251

Re: [GEVRAAGD] Cricut cake --> vervolg: over de Cricut

Elba en Gino schreef:
jesken89 schreef:

pfff,
ik heb hem zondag besteld en de status is nog altijd waiting for shipping. En de mensen die hem zaterdag hebben besteld die hun cricut is al onderweg sinds den 6de. Ze mogen de mijne ook es verzenden :p

Ik en mijn zus hebben ook zondag besteld, maar bij ons staat nog steeds waiting for shipping!

just etzelfde bij mij jammer he kzit te popelen om hem uit te proberen

252

Die van mij is in parijs aangekomen. Wel beetje raar dat hij niet in nederland aankomt, misschien omdat ik in zuid-limbug woon. Waar zijn die van jullie nou?

253

jesken89 schreef:
Elba en Gino schreef:
jesken89 schreef:

pfff,
ik heb hem zondag besteld en de status is nog altijd waiting for shipping. En de mensen die hem zaterdag hebben besteld die hun cricut is al onderweg sinds den 6de. Ze mogen de mijne ook es verzenden :p

Ik en mijn zus hebben ook zondag besteld, maar bij ons staat nog steeds waiting for shipping!

just etzelfde bij mij jammer he kzit te popelen om hem uit te proberen

Wij ook!

Groetjes Bianca en een pootje van Elba en Gino!

254

Ja, overstag nadat ik er zeker een week over nagedacht heb........

Hij is besteld!!!

255

Motorwaus schreef:

Die van mij is in parijs aangekomen. Wel beetje raar dat hij niet in nederland aankomt, misschien omdat ik in zuid-limbug woon. Waar zijn die van jullie nou?

de mijne is nu ook in parijs en is ook alweer onderweg ik denk toch dat hij met het vliegtuig word vervoerd dus dan zou hij morgen wel in amsterdam dan moeten aankomen..

256

sammymentha schreef:

voor de meiden die hem al gebruikt hebben
de mijne snijd niet zo mooi de randjes rafelen ben al een beetje aan het testen om dat te voorkomen maar is me nog niet gelukt. :think:
ben al met de snelheid en druk aan het klooien geweest maar helpt niets
ook heb ik al geprobeerd om de fondant ff in de vriezer te leggen (heb ik ergens gezien) maar ook dit helpt niet
ook heb ik al gumepast gebruikt ook die rafelt  :(
hebben nog meer meiden hier last van

ik heb nu nieuwe mesjes besteld in de hoop dat het gewoon aan mijn mesje ligt

bedankt alvast voor de reactie's

Ik heb net hetzelfde probleem! Het lukt niet om mooie strakke figuren uit te snijden, ondanks het gebruik van tylose en half uur vriezer... Heb zelfs de fondant van Satin Ice gebruikt, helaas...
Ik heb wel vernomen dat het met de cricut sheets normaal wel altijd strak eruit komt, maar zelf nog niet geprobeerd.

257

ja die zie je ook op de youtube filmpjes maar ja steeds van die sheets bestellen goedkoop zijn ze ook niet en je krijgt geloof ik maar 1 velletje voor 18,- zag ik

258

Ik heb zo'n emmertje met spul wat er speciaal voor is.
Gaat prima, heb nog geen problemen gehad.
Lig nu op bed, griep, dus zal morgen even kijken hoe het heet. Heb het gelijk besteld met de cricut.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

259

Soesie schreef:

Ik heb zo'n emmertje met spul wat er speciaal voor is.
Gaat prima, heb nog geen problemen gehad.
Lig nu op bed, griep, dus zal morgen even kijken hoe het heet. Heb het gelijk besteld met de cricut.

O nou beterschap.
En we horen graag hoe dat spul heet en hoe jehet moet bewerken
:)

260

Oh ik wil hem ook graag bestellen maar mijn paypal werkt nog steeds niet mee. Ik moet nog steeds een creditcard hebben. Ik baal er ontzettend van. Iedereen kan hem bestellen en ik niet. Morgen maar weer proberen. Maar ben er bang voor!

261

heb je dan wel een rekening geopend en niet een speciaal voor de creditcard ? ik heb gewoon een rekening aangemaakt en duurde 2 dagen voordat ik hem kon gebruiken..

en ben ook wel benieuwd hoe het heet wat jij gebruikt soesie
en ook beterschap gewenst ;)

262 Laatst bewerkt door claudia (08-12-2011 21:47)

Ja ik heb een rekening aangemaakt en die is ook al goed gekeurd zeg maar. Heb keurig geld gestort gekregen en nog steeds moet ik een creditcard hebben. Heb nu geprobeerd om geld te storten op de rekening van paypal zodat ik hem dan kan betalen. Maar dat duurt helaas ook 2-3 werkdagen. Ik snap er niets van.

