51

Re: [GEVRAAGD] Cricut cake --> vervolg: over de Cricut

Is de stroomvoorziening gewoon geschikt voor Nederland?

mijn taartjes kun je bekijken op: https://www.facebook.com/sjakkiestaarten
Ik ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)

52

ik heb er 2 weken terug de gypsy gekocht.Had hem een week later al in huis (Belgie) en was met verzendingskosten 75 euro kwijt.
Het is geen stekker voor nederlandse bodem die erbij zit,maar die kan je hier gewoon kopen hoor,da's echt geen probleem.
Let wel heel goed op als je besteld.kijk eerst ook eens bij de specials,want ik heb al gemerkt dat in die categorie de prijzen soms voordeliger zijn voor het zelfde produkt dan in de gewone categorie ;)
Enne,zolang je niks betaald heb kan je toch nog steeds veranderingen aanbrengen in je winkelwagentje.Dus als de verzendingskosten om een of andere redenen te hoog zijn,kan je je bestelling nog steeds aanpassen

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

53

stond dat erbij ja? een extra mat?
ik heb niks gezien of dat erbij stond :P

54

ik wil hem ook heeeeel graag kopen, maar kan ik nou het beste de grote of de kleine cricut kopen? :rolleyes:

55

dat is wat jij zelf wilt toevallig zijn ze wel allebei in de aanbieding..
maar ik zag dat je met de kleine voornamelijk cupcake's en koekjes enzo kan versieren maar daarmee kan je ook wel taarten versieren alleen is hij kleiner en kwa prijs scheelt het nu niet echt super veel haha

dus denk er maar even goed over na ;)

56

Kreeg vannacht mail: mijn Cricut is onderweg. Nu wachten hoe lang dat duurt....

(En ik stond niet in de rij toen geduld werd uitgedeeld..... :lol:)

57

haha oke da's mooi! :P
ik heb nog geen mail binne gehad dat hij al weg is...
maar weet niet wanneer jij hem heb besteld?
bij mij stond er vanwege drukte kon het nu wel 2 dagen langer duren.. :|  :P

58

30 november besteld en ik had best veel besteld (ik geloof 12 extra cartridges :o) dus had er inderdaad ook al op gerekend dat het wel 2-3 (werk)dagen langer zou duren voordat hij überhaupt verzonden werd. Dat stond ergens op de site vermeld: bij orders van meer dan 10 artikelen rekening houden met 2-3 extra (werk)dagen verwerkingstijd. Is me meegevallen dus......

59

Hoi allemaal.
Heb er gisteren ook voor gekeken en wil hem ook bestellen.
Heeft iemand er al ervaring mee.
Wat kan ik het beste erbij bestellen zodat ik dat in nl niet duur hoeft aan te schaffen? En zag hele gave cartridges van disney maar je kan maar in 1 kleur uitsnijden toh????
En wat voor maat matjes heb je voor de grote nodig want volgens mij is dat wel handig om extra te bestellen.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ben er nog een beetje een leek in en mn engels is ook niet je van het haha.
Nou meiden alvast bedankt en tot hoors.
Gr chantal

60

Hoi allemaal.
Heb er gisteren ook voor gekeken en wil hem ook bestellen.
Heeft iemand er al ervaring mee.
Wat kan ik het beste erbij bestellen zodat ik dat in nl niet duur hoeft aan te schaffen? En zag hele gave cartridges van disney maar je kan maar in 1 kleur uitsnijden toh????
En wat voor maat matjes heb je voor de grote nodig want volgens mij is dat wel handig om extra te bestellen.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ben er nog een beetje een leek in en mn engels is ook niet je van het haha.
Nou meiden alvast bedankt en tot hoors.
Gr chantal

61

misschien een rare vraag maar wat is de gypsy wat kan die meer of anders dan de cricut .
Haha ja nogmaals probeer zoveel mogelijk info in te winnen.
Gr chantal
:)

62

Liefk schreef:

ik wil hem ook heeeeel graag kopen, maar kan ik nou het beste de grote of de kleine cricut kopen? :rolleyes:

Wat ik heb gehoord is dat de grote beter is

63

Wow, nu zit ik ook te overwegen om hem aan te schaffen.

Kan iemand met zeggen hoe het zit met de cartridges, zijn die allemaal geschikt voor de cricut cake of moet het er dan speciaal bij staan?
Ik zou graag een letter cartridge erbij willen bijvoorbeeld.

~ Never waste a good crisis... ~

64

alle cartridges zijn geschikt!
maar je hoef ze niet allemaal te kopen er is software waarmee je alle afbeeldingen eraf kan halen alleen moet je via usb het dan door linken naar de printer als ik em binnen heb ga ik daarmee ook aan de slag dat scheelt toch weer geld :P

@jaydenmike de gypsy is voor papier zoals kaarten maken dat soort dingen er zal misschien wel verschil in zitten al lijken ze wel hetzelfde..

65

@ Desiree22 : bedoel je dat je die afbeeldingen ook kunt downloaden van internet? Want inderdaad, al die cartridges dat loopt aardig op.

Maar een cricut hebben en nog geen plaatjes kunnen maken, ja dat schiet ook niet op. ;)

66

ja klopt je kan ze eraf halen..
maar er zit standaart al een cartridge bij en nu is hij ook in de aanbieding met 2 stuks voor dezelfde prijs! dus dan heb je er zoiezo al 2 ik heb er zomenteen 3 ik heb dat pakket met 2 stuks erbij + nog 1 die in de aanbieding was voor 9 euro dus dat ging nog wel

67

Zucht.... ik maak een account aan... en dan floep is mijn winkelmandje leeg. En als ik vervolgens wil inloggen kent ie mijn mailadres niet.   :grr:

68

hmm vaag misschien ergens een typ fout of..

69

:grr: Ik denk dan doe ik check out zonder account... alle gegevens weer ingevuld. Druk op continue... floep alles weer weg, en mandje weer leeg.

Volgens mij wil iets voorkomen dat ik een cricut koop.  :rolleyes:

70

Na de halve nacht filmpjes bekijken over hoe de cricut werkt ( ja ja aan het voorbereiden ;) ) hoor ik elke keer dat je shortening op de mat moet smeren maar ehh wat is dat? Crisco?

71

Ja, shortening is inderdaad Crisco.

72 Laatst bewerkt door Desiree22 (03-12-2011 11:08)

:y

73

beetje raar dat het jouw idd niet echt lukt met het acount aan maken ik had nergens problemen mee..

74

Beste desiree,
Dus als ik het goed begrijp heb ik genoeg aan dat pakket met 2 cartridges en dan kan ik bijv letters en disneyfiguren downloaden.
Zou jij me toe willen mailen hoe dat werkt. Alvast bedankt
Gr chantal

75

En desiree heb ik voorderest nog iets nodig om erbij te bestellen of is dit meer dan genoeg  ;)