Re: Gezellig rood oranje roze en wit :)
echt heel erg mooi gedaan
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Gezellig rood oranje roze en wit :)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
echt heel erg mooi gedaan
Daar word je idd heel vrolijk van
Daar houd ik ook wel van (en jammer genoeg heb ik jongens denk ik dan ook
)
Mooi hoor,
Evelien
hele leuke en vrolijke taart
hoe heb je die pops zo mooi rood en oranje gekregen?
Echt supermooi!
Geweldige kleuren!
Ook erg mooi en gevarieerd gestapeld!
Cupcakes...ja ik wou dat ik het kon....
Heel erg mooi 
hele leuke en vrolijke taart
hoe heb je die pops zo mooi rood en oranje gekregen?
Ik was helemaal vergeten dat ik je nog antwoord wilde geven
Ik heb voor de rode de rode candymelts gebruikt met een beetje sugarflair red extra en bij de oranje heb ik witte chocolade gekleurd met de electric orange van americolor. Worden ze inderdaad goed fel van kleur!
Esterke schreef:hele leuke en vrolijke taart
hoe heb je die pops zo mooi rood en oranje gekregen?Ik was helemaal vergeten dat ik je nog antwoord wilde geven :o Ik heb voor de rode de rode candymelts gebruikt met een beetje sugarflair red extra en bij de oranje heb ik witte chocolade gekleurd met de electric orange van americolor. Worden ze inderdaad goed fel van kleur!
Ik dacht dat je speciale kleurstof nodig had voor het kleuren van witte chocolade.
Dit opent perspectieven.... heb nog een hele lading restjes cake in de vriezer van toen ik push cakes heb gemaakt :D
helaas pindakaas, lees net in een ander topic dat je flo coat hebt toegevoegd. En dat heb ik dan weer niet in huis..
Esterke schreef:hele leuke en vrolijke taart
hoe heb je die pops zo mooi rood en oranje gekregen?Ik was helemaal vergeten dat ik je nog antwoord wilde geven
Ik heb voor de rode de rode candymelts gebruikt met een beetje sugarflair red extra en bij de oranje heb ik witte chocolade gekleurd met de electric orange van americolor. Worden ze inderdaad goed fel van kleur!
merci voor je reactie!!
He hoe kan ik deze taart nou nog niet gezien hebben???
Wat een supervrolijke stapel
leuk met dat hertje en die geruite achtergrond...en je foto met die bijpassende pops op de voorgrond is leuk!!!!!

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Gezellig rood oranje roze en wit :)