451

Re: [GEVRAAGD] Cricut cake --> vervolg: over de Cricut

Dot schreef:

yes yes, it has arrived!!! me so happy; uitgepakt en heel, nu dus snel verder lezen; durf hem nog niet aan te zetten....

:) have fun

452

Ik heb net mijn nummer ingevuld en ja hoor...... vrijdagavond 18:00 staat er als alles goed gaat iemand met een cricut cake voor mij op de stoep!

Nu nog even aan mijn vriendin vertellen dat ik eigenlijk wil gaan oefenen ipv naar de kerstmarkt te gaan. Misschien moet ik het eerste taartje wat ik ermee heb gedecoreerd maar aan haar beloven.

Groetjes Pauline.

453

ik zie op de site dat hij nu met 2 cartridges 86 euro is dus hij is wel wat duurder maar geen119 euro...
ik kan hopelijk morgen weer verder knutselen als mijn gumpaste enzo binne komt :P

454

hij is 119 dollar  ;)

Liefs, Zanoni

455

oow haha ja ik zet het dan op euro's is makkelijker  :P

456

Desiree22 schreef:

ik zie op de site dat hij nu met 2 cartridges 86 euro is dus hij is wel wat duurder maar geen119 euro...
ik kan hopelijk morgen weer verder knutselen als mijn gumpaste enzo binne komt :P

Ja meid nee hij is idd 119 dollar.
Nou ik ben benieuwd hoor want met fondant gaat het ook niet lekker ik word gek haha

457

hahah oke dus het ging toch niet ondanks dat je het in de vriezer heb gelegd?

458

Desiree22 schreef:

hahah oke dus het ging toch niet ondanks dat je het in de vriezer heb gelegd?

Ja het eerste figuurtje was top maar toen haha het word natuurlijk weer zachter.maar hierboven had iemand een super stuk geschreven howto super bedankt trouwens kijk dan maar even hoe het met wiltonfondant gaat schijnt goed te gaan dus.

459

haha ja idd dan word het weer zacht..ja dat had ik ook gelezen ik wil ook aan de slag :lol:  moet toch een keer lukken haha

460

:( hij is nu dus weer duurder geowrden das jammer. iemand een idee wat de invorrechten zullen zijn als je hem voor 86,39 euro besteld en dan de verzendkosten?

461

jolanda80 schreef:

:( hij is nu dus weer duurder geowrden das jammer. iemand een idee wat de invorrechten zullen zijn als je hem voor 86,39 euro besteld en dan de verzendkosten?

Hoi jolanda,
Je kan dat berekenen als je op de site verder gaat naar betalen dan zie je de verzendkosten je kan daarna gewoon weer terug.
En de invoerrechten schijnen 20 procent van het bedrag te zijn.
Je kan ook mazzel hebben ik heb niks hoeven te betalen.
Gr chantal

462

jolanda80 schreef:

Daarnaast is die aanbieding van € 86,39 momenteel uitverkocht. Stop hem maar in je mandje, dan zul je de melding **OUT OF STOCK** erbij zien staan als je in je winkelmandje kijkt.......

463

annick67 schreef:
jolanda80 schreef:

Daarnaast is die aanbieding van € 86,39 momenteel uitverkocht. Stop hem maar in je mandje, dan zul je de melding **OUT OF STOCK** erbij zien staan als je in je winkelmandje kijkt.......

dat wist ik al idd dat is ie al 2 dagen en nu dus ook in prijs verhoogd.

464

#stuiterstuiter#
Hij is onderweg!!! Ook de mijne komt vrijdag aan!!! En manlief is thuis, dus ik heb wat te doen het weekend...... Misschien toch maar niet mijn verjaardag vieren ;)

465

axhanneke schreef:
Zanoni schreef:

Ik moet nog 2 nachtjes slapen  :lol: (En dan is zondag pas het eerste moment dat ik hem kan testen :grr:  :grr: )

Oh Zanoni zie nu dat je hem ook hebt, leuk kunnen we misschien een keertje uittesten/freubelen

oh dan kunnen we mooi eens met z'n 3-en? En eventueel nog meer?
mag ook hier op mijn grote zolder... ik ga nu een frosty sheet erin leggen om te proberen...

Groetjes, Dorothea.

