Onderwerp: vierkante taart bekleden
Ik wil graag een vierkante taart bekleden, kan dit het beste met marsepein of met fondant?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » vierkante taart bekleden
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil graag een vierkante taart bekleden, kan dit het beste met marsepein of met fondant?
dat maakt niet zoveel uit, net wat je zelf het fijnste vindt. op youtube kun je handige filmpjes vinden.
Als je maar wel met de hoeken begint
eshter68, hoe bedoel ja als je maar met de hoeken begint?
mijn probleem is dat de hoeken nooit mooi worden bij een vierkante taart. Tips!!!!!!!
groetjes Chantal
eshter68, hoe bedoel ja als je maar met de hoeken begint?
mijn probleem is dat de hoeken nooit mooi worden bij een vierkante taart. Tips!!!!!!!groetjes Chantal
Daarom bekleed je eerst de hoeken tot aan de onderkant, dan pas de rest ertussen. Er zijn wel filmpjes op youtube maar ben slecht in linken plaatsen, zal het proberen straks....
taart74 schreef:eshter68, hoe bedoel ja als je maar met de hoeken begint?
mijn probleem is dat de hoeken nooit mooi worden bij een vierkante taart. Tips!!!!!!!groetjes Chantal
Daarom bekleed je eerst de hoeken tot aan de onderkant, dan pas de rest ertussen. Er zijn wel filmpjes op youtube maar ben slecht in linken plaatsen, zal het proberen straks....
Sorry dat ik het voor je doe, bedoel het goed.....
Esther68 schreef:taart74 schreef:eshter68, hoe bedoel ja als je maar met de hoeken begint?
Sorry dat ik het voor je doe, bedoel het goed.....
Hoef geen sorry te zeggen, hoor! Nu heeft Elisunn tenminste het filmpje en dat was misschien niet gebeurt wanneer ze op mij had moeten wachten
Ik ga het volgende week eens proberen!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » vierkante taart bekleden