351

Re: [GEVRAAGD] Cricut cake --> vervolg: over de Cricut

haha mooi zo!!
7 stuks zoo heb je ze allemaal  :lol:
veel plezier vanavond met de party! ;)
en met de cricut morgen :P ik ga ook ergens een gaatje vinden om hem even te gaan gebruiken haha maar dat zal wel vanavond ergens worden..

352

Desiree22 schreef:

haha mooi zo!!
7 stuks zoo heb je ze allemaal  :lol:
veel plezier vanavond met de party! ;)
en met de cricut morgen :P ik ga ook ergens een gaatje vinden om hem even te gaan gebruiken haha maar dat zal wel vanavond ergens worden..

Ik hoor alle tips en howtos wel voorbij komen je heb nu mn emailadres hahaha have fun

353

Yes, die van mij en mijn zus zijn ook verzonden.
Ze liggen nu in Memphis!

Groetjes Bianca en een pootje van Elba en Gino!

354

Elba en Gino schreef:

Yes, die van mij en mijn zus zijn ook verzonden.
Ze liggen nu in Memphis!

:)

355

Ik heb m binnen!! Jammer dat ik vanavond naar een verjaardag moet en morgen moet werken en s avonds weer visite krijg!! :P
Enne eerst moet mijn mannetje er even een andere stekker aan doen natuurlijk! Maar hij staaaat alvast op tafel! :lol:

heerlijke taartgroetjes van Brenda

356 Laatst bewerkt door Jet1975 (09-12-2011 18:44)

Hebben jullie nog invoerkosten moeten betalen of enkel de prijs van de cricut met de verzendkosten... ben zo aan het twijfelen geraakt door de prijs!!! Kun je ook gewone cartridge gebruiken in de Cricut Cake?

357

Hoi,
Ik heb tot nu toe niks hoeven te betalen.
Maar volgens mij kan dat altijd nog naderhand komen dus ik juich nog niet te vroeg
Gr chantal

358 Laatst bewerkt door Jultie (09-12-2011 18:52)

Hij ligt bij de overburen.....  Er brandt licht maar volgens mijn vriend zijn ze er niet. Er deed ook niemand open toen ik aanbelde. Dit is echt heeeeel ernstig hoor.  :grr:

Mmmm ik ga maar vast op zoek naar een andere stekker. En gelukkig moet ik nog een taart afmaken.  :+

~ Never waste a good crisis... ~

359 Laatst bewerkt door Sharrr (09-12-2011 18:53)

Ik heb tot dusver alleen het bedrag van 95 euro betaald (machine + verzendkosten). Ik heb begrepen dat er nog naheffingen kunnen komen, maar dat kan volgens mij hooguit om 30 euro gaan.
En ja, alle cartridges passen op alle cricut machines.

Ik heb vandaag mijn krekeltje uitgeprobeerd met een sugar sheet.
Het was makkelijker dan met fondant, maar toch niet zo 1-2-3 gedaan. De eerste keer had ik te lage druk ingesteld. Tweede keer verschoof het vel tijdens het snijden. Derde keer bleef iets haken aan het mesje, dus trok hij het geheel kapot. Pas bij de laatste poging (en de laatste kans, want meer ruimte had ik niet op dat vel) ging het gelukkig perfect!
Ik heb een prachtig scherp uitgesneden tekst (Happy Birthday).

Op een restje van dat vel heb ik nog een vlinder uitgesneden en die ging direct vlekkeloos.
Het cupcake'je daarentegen brak af, omdat het vel waarschijnlijk al teveel was uitgedroogd.

Kortom: als het goed gaat, maak je echt wonderschone creaties.
Maar het is wel even flink oefenen, want je materiaal moet niet te droog, maar ook niet te vochtig zijn. Je moet wel crisco gebruiken voor je mat, maar niet zoveel dat het kan gaan schuiven. Allemaal handigheidjes die door ervaring vanzelf makkelijker worden.

Zondag 14 oktober loop ik 4 Mijl voor de Dierenbescherming afdeling Groningen. Je kan mijn actie steunen via http://www.geef.nl/sharon of http://www.geef.nl/actie/miles-4-animals - Alvast bedankt!

360

joepie joepie
hij is vandaag bezrogd !!!!

