Re: [GEVRAAGD] Cricut cake --> vervolg: over de Cricut
ik heb nog een keer gelezen en zag dat jij de verzendkosten er niet bij had gerekend, heb hem ook besteld.
Ben benieuwd hoe snel hij binnenkomt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » [GEVRAAGD] Cricut cake --> vervolg: over de Cricut
ik heb nog een keer gelezen en zag dat jij de verzendkosten er niet bij had gerekend, heb hem ook besteld.
Ben benieuwd hoe snel hij binnenkomt.
oke ja als je heb in je mandje heb zie je wel dat het iets meer is maar dan kwam je op 18 euro meer en als je hem gaat betalen komt je op 64 euro verzendkosten erbij.
heb je nu ook de set genomen met 2 cartridges erbij? ik heb er ook nog een extra erbij besteld he van 8 zoveel was hij nu..
Maar ik zie op de website staan dat de Cricut Cake with Cake Seasonal Cartridge Bundle van $ 474,95 voor $ 49,95, dit is wel een erg groot verschil. Klopt dit wel?
ja klopt ik geloofde het eerst ook niet maar kreeg meerdere mails van mensen dat het dus wel zo was en en met betalen was het ook zo dus geen addertjes onder het gras!
Oke, nou dat is dan idd wel erg goedkoop! Maar dit is neem ik aan een aanbieding, dus tijdelijk?
ja hoelang dit duurt weet ik niet ik weet wel dat ze in 10 min tijd al dingen kunnen veranderen. want ik zag gister avond laat dat de set met 2 cartridges ook ineens dezelfde prijs was als de standaart pakket en vanmiddag waren de cartridges weer 24 euro en 10 min later waren ze ineens 9 euro sommige dan ...dus dat scheelt dan weer toch
ik heb hem nu voor 150 inclusief verzendkosten en nof extra cartridges
welke cartridges heb je erbij genomen?
Oke...Dan wacht ik toch even. Een vriend van ons woont in Amerika. Mijn vader gaat daar naar toe in jan/feb dus dan kijk ik er tegen die tijd wel voor
Ik kom helaas niet verder.....mijn browser displayed the security code niet
wat lukt er niet?
Ik heb hem ook besteld, wat een verschil in prijs. Bijna te mooi om waar te zijn!
idd haha
Laten jullie wel weten wanneer hij binnen is?!
Ik heb een tijd geleden ook de cricut besteld via hun. toen ook een aanbieding. Maar dit slaat echt alles. wat een prijs !!!
Binnen een week had ik hem thuis.
en werkt prima.
tuurlijk ik hou jullie op de hoogte met waar die uithangt haha.
en wanneer die binnen is
ja he ik zag ook wel via ebay dat hij daar goedkoop was 70 euro soms maar dit is echt een koopje!
Ik heb net ook zitten kijken, maar je moet dus eerst een account aanmaken voor je verder kan en de prijzen dus kan bekijken? Dan durf ik eigenlijk al niet verder te gaan...
Nee, alleen de prijzen in euro.....
Ik zat net op hun site en daar kun je gewoon de prijzen bekijken zonder in te loggen of een account aanmaken.
Pas bij een bestelling moet je een account aanmaken
Ik heb net ook zitten kijken, maar je moet dus eerst een account aanmaken voor je verder kan en de prijzen dus kan bekijken? Dan durf ik eigenlijk al niet verder te gaan...
Waarom niet, het enigste waar je last van kan krijgen is regelmatige een reclame email.
Ik gebruik voor internet aankopen altijd paypal, heb 2 keer problemen gehad en toch netjes mijn geld terug gekregen.
ja klopt je kan boven in ook aanklikken of je het in dollars of euro's wilt zien..
ik heb ook pas een acount aangemaakt toen ik zeker wist dat ik heb ging bestellen
Ok, ik ga nog eens kijken!
Jeetje zo goedkoop! Ik wil hem eigenlijk ook wel bestellen maar durf niet zo goed. Oh wat ben ik toch een scheiterd!!
Nu ontzettend in dubio!!
Als ik het niet doe krijg ik er vast spijt van.
Wat nu te doen. Denk denk denk.
En is het dan verstandig om een extra mat, volgens mij een grotere er bij aan te schaffen? Dat staat eronder bij aanbevolen.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » [GEVRAAGD] Cricut cake --> vervolg: over de Cricut