1

Onderwerp: Een Ierse leprechaun

of kabouter!Voor de vriendin van mijn neef die gek is op Ierland!De kabouter ,de  pot  of gold ,de ierse vlag en klavertjes 4.De taart moest naar Londen en is heel aangekomen!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VUVPFACF.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MOT6L8PI.jpg

2

Re: Een Ierse leprechaun

Helemaal naar Londen? Jeetjee wat een geluk dat het goed is aangekomen! Ontzettend leuk!

3

Leuke,mooi gemaakte taart!

Wauw, echt heel gaaf! En dat ie heel is aangekomen.. Super zeg! Zat er veel tijd tussen versturen en aankomst??

Een taart maakt van elke gelegenheid een speciale gelegenheid!

5

aaaaaaach wat is die leuk Francine  :Y  :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

6

wouw echt mooi! en inderdaad ik ben ook benieuwd hoelang dat geduurd heeft! en hoe heb je het daar gekregen?

7

Heel mooi!
En een leuk detail, de chocolademuntjes  :)

8

Leuk en Mooi gemaakt!

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

Hoe heb je 'm trouwens verstuurd? Met de post, of met iemand mee? Ik heb namelijk een vriendin in Londen en het lijkt me supergaaf om haar eens een taart te sturen! :D

Een taart maakt van elke gelegenheid een speciale gelegenheid!

MissCake schreef:

Hoe heb je 'm trouwens verstuurd? Met de post, of met iemand mee? Ik heb namelijk een vriendin in Londen en het lijkt me supergaaf om haar eens een taart te sturen! :D

Nee niet per post!Iemand die verleden weekend naar Londen ging heeft hem meegenomen!

11

Wat een leuke en super dat ie goed aangekomen is!

12

Wat een leuke en super dat ie goed aangekomen is!

13

heel tof gedaan!!! :)  :)

14

fran4april1952 schreef:
MissCake schreef:

Nee niet per post!Iemand die verleden weekend naar Londen ging heeft hem meegenomen!

a oke! ik vroeg het me ook al  af!! leuk hoor! en ook fijn dat hij goed is aangekomen!. het is altijd spannend!