Onderwerp: even een vraagje over het bewaren van cc en candy melts
meiden ik heb even een vraagje:
Nou ja eigenlijk een paar:
- Hoelang kun je cake-jes buiten de koelkast goedhouden zonder fondant, zodat ze lekker blijven, ik wil woensdag beginnen met het maken van cc en lolly's voor mijn zoontjes feestje. Zaterdag is zijn kinderfeest, zondag zijn verjaardag en maandag op school.
Ik moet in totaal 60 cc bakken en ik vind het een beetje teveel om dit allemaal op 1 dag te doen.
Ik zit nu te denken om ze of in de diepvries te gooien, of woensdag bv voor zaterdag en zondag te maken en donderdag en vrijdag voor maandag.
Wat zouden jullie doen?
- Hoelang van te voren kun je fondant op de cakejes doen zodat ze lekker blijven?
- Hoe maak je een ouwel vast op rolfondant ik heb kleine mickey ouwels voor op de cc.
- waar bewaar je de cc in als het fondant erop zit en zonder fondant?
- hoelang kun je candy melts goed houden als je er een lolly van hebt gemaakt in de koelkast, als je dit langer goed kunt houden dan cc kan ik hier ook al woensdag aan beginnen. Ik maak mickey hoofdjes van candymelts in lolly vorm en heb er zo'n 47 nodig. Dit als tractatie op school, met zijn kinderfeestje, en zijn gewone verjaardag voor de kinderen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen hoe ik dit het beste allemaal kan gaan doen. En dus niet alles op 1 dag hoef te maken.