Re: [GEVRAAGD] Cricut cake --> vervolg: over de Cricut
Heb even uitgerekend wat het is bij 1 cartridge en dan is het ongeveer 35 dollar (heb je er dus 1)
OF http://www.facebook.com/taartmonster We bestaan 1 jaar, check onze aanbieding!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » [GEVRAAGD] Cricut cake --> vervolg: over de Cricut
Heb even uitgerekend wat het is bij 1 cartridge en dan is het ongeveer 35 dollar (heb je er dus 1)
Dat is met of zonder verzendkosten?
dat zijn de verzendkosten
Cartridge van 25 en dan bij de fedex in dat overzicht stond 35 dollar.
Desiree22 schreef:en wanneer had jij hem besteld? ik zie dat de mijne in memphis ligt
Ik heb zaterdagmiddag besteld.
In de mail staat wel een code, maar ik heb nog niet gekeken waar ie uithangt hahahaha.
Edit: hij kan de mijne niet vinden in het systeem
via deze kan je zien waar hij is onderaan vul je de code in van je mail die je hebt gekregen daar staat cust- en dan de code ernaast
probeer maar is..bij de mijne staat nu onderweg
fedex.com/Tracking?cntry_code=nl
Volgens mij is mijn ding onderweg met USPS. Ik kon nergens voor Fedex kiezen bij het bestellen. Maar ik zal eens even proberen...
@ jelle85
je kan bovenin het ook aangeven met euro's misschien is dat wat makkelijker
@jultie
bij mij staat ook usps maar kan em toch traceren bij fedex
@ jelle85
Daar wordt het alleen maar aantrekkelijker van...
Desiree22 schreef:@ jelle85
Daar wordt het alleen maar aantrekkelijker van...
100 euro in totaal is het dan.. 5 cartridges + roller incl verzenden
haha ja het is echt goedkoop daar maar idd net wat me vader ook al zei mocht je weer wat willen bestellen dan moet je wel bestellen dat je daar dan goedkoper voor uit bent dan in nl vanwege de verzendkosten van daar weer
ohh maar ik bedenk me net dat ik natuurlijk die ginger cartridge er ook nog bij krijg, dus dat zijn er dan 6
toe maar haha ach ja wij hebben weer de mazzel dat we hem goedkoop hebben er waren ook mensen die hem 2 maanden geleden hebben besteld en toen was hij geen 35,-
toe maar haha ach ja wij hebben weer de mazzel dat we hem goedkoop hebben er waren ook mensen die hem 2 maanden geleden hebben besteld en toen was hij geen 35,-
I KNOW!! grrr
Desiree22 schreef:toe maar haha ach ja wij hebben weer de mazzel dat we hem goedkoop hebben er waren ook mensen die hem 2 maanden geleden hebben besteld en toen was hij geen 35,-
I KNOW!! grrr
Ach we kunnen niet alles hebben he haha
Nee daar heb je ook weer gelijk in...
precies!
precies!
Desiree even iets anders.. ben jij er ook bij zondag met freubelen in onze regio???
uhh nee had wel iets gelezen dat er weer wat werd gehouden maar waar en wanneer weet ik niet heb zo'n dagje ook nog nooit gedaan bij iemand
uhh nee had wel iets gelezen dat er weer wat werd gehouden maar waar en wanneer weet ik niet heb zo'n dagje ook nog nooit gedaan bij iemand
NIET??!! Eens moet de eerste keer zijn, weet niet of er nog plek is voor as zondag, maar miss kan je dat even vragen als je tenminste kunt zondag en wilt.
Kan je dat ergens zien waar er freubeldagjes worden gehouden woont in naaldwijk lijkt me ook wel leuk om ervaringen en ideeen met andere te delen
ohh maar ik bedenk me net dat ik natuurlijk die ginger cartridge er ook nog bij krijg, dus dat zijn er dan 6
Ik heb volgens mij met die 2 cartridges uit het pakket erbij 7 cartridges een extra mat en de gr cricut met verzendkosten voor ong 190 euro en waarschijnlijk dan nog 19 procent extra voor invoerrechten;)
ja onderaan kan je zien verre ooste en andere plekken maar je kan daar een topic over openen tog misschien dat mensen dan wel reageren erop
Kan je dat ergens zien waar er freubeldagjes worden gehouden woont in naaldwijk lijkt me ook wel leuk om ervaringen en ideeen met andere te delen
Ja onderaan in het overzicht van het forum heb je staan het wilde westen / verre oosten enz.. daar kan je oproepjes plaatsen of er op reageren.
Jaydenmike schreef:Kan je dat ergens zien waar er freubeldagjes worden gehouden woont in naaldwijk lijkt me ook wel leuk om ervaringen en ideeen met andere te delen
Ja onderaan in het overzicht van het forum heb je staan het wilde westen / verre oosten enz.. daar kan je oproepjes plaatsen of er op reageren.
Ga vdw effe naar zoeken thanks
Desiree22 schreef:uhh nee had wel iets gelezen dat er weer wat werd gehouden maar waar en wanneer weet ik niet heb zo'n dagje ook nog nooit gedaan bij iemand
NIET??!! Eens moet de eerste keer zijn, weet niet of er nog plek is voor as zondag, maar miss kan je dat even vragen als je tenminste kunt zondag en wilt.
wat gaan jullie maken? en waar word het gehouden?
en de tijden dan kan ik even kijken of ik kan en als ik kan dan kan ik het wel even vragen via dat topic
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » [GEVRAAGD] Cricut cake --> vervolg: over de Cricut