Jaydenmike schreef:Motorwaus schreef:Paypal moet je van te voren een account aanmaken en dan na een paar dagen krijg je van paypal 2 bedragen op je rekening gestort. Deze bedragen moet je dan weer invullen bij je account. Op deze manier weten hun dat het inderdaad jouw bankrekening nummer is en dan pas wordt je account geactiveerd. Hier gaat dus een paar dagen overheen. Paypal kan dus ook zonder credit card. Ik vind het een geweldige manier van betalen op internet. Zeker op ebay.
Ik heb mijn bestelling dus echt met paypal betaald, heb niet eens een credit card. Dus het kan wel.
Ik ben een beetje huivirig van ebay maar is dus safe?
Wat bestel jij er meestal?
Kan niet wachten tot mn cricut er is hoelang duurt de verzending als die eenmaal op de post is ?
Gr chantal
Bij mij staat dat hij 9 december geleverd gaat worden. Hoop dan wel in de ochtend want s'middags vertrek ik naar centerparcs.
Ebay is safe MET paypal. Ik heb 2 keer problemen gehad en van paypal toen netjes mijn geld terug gekregen. Wat ik allemaal op ebay koop: schoenen,kleding,sierraden,taartspulletjes, aquarium spullen,Spullen voor mijn motor,zelfs een beveiligingssysteem. Je kunt beter vragen wat ik niet op ebay koop
Alles is daar een stuk goedkoper.