Onderwerp: Een Ierse leprechaun
of kabouter!Voor de vriendin van mijn neef die gek is op Ierland!De kabouter ,de pot of gold ,de ierse vlag en klavertjes 4.De taart moest naar Londen en is heel aangekomen!!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een Ierse leprechaun
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
of kabouter!Voor de vriendin van mijn neef die gek is op Ierland!De kabouter ,de pot of gold ,de ierse vlag en klavertjes 4.De taart moest naar Londen en is heel aangekomen!!

Helemaal naar Londen? Jeetjee wat een geluk dat het goed is aangekomen! Ontzettend leuk!
Leuke,mooi gemaakte taart!
Wauw, echt heel gaaf! En dat ie heel is aangekomen.. Super zeg! Zat er veel tijd tussen versturen en aankomst??
aaaaaaach wat is die leuk Francine

wouw echt mooi! en inderdaad ik ben ook benieuwd hoelang dat geduurd heeft! en hoe heb je het daar gekregen?
Heel mooi!
En een leuk detail, de chocolademuntjes 
Leuk en Mooi gemaakt!
Hoe heb je 'm trouwens verstuurd? Met de post, of met iemand mee? Ik heb namelijk een vriendin in Londen en het lijkt me supergaaf om haar eens een taart te sturen! 
Hoe heb je 'm trouwens verstuurd? Met de post, of met iemand mee? Ik heb namelijk een vriendin in Londen en het lijkt me supergaaf om haar eens een taart te sturen!
Nee niet per post!Iemand die verleden weekend naar Londen ging heeft hem meegenomen!
Wat een leuke en super dat ie goed aangekomen is!
Wat een leuke en super dat ie goed aangekomen is!
MissCake schreef:Hoe heb je 'm trouwens verstuurd? Met de post, of met iemand mee? Ik heb namelijk een vriendin in Londen en het lijkt me supergaaf om haar eens een taart te sturen!
Nee niet per post!Iemand die verleden weekend naar Londen ging heeft hem meegenomen!
a oke! ik vroeg het me ook al af!! leuk hoor! en ook fijn dat hij goed is aangekomen!. het is altijd spannend!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een Ierse leprechaun