361

Jet1975 schreef:

Hebben jullie nog invoerkosten moeten betalen of enkel de prijs van de cricut met de verzendkosten... ben zo aan het twijfelen geraakt door de prijs!!! Kun je ook gewone cartridge gebruiken in de Cricut Cake?

Dit is voor mij ook wat mij nog tegen houdt... O-)

Ken jij de webshop van Taartmonster.nl al?? Neem dan snel een kijkje op: http://shop.taartmonster.nl/
OF http://www.facebook.com/taartmonster We bestaan 1 jaar, check onze aanbieding!

362

precies ben ook benieuwd hoop het niet maarja.

idd heb hem net ook uitgeprobeerd met crisco gaat het wel makkelijk maar idd het snijden is nog even uitvogelen met fondant gaat het op zich wel had net al een mooie bloem eruit gekregen maar hij liet niet echt soepel los dus nog even door vechten :P

363

Hmmmmm als jullie 1 ding hebben gesneden, hoe 'vertel' je het ding dan dat hij de volgende snede ergens anders begint?  :think:

Daar ging ik dus al mis, twee keer snijden op hetzelfde oppervlakte....  :lol:

De mat insmeren met crisco, gumpaste/fondant erop, laden en snijden maar???  :s

364

Je kan het mesje met die pijltjestoetsen rechts op de juiste beginplek neerzetten. (Ook dan is het nog uitproberen hoeveel ruimte hij nodig heeft.) Standaard begint hij rechtsboven, maar je kan hem op elke gewenste plek laten beginnen.

En als je meer dan 1 uitsnede wil maken, is er volgens mij nog wel een methode voor, maar die heb ik nog niet nader bekeken of uitgeprobeerd. Voordat ik dit aan de lopende band kan doen, moet er nog wel heel veel uurtjes oefenen aan voorafgaan :lol:

Zondag 14 oktober loop ik 4 Mijl voor de Dierenbescherming afdeling Groningen. Je kan mijn actie steunen via http://www.geef.nl/sharon of http://www.geef.nl/actie/miles-4-animals - Alvast bedankt!

365

Zeg, niemand tijd, zin én gelegenheid om zondag te komen Cricut 'prutsen'?

Kunnen we het samen uitproberen, valt het niet zo op als/dat ik t verpest....  :+  :lol:

366 Laatst bewerkt door Desiree22 (09-12-2011 21:31)

haha zou best willen maar gouda is niet in de buurt :lol:

ben ook nog aardig aan het klooie zit eraan te denken misschien gumpaste te halen en dat is te gaan proberen.. heb alleen fondant in huis..maar op youtube zie je koekjesdeeg en alles wat gesneden word  :think:  :rolleyes:

367

In Nederland is niks (echt) ver weg..... zeg ik altijd...  O-)

Begrijpelijk hoor, maar zou het wel leuk vinden om samen uit te proberen, twee (of meer) weten meer dan 1.......  ;)

368

dat is waar  ;) en idd het zou wel makkelijker zijn als je het met 2 of meer mensen het uit kan testen hoe hij nu werkelijk werkt :P

369

Desiree, ik heb er ook 1 besteld.......en ik woon in cuijk......

370

oke dat is niet ver nee haha

371

Jippie, hier is ie ook al binnen, was helemaal niet voorbereid haha. Ben nu nu druk bezig met een voor mij grote bruidsopdracht, dus ik wacht tot na de kerst met uitproberen. Moet ook nog plek te zien maken haha

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

372 Laatst bewerkt door Mirzan (09-12-2011 23:03)

Ooops 2x hoeft ook niet, al ben ik wel blij....

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

373

De mijne ligt nog altijd bij de buren  :|
Pluspunt is dat de bestellingtaart voor morgen nu wel al helemaal af is. Best fijn aangezien ik morgen ook mijn eigen verjaardag vier  :D

~ Never waste a good crisis... ~

374

Ik woon in naaldwijk.
Dus als er mensen in de buurt wonen van naaldwijk kunnen we wel ff een keertje afspreken

375

Jaydenmike schreef:

Ik woon in naaldwijk.
Dus als er mensen in de buurt wonen van naaldwijk kunnen we wel ff een keertje afspreken

Hmmmmm dat is vlakbij voor mij........  :D