Re: Gezellig rood oranje roze en wit :)

echt heel erg mooi gedaan

cake my day

52

Daar word je idd heel vrolijk van :) Daar houd ik ook wel van (en jammer genoeg heb ik jongens denk ik dan ook ;) )

Mooi hoor,

Evelien

Zoek je een printje? Pb mij gerust.

53

hele leuke en vrolijke taart
hoe heb je die pops zo mooi rood en oranje gekregen?

Echt supermooi!

Ik heb het taartenvirus te pakken: www.choicetaarten.nl of Like mijn facebookpagina

55

Geweldige kleuren!
Ook erg mooi en gevarieerd gestapeld!
Cupcakes...ja ik wou dat ik het kon....

56

Heel erg mooi  :thumb:

57

Esterke schreef:

Ik was helemaal vergeten dat ik je nog antwoord wilde geven  :o Ik heb voor de rode de rode candymelts gebruikt met een beetje sugarflair red extra en bij de oranje heb ik witte chocolade gekleurd met de electric orange van americolor. Worden ze inderdaad goed fel van kleur!

58 Laatst bewerkt door Taartenmarie (04-12-2011 14:25)

Annekehil schreef:
Esterke schreef:

Ik was helemaal vergeten dat ik je nog antwoord wilde geven  :o Ik heb voor de rode de rode candymelts gebruikt met een beetje sugarflair red extra en bij de oranje heb ik witte chocolade gekleurd met de electric orange van americolor. Worden ze inderdaad goed fel van kleur!

Ik dacht dat je speciale kleurstof nodig had voor het kleuren van witte chocolade.
Dit opent perspectieven.... heb nog een hele lading restjes cake in de vriezer van toen ik push cakes heb gemaakt  :D

helaas pindakaas, lees net in een ander topic dat je flo coat hebt toegevoegd. En dat heb ik dan weer niet in huis..

Life is what you bake it.

59

Annekehil schreef:
Esterke schreef:

merci voor je reactie!!

60

He hoe kan ik deze taart nou nog niet gezien hebben??? :think: Wat een supervrolijke stapel :thumb:  leuk met dat hertje en die geruite achtergrond...en je foto met die bijpassende pops op de voorgrond is leuk!!!!!  :Y  :Y