Re: [GEVRAAGD] Cricut cake --> vervolg: over de Cricut
Wiiieeehhh, hij ligt nu in Oude Meer (NL)!!
@ leona: ik heb ook niks gekozen , gewoon die econmy en hij komt dus per Fedex. Binnen 6 dagen incl besteldag ligt ie al in NL.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » [GEVRAAGD] Cricut cake --> vervolg: over de Cricut
Pagina's Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 24 Volgende
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wiiieeehhh, hij ligt nu in Oude Meer (NL)!!
@ leona: ik heb ook niks gekozen , gewoon die econmy en hij komt dus per Fedex. Binnen 6 dagen incl besteldag ligt ie al in NL.
@ Jultie Oh echt?? Hoe kan het nou dat ik maar 1,50 betaal voor de verzendkosten? ik snap er niks van!
@ Jultie Oh echt?? Hoe kan het nou dat ik maar 1,50 betaal voor de verzendkosten? ik snap er niks van!
1,50???? Weet je t zeker? Dat is namelijk wel heel erg weinig
ja echt! Ik doe vast iets niet goed.
Account aangemaakt.. met mijn eigen adres
spul in de kar gegooid en hup richting de kassa. Bij de delivery komt dan in totaal op 62.58 terwijl wat ik in m'n kar heb maar 61.15 kost!! das toch raar! en het verandert niet zodra ik bij paypal aankom
De mijne is nu in Memphis, ETA is 14 december! Lekker snel!
Volgens mij werkt het dan zo dat de 62.58 de verzendkosten zijn!!
Dus je moet het bij elkaar optellen... (dat is wat ik begrepen heb vanuit dit topic)
op de site kan ik niet kiezen tussen fedex en de andere.
Economy Shipping Service
Priority Mail® InternationalIk kan alleen maar de laatste aanvinken. Fedex kan ik helemaal niet aanvinken. Klopt dat?
Klopt ze zijn inpricipe hetzelfde dus je kan je pakje gewoon traceren via fedex als het goed is want de mijne kan ik niet traceren hooelijk wel onderweg
Gr chantal
Hopelijk
Ik vond op internet dit:
*No computer necessary.
*Save loads of time and decorate cakes like a professional. Circut Cake™ is the easiest way to decorate cakes, cupcakes, cookies and much more! Get beautiful, precise, consistent results each and every time! Perfect for professionals and non-professionals alike!
*Expand your creativity with thousands of shapes, fonts, messages and designs. The possibilities are endless!
*Precise consistent results every time.
*Uses all Cricut and Cricut Cake Cartridges
*Works with Gypsy and CRICUT DesignStudio
*New Basic Cake Cartridge included in box features up to 600 images specifically for cake decorating
*New Food-Safe mats, tools,accessories
Vooral dat ie met elke cartridge werkt schept perspectieven
edit:
Oh jah en hier kun je alle cartridges bekijken...
cricut.com/information/cartridge_library.aspx (nog even www er voor)
ja echt! Ik doe vast iets niet goed.
Account aangemaakt.. met mijn eigen adres
spul in de kar gegooid en hup richting de kassa. Bij de delivery komt dan in totaal op 62.58 terwijl wat ik in m'n kar heb maar 61.15 kost!! das toch raar! en het verandert niet zodra ik bij paypal aankom
Ik heb t even bij mijn winkelwagentje geprobeerd, ik heb voor 84 dollar aan spullen, en als ik click op check out staat daar een bedrag van 40 dollar. Het lijkt mij sterk dat ik nog eens 50% korting krijg over mn spulletjes.
Zal dat het zijn? Hoe kan het dan dat jij meer in je kassa hebt en minder verzendkosten betaalt? hmm ik ben er niet voor weggelegd ben ik bang! Maar ik zal het eens bekijken.
Zal dat het zijn? Hoe kan het dan dat jij meer in je kassa hebt en minder verzendkosten betaalt? hmm ik ben er niet voor weggelegd ben ik bang! Maar ik zal het eens bekijken.
Ligt er aan wat je koopt! Ik heb alleen cartridges.
