1

Onderwerp: [GEVRAAGD] Cricut cake --> vervolg: over de Cricut

hallo

ik ben al aardig een tijdje aan het kijken voor zo'n cricut cake!
hij is inderdaad erg duur! maar weet iemand waar hij in de aanbieding is of het goedkoopst ik vind er niet veel..
ik weet via Amerika bestellen is ook goedkoop maar tel de verzendkosten en de douane erbij dan zit je er ook aan..

misschien dat iemand mij kan helpen?

2

Re: [GEVRAAGD] Cricut cake --> vervolg: over de Cricut

Shaqui had er een tijdje terug een tekoop staan misschien dat ze m nog heeft.

Ken jij de webshop van Taartmonster.nl al?? Neem dan snel een kijkje op: http://shop.taartmonster.nl/
OF http://www.facebook.com/taartmonster We bestaan 1 jaar, check onze aanbieding!

3

Zelfs met de verzend- en (mogelijke want dat is alleen boven een bepaalde grens!) douanekosten erbij is hij in Amerika goedkoper..... by far.

Ik heb hem daar ook besteld deze week, zit nu te wachten.....  :Y

4 Laatst bewerkt door Sharrr (02-12-2011 11:06)

Ik denk dat je hem nooit zo goedkoop zal vinden in Nederland als in Amerika. Het argument van garantie wordt vaak genoemd, maar als je hem hier in Nederland tweedehands koopt, heb je vaak ook geen garantie (tenzij je alle aankoopbewijzen erbij krijgt en het apparaat minder dan een jaar geleden nieuw aangeschaft is).

De mijne komt uit Amerika en heeft mij in totaal slechts 95 euro gekost, er kwam geen douanebelasting overheen (mocht dat wel zo zijn geweest, dan was het 19% van dat totaalbedrag, dus 18,05 euro).

Ook de leveringstijd is mij reuze meegevallen: ik had hem in anderhalve week in huis :)

Momenteel hebben 'ze' trouwens een actie: niet alleen is de cricut afgeprijsd (hij kost nu maar 35 euro), maar je krijgt er nog een seasonal cartridge gratis bij, dus naast de basiscartridge die er standaard bij zit.

Zondag 14 oktober loop ik 4 Mijl voor de Dierenbescherming afdeling Groningen. Je kan mijn actie steunen via http://www.geef.nl/sharon of http://www.geef.nl/actie/miles-4-animals - Alvast bedankt!

5 Laatst bewerkt door anaid_026 (02-12-2011 11:10)

tot 22 euro komt er niets overheen daarna komt er 19% over het aangekochte bedrag overheen +inklaringskosten (via postnl) en die zijn zo'n 12-17 euro

mijne komt ook uit amerika en geen centje pijn geleden tnt en ik vind het een prachtig ding, ik vind hem heel goed uitsnijden, ook mijn marsepein, geen rafelige randjes

er was toch wel een website die de grote voor 250 euro aanbied?
welke was dat nou :think:

weet iemand dat?

groetjes, Diana

6

Wie zijn dan 'ze'?

Hier in de webshop is hij nu trouwens ook in de aanbieding (de mini in ieder geval), als je hem toch liever in Nederland wilt kopen (wat ik me heel goed kan voorstellen).

7

'ze' = die cricut machine webshop in Amerika.

Zondag 14 oktober loop ik 4 Mijl voor de Dierenbescherming afdeling Groningen. Je kan mijn actie steunen via http://www.geef.nl/sharon of http://www.geef.nl/actie/miles-4-animals - Alvast bedankt!

8

Ik heb er nog 1 en doe er eigenlijk niets mee, volgens mij met 5 cartridges en een grote snijmat...Ik weet natuurlijk niet wat je ervoor kijt wilt..maar je mag me altijd mailen

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

9

Sharrr schreef:

Ik denk dat je hem nooit zo goedkoop zal vinden in Nederland als in Amerika. Het argument van garantie wordt vaak genoemd, maar als je hem hier in Nederland tweedehands koopt, heb je vaak ook geen garantie (tenzij je alle aankoopbewijzen erbij krijgt en het apparaat minder dan een jaar geleden nieuw aangeschaft is).