JAAA het is gelukt. Joepie!! Ik had gewoon vergeten om de stortbedragen door te geven. Dom zeg! Maar ik ben blij dat het eindelijk toch gelukt is!! Nu maar afwachten wanneer hij komt!!

263

haha oke mooi zo! ja  ik dacht ook al wat kan er nou misgaan en dat was ik ook vergeten te zeggen ja van die bedragen door te geven maar het is goed gekomen ;)

264

Ja gelukkig wel. Nu maar kijken wanneer hij komt.
Bij mij stond er al wel bij dat het 2 werkdagen langer kon duren omdat het nu zo storm loopt. Nou ja we zien wel!! Ik heb wel die gratis cartrige erbij. Dus helemaal goed!!

265

:thumb: precies

266

Desiree22 schreef:
Motorwaus schreef:

de mijne is nu ook in parijs en is ook alweer onderweg ik denk toch dat hij met het vliegtuig word vervoerd dus dan zou hij morgen wel in amsterdam dan moeten aankomen..

De mijne is ook in Parijs. Wel fijn dat ze samen reizen he, dan zijn ze niet alleen  :lol:

~ Never waste a good crisis... ~

267

Hmmm de mijne kan ik nog steeds niet traceren.
Denk dat bij mij net het weekend er tussen heeft gezeten maar wel heb ik het traceernummer?
Nu maar ff mn mailtje van de webshop afwachten ;)

268

Jultie schreef:
Desiree22 schreef:
Motorwaus schreef:

De mijne is ook in Parijs. Wel fijn dat ze samen reizen he, dan zijn ze niet alleen  :lol:

ja he knus bij elkaar in het zelfde bootje / vliegtuig  :lol:
ben benieuwd of we hem morgen krijgen zoals vermeld staat :P

@jaydenmike raar dat je hem nog steeds niet kan traceren dat zal onderhand toch wel moeten andere mensen die em zaterdag hebben besteld kunnen em ook zien...

269

Desiree22 schreef:
Jultie schreef:
Desiree22 schreef:

ja he knus bij elkaar in het zelfde bootje / vliegtuig  :lol:
ben benieuwd of we hem morgen krijgen zoals vermeld staat :P

Als ik op de site kijkt dan staat er als status dat die de 6de shipped is.
Fedex zegt dat het zo kan zijn dat ik het interne nummer heb gekregen.
Heb een mail naar cricut gestuurd maar zijn niet zo snel met terug reageren.
We wachten het dus maar af.
Gr chantal
@jaydenmike raar dat je hem nog steeds niet kan traceren dat zal onderhand toch wel moeten andere mensen die em zaterdag hebben besteld kunnen em ook zien...

270

oke ja de mijne is officieel ook pas de 6e echt verzonden de 5e is hij alleen gebracht naar fedex om verzonden te worden staat er bij mij
en omdat er ineens zoveel werden besteld hebben ze neem ik aan ook wel gewacht als ze zagen dat ze allemaal naar nl moeten maar jij hebt ook een 12 nummerige code via de mail gekregen of niet?

271

Desiree22 schreef:

oke ja de mijne is officieel ook pas de 6e echt verzonden de 5e is hij alleen gebracht naar fedex om verzonden te worden staat er bij mij
en omdat er ineens zoveel werden besteld hebben ze neem ik aan ook wel gewacht als ze zagen dat ze allemaal naar nl moeten maar jij hebt ook een 12 nummerige code via de mail gekregen of niet?

Jep,
Heb je emailtje vertuurd :)

272

heb jij mij een mail gestuurd of verstuurd ? snap em even niet  :P

273

Ik heb er ook 1 besteld, inmiddels een nummer gekregen, maar er staat niet bij waar ik dit dan kan tracken... Iemand een link toevallig?

Website: www.tuinentaart.nl Twitter: @tuinentaart
Facebook: http://www.facebook.com/TuinenTaart

274

Movado schreef:

Ik heb er ook 1 besteld, inmiddels een nummer gekregen, maar er staat niet bij waar ik dit dan kan tracken... Iemand een link toevallig?

Hoi,
Bij fedex.
Gr chantal

275

op de site kan ik niet kiezen tussen fedex en de andere.
Economy Shipping Service   
Priority Mail® International

Ik kan alleen maar de laatste aanvinken. Fedex kan ik helemaal niet aanvinken. Klopt dat? :s

gek op Taart!