Re: [GEVRAAGD] Cricut cake --> vervolg: over de Cricut
idd een goed idee om een nieuwe topic te openen
Zojuist gedaan: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=177443
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » [GEVRAAGD] Cricut cake --> vervolg: over de Cricut
Pagina's Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 24 Volgende
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
idd een goed idee om een nieuwe topic te openen
Zojuist gedaan: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=177443
Mijn cricut is weer een stukkie verder! Hij is nu in Parijs. Verwachte aflever datum is nog steeds donderdag! Nog een paar dagen geduld dus. Spannend hoor!
de mijne staat sinds gisteren ook op Parijs en verwachtte afleverdatum is morgen... kan ik dan morgen ook zien hoe laat hij ongeveer gaat komen???? ik moet nl. ook nog boodschappen doen...
Waarom heb ik nogsteeds niks gehoord???
Er staat dat er nogsteeds gewacht wordt tot hij verscheept kan worden! En dat terwijl ik hem de 8ste, in de avond, heb besteld.....
Iemand datzelfde probleem gehad??
Geduld....... komt vast goed, misschien is het wel erg druk daar, het tijdsverschil..... allemaal goede redenen.
De 8e was donderdagavond, dan heb je 'alleen' vrijdag en maandag en de werkdag is daar nog niet afgelopen........
Geduld is een schone zaak, ik zou er zéker geen probleem van maken!
de mijne staat sinds gisteren ook op Parijs en verwachtte afleverdatum is morgen... kan ik dan morgen ook zien hoe laat hij ongeveer gaat komen???? ik moet nl. ook nog boodschappen doen...
Nee, dat ga je helemaal niet kunnen zien. Ze kunnen daar ook niet op wachten/omheen 'werken' ben ik bang, het boodschappen moeten doen of werken, of sporten etc. etc.....
Bij mij was het aan het eind van de middag dat de Cricut Cake bezorgd werd.
Zal er zeker geen problemen van maken, ik weet alleen dat Claudia hem ook toen heeft besteld.....en die van haar ligt al in Parijs!
Ik wil ook zo graag aan de slag en ik zou het leuk vinden als hij er binnen een week is, ben namelijk volgende week dinsdag jarig......
Dan heb je nog de rest van deze week én volgende week maandag! Het komt vást goed, ging bij mij ook vrij snel
Lastig he, ik weet het, als je hem eenmaal hebt besteld wil je hem t liefst NU hebben.... had ik in elk geval wel.
Jaaaaaa, ben nogal het ongeduldige type....... Dus liever nog gisteren dan vandaag, bij wijze van.
Ik zal proberen wat geduld op te brengen
ik had de mijne de 7de besteld; Jacquelien. Maar ja, ik had tegelijk ook een mailtje verstuurd en daar tot op heden nog geen antwoord op; dus mailen om te vragen waarom hij nog niet verstuurd is, zal wel niet helpen; meen ik
@ dot: de mijne stond vooe 18 uur gepland, maar ze waren er al rond 14 uur. Ik had een briefje opgehangen dat ze hem ook bij de overburen mochten afgeven. Op mijn briefje hadden ze het huisnummer + naam van buren geschreven. En bij de track trace kun je ook zien wie hem heeft aangepakt ( naam).
Jacquelien: ga anders vast lekker een beetje stoeien met de software die erbij hoort (ik weet dat hij het ook doet zonder op de pc te zijn aangesloten, maar het kan geen kwaad om alvast wat droog te oefenen). Volgens mij kun je die gewoon downloaden en dan kun je alvast een beetje spelen met de afbeeldingen van de cartridges en je het programma eigen maken. Gaat het straks als je hem binnen hebt een stuk makkelijker, en het houdt je nu een beetje bezig zodat het wachten niet zo lang duurt
Ik heb hetzelfde probleem hoor, heb vorige week een silhouette cameo besteld en die wordt helaas ook pas over twee weken geleverd. Gewoon in nederland gekocht maar hij was overal uiverkocht
Hij was ook even out of stock, misschien heeft het daarmee te maken dat het wat langer duurt.