De mijne komt uit Amerika en heeft mij in totaal slechts 95 euro gekost, er kwam geen douanebelasting overheen (mocht dat wel zo zijn geweest, dan was het 19% van dat totaalbedrag, dus 18,05 euro).

Ook de leveringstijd is mij reuze meegevallen: ik had hem in anderhalve week in huis :)

Momenteel hebben 'ze' trouwens een actie: niet alleen is de cricut afgeprijsd (hij kost nu maar 35 euro), maar je krijgt er nog een seasonal cartridge gratis bij, dus naast de basiscartridge die er standaard bij zit.

Kan je me vertellen waar je de jouwe gekocht hebt??  :Y

10

Heeft iemand al eens een silhouette CAMEO gebruikt met fondant/gumpaste/icing sheets?

Ik was wat aan het zoeken op cricut en verschillende software programma's en kwam hem tegen. In tegenstelling tot de cricut schijn je voor dit apparaat elk willekeurig snijprogramma te kunnen gebruiken en zit je dus niet vast aan de dure cartridges van cricut...

11

Je kunt er ook scal 2 voor gebruiken hoor en dat werkt prima met de cricut

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

12

@Evelien: ik heb je een forummail gestuurd :)

De cricut mini is te koop bij de leukste taarten shop. Van €349,- voor € 249,-. Ik heb zelf de gewone cricut voor papier, maar doe er bijna niets mee. Ben erg nieuwsgierig of dit apparaat veel gebruikt gaat worden???

14

Iedereen bedankt voor de reactie's!
ik heb hem net besteld in Amerika voor 35,- met 2 cartridges erbij + nog een extra voor 9 euro ook in de aanbieding!
ik zat er inderdaad over te twijfelen om het wel of niet te doen maar me vader zei zo goedkoop krijg je hem nergens meer!
dus ja dan toch maar besteld :P
maar ik zag dat je software kon downloade om alle plaatjes die er maar zijn ook te kunnen printen dus dat scheeld ook weer :D

waar dan?

Groetjes Natasja!

gevonden

Groetjes Natasja!

17

oow heb je het al?

denk ik hahahah wil jij mij het linkje sturen? enne wat heb jij voor verzendkosten betaald?

Groetjes Natasja!

Desiree22 schreef:

Iedereen bedankt voor de reactie's!
ik heb hem net besteld in Amerika voor 35,- met 2 cartridges erbij + nog een extra voor 9 euro ook in de aanbieding!
ik zat er inderdaad over te twijfelen om het wel of niet te doen maar me vader zei zo goedkoop krijg je hem nergens meer!
dus ja dan toch maar besteld :P
maar ik zag dat je software kon downloade om alle plaatjes die er maar zijn ook te kunnen printen dus dat scheeld ook weer :D

Zou ik misschien jouw linkje mogen? En waar kan je die sorfware downloaden?

20

hahah oke dit is de site waar ik hem heb gekocht

cricutmachine.com/product_info.php?products_id=839&osCsid=8600c43f1e1bd0f7440df19f5f39bca5

en dit is de site waar je het kan downloaden

cricut.com/craftroom/default.html#introduction

21 Laatst bewerkt door Desiree22 (02-12-2011 19:21)

ik dacht eerst dat het 18 euro verzendkosten waren maar omdat het naar nl moet was het 64 euro aan verzendkosten maar was nu intotaal 108 euro kwijt de machine met 2 cartridges en 1 extra erbij gekocht

22

ik kom op een flink hoger bedrag uit
wat doe ik verkeerd ?

23

uh? je kan het instellen bove in in euro's dan zie je het bedrag.
maar wat is hoog ? welke heb aangeklikt dan ?

24

Als je dat wilt bestellen heb je zeker een creditcard nodig?

25

kan kan ook met paypal dat heb ik ook aangemaakt is net zoals ideal ik heb ook geen credit card