Re: [GEVRAAGD] Cricut cake --> vervolg: over de Cricut
Ik kwam dit op een zoektocht naar stekkers tegen, dacht gelijk aan de dames hier. Zou dit wat zijn?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » [GEVRAAGD] Cricut cake --> vervolg: over de Cricut
Pagina's Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 24 Volgende
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik kwam dit op een zoektocht naar stekkers tegen, dacht gelijk aan de dames hier. Zou dit wat zijn?
Kunnen wel een keertje kijken kom je gezellie langs moeten we alleen een keertje in het weekend doen want dan is mijn man thuis voor de kids.
Zal wel het nieuwe jaar worden binnenkort effe kijken.
Werk ook onregelmatig en vaak in het weekend dus moet dan effe de planning erbij pakken
We houden wel contact;) gr chantal
Volgens mij is dat heel interessant, waar kwam je die tegen?
Dat ziet er goed uit. Maar een netsnoer zoals nodig is voor de Cricut kost maar een paar euro en dan heb je gewoon een snoer zónder verlenger/stopcontactveranderaar (ofzo, leuk, voor wordfeud ).....
Hij is er!!!!!
Ik zag de buurvrouw lopen, gelijk overvallen dus! En wat denken jullie: ik heb er gelijk weer een opdracht aan over gehouden.
Buurvrouw pakt wel vaker mijn pakjes aan en zei: jij bent veel bezig met taarten maken he? Ook met marsepein enzo?
Uhm fondant, ja dus.
En nu heb ik voor april een opdracht omdat haar moeder 80 wordt. Ben ik even blij dat ik de cricut heb. Want ik heb in april zoveel aanvragen, mag wel een week vrij nemen.
Soesie schreef:Ik kwam dit op een zoektocht naar stekkers tegen, dacht gelijk aan de dames hier. Zou dit wat zijn?
Dat ziet er goed uit. Maar een netsnoer zoals nodig is voor de Cricut kost maar een paar euro en dan heb je gewoon een snoer zónder verlenger/stopcontactveranderaar (ofzo, leuk, voor wordfeud ).....
Oh ik dacht dat het alleen om de stekker ging, dat het netsnoer erbij zat.
Omdat sommige het erover hadden er een andere stekker aan te zetten. Deze kost 4 euro. Bij Blue Face, gratis bezorgen.
Zeg, niemand tijd, zin én gelegenheid om zondag te komen Cricut 'prutsen'?
Kunnen we het samen uitproberen, valt het niet zo op als/dat ik t verpest....
heel toevallig ben ik morgen in gouda
maar weet niet of mijn vriend al plannen gemaakt heeft voor morgen
maar zou het vanavond kunnen vragen aan hem
ik ben dan bij zijn ouders thuis in de korte akkeren
en moet dan even alles mee verhuizen naar daar maar dat is wel te doen denk ik
O ja hoor, kom maar gezellig (Oosterwei)..... laat maar weten!
Als je me mailt, mail ik je mijn adres wel.
annick67 schreef:Soesie schreef:Ik kwam dit op een zoektocht naar stekkers tegen, dacht gelijk aan de dames hier. Zou dit wat zijn?
Oh ik dacht dat het alleen om de stekker ging, dat het netsnoer erbij zat.
Omdat sommige het erover hadden er een andere stekker aan te zetten. Deze kost 4 euro. Bij Blue Face, gratis bezorgen.
De stekker zit aan een (net)snoer, wat uit 2 'delen' bestaat. Het ene deel gaat in de muur/stopcontact. Halverwege zit er een 'blokje' aan dat snoer. Aan de uitgang van dat blokje komt dit einde/tweede snoer(tje). Kan je me nog volgen?
Ergens in dit topic staat nog een betere foto over die twee 'soorten' snoeren.....
Je hebt geen omvormer nodig, want de adapter zelf kan alle voltages aan. Het enige dat je hoeft te hebben, is een simpele Nederlandse stekker die in die adapter past.
Zo ziet het eruit (je ziet dat die Amerikaanse stekker in de adapter geprikt wordt, dus die hoef je alleen maar te vervangen door een Nederlands exemplaar):
Voor de duidelijkheid: je hebt dus een Nederlandse versie nodig van het bundeltje links op de foto:
Kom ik nog ff terug op die stekker, als ik dit zo zie dan is een andere stekker voldoende heb je geen snoer nodig. Maar doe ermee wat je wil, het was een tip, ik heb hem zelf niet nodig.
Ik zit hier zelf aan mijn wereldstekker te denken. Ik heb er een waar een Amerikaanse stekker in kan en dan komt er oa een Europese stekker uit!
Je hebt een deel (het laatste deel) van dat snoer nodig, waar aan het uiteinde de stekker zit, dáár gaat het om. Die Amerikaanse stekker past niet, vandaar...