Ik twijfel nog of ik een machine erbij ga kopen. Maar dan is het wel hoger hoor.
Leona schreef:Zal dat het zijn? Hoe kan het dan dat jij meer in je kassa hebt en minder verzendkosten betaalt? hmm ik ben er niet voor weggelegd ben ik bang! Maar ik zal het eens bekijken.
Ligt er aan wat je koopt! Ik heb alleen cartridges.
Ik twijfel nog of ik een machine erbij ga kopen. Maar dan is het wel hoger hoor.
Ja idd dat klopt heeft volgens mij gewoon met het gewicht te maken
Gr chantal
oke, en als ik dus 3 cardridges heb, betaal ik 24 euro aan verzendkosten. Dat kan dus kloppen?
heb jij mij een mail gestuurd of verstuurd ? snap em even niet
Hoi desiree nee had effe naar jou mail een berichtje verstuurd haha gr
oke, en als ik dus 3 cardridges heb, betaal ik 24 euro aan verzendkosten. Dat kan dus kloppen?
Ja dat denk ik wel lijkt me heel sterk dat wat ik hierboven las maar 1,50 aan verzendkosten word betaald maar als ze het zegt zal het uiteraard wel maar zal waarschijnlijk een foutje zijn
Precies, dat vond ik ook een beetje vreemd. Ik ga nu maar eens richting de bank!
Ja dat kan kloppen, vergelijkbaar met t mijne.
de mijne is nu al een dag bij Elvis op visite... hij ligt in Memphis.
Die van mij ligt in veldhoven, ben benieuwd
Ik heb zo'n emmertje met spul wat er speciaal voor is.
Gaat prima, heb nog geen problemen gehad.
Lig nu op bed, griep, dus zal morgen even kijken hoe het heet. Heb het gelijk besteld met de cricut.
Ik heb even gekeken:
Cricut Cake is het merk. White gum paste pastillage blanc is het spul.
Zit in een emmertje 907 gram kost 10 euro. Er staat op designed for use with the cricut cake machine.
Ik heb er hele goede ervaringen mee.
Die van mij ligt in veldhoven, ben benieuwd
Ik heb geen flauw idee waar de mijne ligt heb hem zaterdagavond besteld en kan hem nog steeds niet traceren terwijl die op de site van de cricut wel aangeeft dat die de 6 de shipped is.
Nu maar hopen dat ze me een verkeerde nummer hebben gegeven om te traceren want ze zijn niet zo snel met terugreageren via de mail.
Ik hou jullie op de hoogte hopelijk heb ik m morgen ook binnen!
Soesie schreef:Ik heb zo'n emmertje met spul wat er speciaal voor is.
Lig nu op bed, griep, dus zal morgen even kijken hoe het heet. Heb het gelijk besteld met de cricut.Ik heb even gekeken:
Zit in een emmertje 907 gram kost 10 euro. Er staat op designed for use with the cricut cake machine.Ik heb er hele goede ervaringen mee.
Waar kun je dit kopen?
Soesie schreef:Ik heb zo'n emmertje met spul wat er speciaal voor is.
Lig nu op bed, griep, dus zal morgen even kijken hoe het heet. Heb het gelijk besteld met de cricut.Ik heb even gekeken:
Zit in een emmertje 907 gram kost 10 euro. Er staat op designed for use with the cricut cake machine.Ik heb er hele goede ervaringen mee.
Top en dat kan je ook bij dlt kopen voor dat bedrag!
En hoe gebruik je dat?
Gr chantal
Soesie schreef:Soesie schreef:Ik heb zo'n emmertje met spul wat er speciaal voor is.
Top en dat kan je ook bij dlt kopen voor dat bedrag!
En hoe gebruik je dat?
Gr chantal
Eeeuuhhh, Chantal, waar vind je dat bij DLT? Ik ben aan het kijken maar zie het écht niet......
(Nu heb ik een bijzonder goed ontwikkeld talent voor het mískijken )
Pagina's Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 24 Volgende
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » [GEVRAAGD] Cricut cake --> vervolg: over de Cricut