Hij is nu weer te bestellen tegen een bedrag van 119 €
Jammer genoeg wat duurder
Hij was ook even out of stock, misschien heeft het daarmee te maken dat het wat langer duurt.
Hij is nu weer te bestellen tegen een bedrag van 119 €Jammer genoeg wat duurder
Volgens de site is ie nog steeds out of stock...
Hij is nu weer te bestellen tegen een bedrag van 119 €Jammer genoeg wat duurder
Ik zie het idd staan 119 dollar met 1 cartridge idd jammer voor de mensen die m nog willen bestellen maar alsnog natuurlijk veel goedkoper dan in nl
Ik volg dit topic al een paar dagen want ik heb afgelopen vrijdag mijn cricut besteld! Kreeg net een mail dat de status is veranderd naar shipped en ik ben zo blij. Toen er hier de eerste berichten over kwamen op het forum leek het mij al zo'n geweldig apparaat maar helaas boven budget en nu heb ik er binnenkort gewoon een.
Ik volg dit topic al een paar dagen want ik heb afgelopen vrijdag mijn cricut besteld! Kreeg net een mail dat de status is veranderd naar shipped en ik ben zo blij. Toen er hier de eerste berichten over kwamen op het forum leek het mij al zo'n geweldig apparaat maar helaas boven budget en nu heb ik er binnenkort gewoon een.
Ja leuk hoor en je heb hem nog voor de superaanbieding toch?
Het duurt bij jou gewoon wat langer waarschijnlijk omdat ze ze niet meer aankunnen slepen maar je geduld word dalijk eindelijk beloond.
Veel plezier ermee
vandaag is de dag!!! ik ben zo benieuwd!!
mamarie schreef:Ik volg dit topic al een paar dagen want ik heb afgelopen vrijdag mijn cricut besteld! Kreeg net een mail dat de status is veranderd naar shipped en ik ben zo blij. Toen er hier de eerste berichten over kwamen op het forum leek het mij al zo'n geweldig apparaat maar helaas boven budget en nu heb ik er binnenkort gewoon een.
Ja leuk hoor en je heb hem nog voor de superaanbieding toch?
Het duurt bij jou gewoon wat langer waarschijnlijk omdat ze ze niet meer aankunnen slepen maar je geduld word dalijk eindelijk beloond.
Veel plezier ermee
Ik heb hem inderdaad nog voor de superaanbieding besteld. Meteen maar de elegant cakes erbij gedaan.Denk dat ze er heel veel naar Nederland aan het sturen zijn. Ik hoop dat ik hem snel binnen heb want mag voor 27-12 een taart maken waar ik de buitenkant de vrije hand in heb. Grote kans dat daar een ontwerp van de elegant cakes bij zit.
Groetjes Pauline.
yes yes, it has arrived!!! me so happy; uitgepakt en heel, nu dus snel verder lezen; durf hem nog niet aan te zetten....
Succes Dot!
Ik moet nog 2 nachtjes slapen (En dan is zondag pas het eerste moment dat ik hem kan testen )
Ik had de C.C. ook besteld en heb hem vandaag binnen gekregen met 2 cartridges alles bijelkaar voor nog geen 100 euro'tjes
Ik moet nog 2 nachtjes slapen (En dan is zondag pas het eerste moment dat ik hem kan testen )
Oh Zanoni zie nu dat je hem ook hebt, leuk kunnen we misschien een keertje uittesten/freubelen
Ik moet ook nog 2 nachtjes slapen. Spannend hoor!!
Kan bijna niet meer wachten. Hihi!!
Pagina's Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 24 Volgende
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » [GEVRAAGD] Cricut cake --> vervolg: over de Cricut