466

Dot schreef:
axhanneke schreef:
Zanoni schreef:

Ik moet nog 2 nachtjes slapen  :lol: (En dan is zondag pas het eerste moment dat ik hem kan testen :grr:  :grr: )

Oh Zanoni zie nu dat je hem ook hebt, leuk kunnen we misschien een keertje uittesten/freubelen

oh dan kunnen we mooi eens met z'n 3-en? En eventueel nog meer?
mag ook hier op mijn grote zolder... ik ga nu een frosty sheet erin leggen om te proberen...

ja leuk of op mijn grote zolder

groetjes Hanneke

467

zullen we meteen een topic starten voor inventarisatie?? Er schijnen al vaker zulke freubelmeetings geweest; maar toen wist ik nog niet, dat ik er nu ook 1 zou hebben...

Groetjes, Dorothea.

468

Dot schreef:

zullen we meteen een topic starten voor inventarisatie?? Er schijnen al vaker zulke freubelmeetings geweest; maar toen wist ik nog niet, dat ik er nu ook 1 zou hebben...

lijkt me een goed plan

groetjes Hanneke

469 Laatst bewerkt door axhanneke (14-12-2011 10:14)

Sharrr schreef:

@Jultie: dat kan :) Ik heb de term opgezocht en dit ding heet een 8-vormige stekker of eurokabel.
Nog een laatste plaatje:
http://www.smitsound.nl/verkoop/data/articles/images/b_159.jpg

Misschien een tip.
Wij hadden nog zo'n snoertje liggen, was van een scheerapparaat geweest.

groetjes Hanneke

470

kabeltje heb ik ook, en een decochoc- en frosty vel versneden met van alles uitproberen... maar ik zie wel al aardig wat strepen op de mat en bij nalezen zag ik dat je de mat na ong 30x moet vervangen... dat loopt dan toch aardig op.
Dus nu wil ik nog wat matten gaan bestellen, nu ze nog in de aanbieding zijn. Dat scheelt toch aardig...

Hanneke, doe jij een topic openen? Of heb je het al gedaan dat ik hem ms niet kan vinden??

Groetjes, Dorothea.

471

Mijn cricut is in Amersfoort en wordt morgen bezorgd. Joepie!!

472 Laatst bewerkt door axhanneke (14-12-2011 13:35)

Dot schreef:

kabeltje heb ik ook, en een decochoc- en frosty vel versneden met van alles uitproberen... maar ik zie wel al aardig wat strepen op de mat en bij nalezen zag ik dat je de mat na ong 30x moet vervangen... dat loopt dan toch aardig op.
Dus nu wil ik nog wat matten gaan bestellen, nu ze nog in de aanbieding zijn. Dat scheelt toch aardig...

Hanneke, doe jij een topic openen? Of heb je het al gedaan dat ik hem ms niet kan vinden??

Nee nog niet gedaan, ik zit een beetje aan te modderen met mijn schouder, heb een ontsteking.

Die strepen heb ik ook ik heb hem nu op low presure staan.

Ben nu bezig met Craft room maar krijg het niet voorelkaar, als ik op CUT druk zegt ie steeds "no usable devices on and connected"
ik snap er niks van heb alles geïnstalleerd en gedaan en waar omgevraagd werd. Kan 't niet uitstaan :mad:

groetjes Hanneke

473

de mijne wordt donderdag voor 6uur pm bezorgd staat op mijn states :)

wordt ik net wakker is hij al geleverd joepie  :D
ben er zo blij mee  :Y
net uitgepakt en alles zit er in
geen extra invoer kosten hoeven te betalen dus daar ben ik ook erg blij mee
ik heb hem besteld voor 35.98 euro en de freecard code ingevuld
nou blijkt dat er geen gratis cartridge bij zit maar er ging 8.97 euro van het totaal bedrag af ik heb het idee dat je de cartridge zelf ook moest selecteren maar maakt niet uit ben als nog super blij
hoop hem vanavond uit te proberen maar ik heb ook een vergadering
jammer hoor had ik al geen zin in nu al helemaal niet meer  ;)

474

axhanneke schreef:

Ben nu bezig met Craft room maar krijg het niet voorelkaar, als ik op CUT druk zegt ie steeds "no usable devices on and connected"
ik snap er niks van heb alles geïnstalleerd en gedaan en waar omgevraagd werd. Kan 't niet uitstaan :mad:

Heb je er wel een cartridge inzitten?

Volg je hart...want dat klopt!

475 Laatst bewerkt door axhanneke (14-12-2011 14:04)

mniek schreef:
axhanneke schreef:

Heb je er wel een cartridge inzitten?

Ja die zit er in. En nu probeer ik het zonder PC maar alle lampjes blijven branden en waar ik ook op druk niks werkt meer.

groetjes Hanneke