26

Re: Cup cake machine

heb hier in dit topic gelezen dat je hem ook gewoon kunt bestellen op de site van blokker en later ophalen in de winkel naar keuze ;)

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

27

smarianne schreef:

heb zitten zoeken in blokker.nl maar ik kan hem niet vinden. D8 is leuk sinterklaas kadootje voor mijn autistische neefje............

ik heb hem gekocht als kerstkado voor mijn autistische kleindochter.Ze is net 11 geworden,speelt nergens mee maar vind het erg leuk om te koken en te bakken

28

Lindy schreef:

NEEE gister langs de blokker geweest stonden nog best veel muffinmakers, maar toen moest ik natuurlijk nog even hier kijken of hij goed is...
Nu net gebeld hebben ze m in twee filialen dichtbij niet meer  :nooo
Misschien komen ze morgen binnen bij 1 filiaal, dus morgen nogmaals bellen :Y  Duim duim

nou dat is balen,bij ons in onze filiaal(vlissingen) waren ze ook allemaal uitverkocht, echt vervelend, hopelijk komen ze nog binnen.;

29

marikaatje schreef:

heb hier in dit topic gelezen dat je hem ook gewoon kunt bestellen op de site van blokker en later ophalen in de winkel naar keuze ;)

en daar kan ik hem nou juist niet vinden............. :o

30

Wilde hem morgen gaan halen, maar lees nu dat er zo'n run op is....even gekeken op de webshop van Blokker....is ie daar ook niet voorradig.
Toch maar even gaan informeren morgen hier bij de Blokker, misschien hebben ze er net nog eentje voor mij staan  :P  :Y  please....

Heeft iemand trouwens ervaring met de cup cake maker van de Makro type CCM-10445 die kost €17,85....?

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

31

smarianne schreef:

heb zitten zoeken in blokker.nl maar ik kan hem niet vinden. D8 is leuk sinterklaas kadootje voor mijn autistische neefje............

Volgens mij kun je m vinden als je kijkt op blokker.nl bij het weekkrantje van week 46. Ik kon het eerst ook niet vinden via de site.

Ik heb nog een filiaal in de buurt kunnen vinden en daar hadden ze er gewoon nog een stuk of 6! Handig zoveel blokkers in de buurt :)

Morgen ga ik denk ik cupcakes maken   :Y

Inderdaad,naar de Blokker site en de weekfolder van week 46 openen.
En als je dan doorbladerd naar de pagina waar de cupcakemaker staat erop klikken (op de cupcakemaker)
Dan kun je 'm bestellen. :Y

Succes!

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.

33 Laatst bewerkt door smarianne (23-11-2011 12:22)

Bedankt Mo-tje, 'k heb um gevonden maar helaas niet meer voorradig in de webshop. Vlieg zometeen gelijk naar Dokkum om te kijken of ie daar nog is

* edit* 'k heb er nog 1 kunnen bemachtigen  :)

34

O zou net zeggen ik heb 'm uit Burgum en daar waren toen genoeg maar is niet meer nodig lees ik je hebt hem al.

35

dames,ik was gisteren bij xenos,en daar hebben ze nu een cupcake-machine voor 24.95 euro!
Het is een rond model,wit van kleur en je kunt er 7 cupcakes tegelijk in bakken

36

en, doet ie het goed?
dan kunnen we overwegen er ook één te halen :Y

37

Jippie! Vanavond de cupcakemaker van Blokker in  gebruik genomen.
Ik heb glutenvrij mix C van Schär gebruikt en de C.C. 15 min gebakken.
Het resultaat is super lekker en zo gauw klaar.

Had graag een foto van myn baksels meegestuurd maar ik weet niet of dat
hier kan en mag. Ik ben nl nieuw.

Heb trouwens heel veel moeite moeten doen om een Blokker te vinden waar
nog een apparaat te koop was. Ook via internet is hy helemaal uitverkocht.
Ik ben zo bly met myn cupcakemaker.
Wat een geweldige uitvinding toch!!
Groetjes, Riny en fyn weekend

Ik kook en bak glutenvrij :-))

38

jaja dank u sinterklaasjeeeeeeeeee ik heb hem ook gekregen van manlief, had hem zelf laten wegzetten bij blokker maar per ongeluk thuis pakje gevonden van dezelfde vorm dus heb maar gezegd dat ik hem niet meer hoefde haha ga hem van de week zeker proberen :Y

Je kunt me ook vinden op Facebook http://www.facebook.com/BakkerAn
En als je het leuk vind klik dan op >> Vind ik Leuk

39

mmm die van mij van de blokker is kapot gevallen  :grr:  :( ... Heb het niet eens uit kunnen proberen.. Iemand een idee of de papiertjes van house of marie erin passen???

40

heb vandaag geprobeerd maar vind de cakjes wel erg ligt vanboven heb ze er 12 min in gelaten heeft iemand dit ook? Als ik ze langer laat zitten denk ik dat ze verbranden want de onderkant was wel bruin , zit er nu toch over te denken om hem al te verkopen :/

41

Zorg ervoor dat ze zo ver rijzen dat ze de bovenbakplaat goed raken door bakpoeder toe te voegen of meer deeg in de bakjes te doen.

42

ok dan ga ik dat nog eens proberen bedankt voor de tip

heb net met de blokker gebeld en ze komen over 2 week in de folder!!

44

iemand ervaring met de cupcake maker van de Xenos?

Ik was te laat voor die van de blokker en ook voor die bij het Kruitvat.
Geen idee of ik nu ook te laat ben bij de Xenos (boekje van afgelopen week) maar ik wil eigenlijk ook wel graag weten of er mensen ervaring mee hebben.

45

Die bij de Xenos maakt hele kleine cupcakes.

Ik wacht dus nog wel een week op die bij de blokker (jammer want ik wilde hem de 22ste cadeau geven)

46

die van de action werkt prima
heb er hele mooie uitgehaald:D
maar dat zijn ook mini cupcakejes
en voor het geld kon ikke hem niet laten staan iets van 11 euro :thumb:

47

Ik heb net ook even de Blokker gebeld en er komt geen cupcake maker volgende week. Wel veel cupcake decoratie spul maar niet het apparaat.

48

ìk heb net de rode cupcake maker besteld van de blokker voor 20 euro.. het is nu gratis verzenden dus helemaal super..
hopelijk krijg ik hier mooie cupcakes mee.. er gaan er maar 6 in zag ik

zijn de resultaten goed en welke papiertjes kan ik t beste gebruiken.. volgens jullie??/

49

Ik heb er zojuist ook eentje besteld bij de Blokker, verzendkosten zijn inmiddels niet meer gratis dus voor 50 eurocent laat ik hem bij de dichtsbijzijnde blokker komen dan haal ik hem op wanneer dit mij uitkomt. Ik ben erg benieuwd, maar dit kan eigenlijk niet missen na al jullie reacties  :thumb:  en sowieso vind ik € 20,49 een mooi bedrag voor een grote cupcake maker ervanuit gaande dat zo'n apparaat ook weer 20 jaar mee gaat als kastvullling  :o Die van de action is deze week € 9.49, maar die vind ik wel erg klein. De kids willen wel wat te  smullen en te trakteren hebben, maar goed dit is natuurlijk voor iedereen weer anders.

50

De cupcakemakers zijn vanaf maandag weer te koop bij de blokker. Ik moest er en paar voor af maar ik heb een blokker gevonden die ze vandaag al verkocht :-)