Esther1980 (13-12-2011 20:47)

Re: Hulp gevraagd.. Keukenmachine

Kenwood pattisier, binnen budget. Handig: kom kan op de pan met heet water. Bv. Smb. Maken en dan direct terug op hetapp. Bij mijn vorige kenwood (een duurdere en luxere uitvoering kon dit niet door plastic rand aan de onderkant. Verder weinig extra zaken, 3gardes/kloppers en een spatdeksel.
Suc6

Smb?? Wat is dat? Haha

Smb?? Wat is dat? Haha

5

Ik ben ook wel benieuwd. Ik zat zelf ook aan Kenwood te denken en maar ik vraag me dan af welk type jullie adviseren. Met alleen Pattissier kun je nog alle kanten op  ;)

6

Online bij trekpleister, gisteren besteld, vandaag in huis! 84,96 incl verzending

7

Patissier kan niet goed met kleine hoeveelheden omgaan. Eigenlijk geen enkele keukenmachine...

het is de km 266 geloof ik geworden, voelde me net n klein kind toen ik de doos uitpakte, hij zat als doos in doos, dus wist niet dat er zoveel bij zat! als ik m niet voor t mixen gebruik, gebruik ik m wel als pers of foodprocessor!! SUPER dus'!