Ik heb ook aan een wereldstekker gedacht maar vind dat toch íets minder veilig en voor die paar euro ga ik het risico niet nemen en koop ik gewoon een nieuw (deel) snoer.
Mijn eerste twee creaties (die ook daadwerkelijk een taart gehaald hebben) zijn een feit!
Uitgesneden van een sugar sheet (te koop in de webshop). Helaas het hele vel verprutst in alle pogingen, dus dit waren twee dure creaties, maar ze zijn gelukkig wel erg mooi geworden.
Dus ik weet nu dat dit werkt, en verder ga ik weer gewoon oefenen met fondant.
Mooi he!!
Hoe heb je die Happy Birthday gedaan: welke speed, pressure, cartridge, knop, nummer: ALLES graag!
Met die sugar sheets kan het dus ook. Heb ik hier ook liggen naast me (links, Cricut staat nog steeds rechts) dus ga ik morgen ook maar eens proberen.....
Dank je wel
Even denken, ik heb de grootte voor de tekst ingesteld op 5 cm, speed: low en pressure op medium (eerst ook low, maar dan kwam hij niet door de sheet heen). De grootte van de vlinder is 3,5 cm, verder dezelfde instellingen.
Dit zijn allebei ontwerpen van de basis cartridge, je drukt voor "Happy Birthday" op de knop "plain text" en dan op de knop voor "border 3" (links onderaan op je toetsenbord).
De vlinder staat ergens in het midden van je toetsenbord, dit is gewoon de standaard vlinder, geen andere instellingen gebruikt.
Let erop dat je niet te kleine stukjes van de sugar sheet eronder legt, want dan heb je grote kans dat het vel verschuift tijdens het snijden.
Ook teveel crisco kan verschuivingen veroorzaken.
Heel veel succes en plezier met het uitproberen! (En show je resultaten, ik ben heel benieuwd hoe alles eruit ziet!)
Dank je wel, ik ga het morgen proberen. Vind ik het mooi genoeg, dan show ik het.....
O en volgens mij kan het ook (meer dan) prima met gumpaste.......
Ja die van mij is ook al onderweg! Hij is nu in Memphis en ze verwachten hem op de 15de te leveren!! Gaaf hoor!! Nog een paar dagen geduld! De levering gaat best snel.
Claudia, wanner heb je bericht gehad? Ik heb hem ook de 8ste besteld.....maar heb nog geen bericht gehad
Jacquelien, ik heb gisteren al bericht gehad. Maar toen had ik geen tijd om verder te kijken op site van fedex. Je krijgt mail van cricutmachine.com.
Oh en een avondje samen freubelen met iemand om samen de cricut uit te proberen lijkt mij ook wel wat.
Nou......ik heb nogsteeds niks ontvangen Hoop dat ze mijn cricut ook snel versturen!
Mijn eerste twee creaties (die ook daadwerkelijk een taart gehaald hebben) zijn een feit!
Uitgesneden van een sugar sheet (te koop in de webshop). Helaas het hele vel verprutst in alle pogingen, dus dit waren twee dure creaties, maar ze zijn gelukkig wel erg mooi geworden.
Dus ik weet nu dat dit werkt, en verder ga ik weer gewoon oefenen met fondant.
Erg gaaf,
Maar die sheets zijn niet te betalen toch?
Heb eeb tip gekregen van gerlinde die werkt bij dlt zij gebruikt bakels fondant met tylose en dan een dagje in de vriezer op de mat
Die van mij is binnen, wou net wegrijden om naar centerparcs te gaan, kan niet wachten dat ik weer thuis ben
Erg gaaf,
Maar die sheets zijn niet te betalen toch?
Heb eeb tip gekregen van gerlinde die werkt bij dlt zij gebruikt bakels fondant met tylose en dan een dagje in de vriezer op de mat
Dan moet je dus wel een dag kúnnen wachten. Persoonlijk vind ik dat best lang en dan bieden die sheets onder andere een prima oplossing. Bovendien zijn er veel sheets die al een voorgeprint kleurtje, streepjes, etc. hebben en die dus alleen nog maar hoeft te (laten) snijden. Ideaal wat mij betreft!
@Jaydenmike: Daarnaast geeft Sharr ook al aan dat ze nu verder gaat (oefenen) met fondant......
Gumpaste kan je ook gebruiken.
Ik denk dus dat het vooral is wat je eigen voorkeur (en/of 'budget' is voor het materiaal).
Fijne zondag allemaal! Ik heb nog steeds het plan om vandaag te 'prutsen' met de Cricut.....
Pagina's Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 24 Volgende
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » [GEVRAAGD] Cricut cake --> vervolg: over de Cricut