126

Re: [GEVRAAGD] Cricut cake --> vervolg: over de Cricut

@margriet: bedankt voor je antwoord, maar ik heb het niet over de track&trace code. Ik heb namelijk nog niets besteld. Ik wil graag weten in welke vorm ik mijn postcode in moet voeren om het voor elkaar te krijgen dat ik FedEx kan selecteren als verzendmethode. Hij pikt mijn postcode namelijk niet...

127 Laatst bewerkt door bibo6c (06-12-2011 10:25)

claudia schreef:

Heb ik de knoop doorgehakt om hem te bestellen heb ik bij paypal ook een creditkaart nodig. Die heb ik dus niet.
Hoe hebben jullie dat gedaan?

ik heb gisteren de stoute schoenen aangetrokken en was bezig hem te bestellen tot dat ik aan betalen toekwam en paypal gekozen. je kon idd alleen met c.c. betalen. BALEN. is er echt geen andere mogelijkheid????

128 Laatst bewerkt door Motorwaus (06-12-2011 10:28)

Paypal moet je van te voren een account aanmaken en dan na een paar dagen krijg je van paypal 2 bedragen op je rekening gestort. Deze bedragen moet je dan weer invullen bij je account. Op deze manier weten hun dat het inderdaad jouw bankrekening nummer is en dan pas wordt je account geactiveerd. Hier gaat dus een paar dagen overheen. Paypal kan dus ook zonder credit card. Ik vind het een geweldige manier van betalen op internet. Zeker op ebay.

Ik heb mijn bestelling dus echt met paypal betaald, heb niet eens een credit card. Dus het kan wel.

129

Als je besteld wordt het pakket met fedex verstuurd je kan namelijk niet kiezen hoe het verstuurd moet worden.

130

Ik krijg nadat ik mijn adres heb ingevoerd deze melding:

No Rates Returned, F05A : Recipient country requires a postal code served by FedEx.

131

Jawel, je kunt wel kiezen. Nou ja, je zou moeten kunnen kiezen maar bij één van de twee (FedEx) krijg ik bovenstaande melding.

132

Dank je wel voor het snelle antwoord.
Ik heb nu de paypal rekening aangemaakt en moet nu dus nog even geduld hebben.
Hopelijk kan ik hem over een paar dagen bestellen!!

133

Als ik bestel is er maar 1 vakje en dat is al aangevinkt.

134

Ja dat had ik ook dat er al een vakje was aangevinkt en die kon ik niet wijzigen.

135

Ik heb hem ook vrijdagavond/nacht :lol: besteld, en ik ben ook zooo benieuwd! Hoop zo dat het geen miskoop gaat zijn!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

136

Mijke79 schreef:

Ik krijg nadat ik mijn adres heb ingevoerd deze melding:

No Rates Returned, F05A : Recipient country requires a postal code served by FedEx.

Ik krijg inderdaad dezelfde melding bij FedEx!

Groetjes Puck

137

claudia schreef:

Heb ik de knoop doorgehakt om hem te bestellen heb ik bij paypal ook een creditkaart nodig. Die heb ik dus niet.
Hoe hebben jullie dat gedaan?

Ja dat begreep ik dus ook niet helemaal.
Heb heel lief een familielid aangekeken die wel een creditcard heeft

138

joyvin schreef:

Ik heb hem ook vrijdagavond/nacht :lol: besteld, en ik ben ook zooo benieuwd! Hoop zo dat het geen miskoop gaat zijn!

Er is bij mij maar 1 ding waar ik op hoop en dat is dat die geen fabrieksfout heeft en gewoon netjes zn best voor me gaat doen.
Maar het is het gokje waard ;) gr chantal

139

Motorwaus schreef:

Paypal moet je van te voren een account aanmaken en dan na een paar dagen krijg je van paypal 2 bedragen op je rekening gestort. Deze bedragen moet je dan weer invullen bij je account. Op deze manier weten hun dat het inderdaad jouw bankrekening nummer is en dan pas wordt je account geactiveerd. Hier gaat dus een paar dagen overheen. Paypal kan dus ook zonder credit card. Ik vind het een geweldige manier van betalen op internet. Zeker op ebay.

Ik heb mijn bestelling dus echt met paypal betaald, heb niet eens een credit card. Dus het kan wel.

Ik ben een beetje huivirig van ebay maar is dus safe?
Wat bestel jij er meestal?
Kan niet wachten tot mn cricut er is hoelang duurt de verzending als die eenmaal op de post is ?
Gr chantal

140

Ik heb 30 november besteld, die van mij is onderweg vanaf FedEx naar mijn huis, die wordt dus ergens vanmiddag bezorgd.......

141

Ok ongeveer een weekje dus nou spannend

142

spannend! :lol:  ik kon ook zien via fedex waar hij is bij mij staat dat hij waarschijnlijk 9 dec word afgeleverd ben benieuwd! :P

143

annick67 schreef:

Ik heb 30 november besteld, die van mij is onderweg vanaf FedEx naar mijn huis, die wordt dus ergens vanmiddag bezorgd.......

Spannendddddddddd:)

144

Desiree22 schreef:

spannend! :lol:  ik kon ook zien via fedex waar hij is bij mij staat dat hij waarschijnlijk 9 dec word afgeleverd ben benieuwd! :P

En jij had m vrijdagavond besteld toch ??

145

Desiree22 schreef:

Heb dat net geprobeerd hoe en op wat voor ite heb jij dat gedaan( moet je toch die 10nummers invullen).?
Gr chantal

146

Mijke79 schreef:

@margriet: bedankt voor je antwoord, maar ik heb het niet over de track&trace code. Ik heb namelijk nog niets besteld. Ik wil graag weten in welke vorm ik mijn postcode in moet voeren om het voor elkaar te krijgen dat ik FedEx kan selecteren als verzendmethode. Hij pikt mijn postcode namelijk niet...

O jee wat raar, ik heb namelijk gewoon zoals altijd mn postcode in gevuld.
Maar heb niet gekozen wist ook niet dat dat kan :D ik heb zoiets maak niet uit wie het bezorgd als het maar zoooo snel mogelijk word bezorgd hihi gr chantal

147 Laatst bewerkt door annick67 (06-12-2011 14:26)

Nét bezorgd!!!

Ik ben even 'weg'.....  :lol:

148 Laatst bewerkt door Jaydenmike (07-12-2011 22:16)

:|

149

@ jaydenmike

ja ik heb hem ook vrijdag avond besteld ik had idd ook gister een mail gekregen dat hij verzonden is en ik keek net op fedex en daar dee ik de code die in me mail stond invoere en toen zag ik het fedex.com/us/

kan je het invullen

150

Thanks ga ik ff proberen