1

Onderwerp: vierkante taart bekleden

Ik wil graag een vierkante taart bekleden, kan dit het beste met marsepein of met fondant?

2

Re: vierkante taart bekleden

dat maakt niet zoveel uit, net wat je zelf het fijnste vindt. op youtube kun je handige filmpjes vinden.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

3

Als je maar wel met de hoeken begint  :Y

4

eshter68, hoe bedoel ja als je maar met de hoeken begint?
mijn probleem is dat de hoeken nooit mooi worden bij een vierkante taart. Tips!!!!!!!

groetjes Chantal

5

taart74 schreef:

mijn probleem is dat de hoeken nooit mooi worden bij een vierkante taart. Tips!!!!!!!

groetjes Chantal

Daarom bekleed je eerst de hoeken tot aan de onderkant, dan pas de rest ertussen. Er zijn wel filmpjes op youtube maar ben slecht in linken plaatsen, zal het proberen straks....

6

Esther68 schreef:
taart74 schreef:

groetjes Chantal

Daarom bekleed je eerst de hoeken tot aan de onderkant, dan pas de rest ertussen. Er zijn wel filmpjes op youtube maar ben slecht in linken plaatsen, zal het proberen straks....

Sorry dat ik het voor je doe, bedoel het goed..... :o

http://www.youtube.com/results?search_q … 0.8.3l11l0

7

annick67 schreef:
Esther68 schreef:
taart74 schreef:

groetjes Chantal

Sorry dat ik het voor je doe, bedoel het goed..... :o

http://www.youtube.com/results?search_q … 0.8.3l11l0

Hoef geen sorry te zeggen, hoor! Nu heeft Elisunn tenminste het filmpje en dat was misschien niet gebeurt wanneer ze op mij had moeten wachten  :lol:

8

Ik ga het volgende week eens proberen!