Een kleine stapeltaart kan je net zo makkelijk vervoeren als 2 aparte, want je kunt ze van te voren wel klaar maken, maar pas op locatie stapelen. Dan moet je alleen nadenken over de vormen die je wel of niet wilt aanschaffen.
Als je al een 20 vorm hebt kan je er een 15 bijnemen, maar dan zit je nog maar op 16 personen, tenzij de taart echt hoog wordt , hij redelijk goed gevuld is en/of je kleine stukjes snijdt. Met nog een 10 cm maat erboven op zit je altijd goed. (gelijke afstanden tussen de taart is het mooist, met minimaal 5 cm verschil, 7,5 verschil wordt vaak ook erg mooi.)
Het stapelen op zich vond ik het moeilijkste niet. Kwestie van rietjes erin of dowels, extra (dubbel) tussenkartonnetjes en dan gewoon de ene taart op de andere zetten.. niks moeilijks aan! Met 3 taarten op elkaar moet je misschien wat extra precies te werk gaan en even wat googlen op de preciezie trucs voor stapelen.
Bij zo'n lange reis zou ik wel kiezen voor vullingen die buiten de koelkast houdbaar zijn. Die vind je in een aparte verwijzing onder het kopje vullingen.
Hortensia is natuurlijk prachtig, met een grote whowfactor, maar wel moeilijk. Maar met een 'how-to' kom je vaak een heel eind, hoor..:
http://www.deleukstetaarten.nl/howto/22/Hortensia/
Gewoon eens uitproberen, lang van te voren beginnen, wordt het niks kan je altijd nog iets anders zoeken. En misschien gaat je dit al goed af.. Als je de eerste keer al meteen goede ervaring had met een strik en met roosjes zou ik zo'n uitdaging wel aandurven...Boetseerwerk kun je makkelijk lang bewaren als je het ergens stofvrij onder bewaard.