1

Onderwerp: kenwood keukenmachine

ik heb hem gekocht bij de Makro vandaag. Ga hem morgen gelijk uitproberen ;) Heb ook nog bij de Bosch gekeken, maar ben toch voor deze gegaan.

2

Re: kenwood keukenmachine

heel veel mixplezier met je Kennie.

Wat een geweldig gevoel he als je hem eindelijk op je aanrecht hebt staan  :D
Ik heb mijn Kennie nu 2 weken en ben er ook zo blij mee.
Dus heel veel mixplezier.

4

Ohh, ik was er ook zo blij mee iets meer dan een jaar geleden, ik kon er wel uren naar kijken. Vanmorgen heeft ie weer wat werk verricht en het is zo fijn dat dat ding het voor je doet en je niet meer met een handmixertje staat te klooien. Ik ben er nog steeds mega blij mee. Ik wens je veel plezier van je Kennie!  :Y

Groetels, Annette
* Don't live faster than your Guardian Angel can fly *

5

Ik wil hem ook gaan halen, maar heb wel een vraag:

Ik heb hem bij de media markt zien staan met een mengkom van 4 liter inhoud. Maar in de folder van de makro staat dat de inhoud 2,5 liter is. Ik vond de 4 liter eigenlijk perfect, is 2,5 niet te klein??

Lieve groetjes!!
Kim

Ik heb m ook gekocht bij de Makro....mengkom is gewoon 4 liter hoor.
Weet ook niet waar die 2,5 liter dan voor staat??
Vind m super...ben er erg blij :) mee!!

7

ik heb de kennie vandaag ook bij de Makro gekocht.
Ik kan niet wachten om m te gebruiken. Ik lees hier zoveel positieve berichten over de Kennie. Maar de mengkom is idd gewoon 4 liter. Ik denk dat ik vandaag maar gelijk ga bakken.  :D

8

Gefelciteerd met jullie nieuwe Kenwood.
Ik ben ook benieuwd of deze Kenwood keukenmachine bevalt.
Zit er ook losse onderdelen zoals een deeghaak etc bij?
Ik wil hem nl ook voor brooddeeg gaan gebruiken ivm mijn glutenvrij dieet. Zit er ook een anti-spat deksel bij?

Nog een vraag...is hij erg zwaar om met openbaar vervoer mee te nemen?
Groetjes...

Ik kook en bak glutenvrij :-))

9

Gefeliciteerd met je Kennie :)  :)  :) het bakken wordt nu veel makkelijker :)

@Vissertjuh, er zit een deeghaak, klophaakgeval (weet even niet hoe het heet), garde en antispat deksel bij. Hij is vrij zwaar, weet niet of het ver lopen is naar de halte?

10

lisette van der laan schreef:

Ik heb m ook gekocht bij de Makro....mengkom is gewoon 4 liter hoor.
Weet ook niet waar die 2,5 liter dan voor staat??
Vind m super...ben er erg blij :) mee!!

4 liter is de kom zelf. maar de inhoud beslag oid 2,5 liter dit ivm snelheid om kloppen dat niets over de kom kan lopen....

Ik heb zelf ook sinds 3 dagen en ben superblij mee. Heb net taartje gemaakt en veeeel beter resultaat dan handmixer. Dus beste aankoop vind ik

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

11

ik vind hem geweldig, eerst even uitproberen, maar werkt perfect.
Zelfs het beslag voor de pannekoeken hebben we erin gedaan.

12

Ik heb 'm ook van de Sint gekregen!  :)
Als je biscuit gaat bakken gebruik je neem ik aan de grote garde. Maar op welke stand doe je dat? En gewoon 10 minuten toch?
Is het ook zo dat er veel aan de zijkant gaat zitten wat je regelmatig naar het midden moet brengen? Of valt dat mee?
Ik ga 'm vandaag proberen!

13

Flowertje schreef:

Als je biscuit gaat bakken gebruik je neem ik aan de grote garde. Maar op welke stand doe je dat? En gewoon 10 minuten toch?
Is het ook zo dat er veel aan de zijkant gaat zitten wat je regelmatig naar het midden moet brengen? Of valt dat mee?

Leuk.

Ja je moet de gewone garder gebruiken. Vind het wel meevallen dat je veel naar het midden moet brengen.

Succes.

14

Weet iemand ook toevallig welke (serie/artikel) dit dan is?

15

Flowertje schreef:

Volgens boekje van Kenwood zelf mag je GEEN garde gebruiken om biscuit maken..Maar klopper (die witte) en die is ook veel bete dan garde anders gaat je garde kapot!! En ik doe halverwege doe ik biscuit die aan zijkant zitten omlaag scrappen met scrapper die bij mixer zit....

16

Ik heb vandaag mijn Sintkado besteld via internet! Mijn oog is gevallen op de KM020. Ik kan niet wachten tot ik de Kenwood in huis heb... Super benieuwd!

17

Cupla schreef:
Flowertje schreef:

Volgens boekje van Kenwood zelf mag je GEEN garde gebruiken om biscuit maken..Maar klopper (die witte) en die is ook veel bete dan garde anders gaat je garde kapot!! En ik doe halverwege doe ik biscuit die aan zijkant zitten omlaag scrappen met scrapper die bij mixer zit....

je krijgt hem dan niet zo luchtig. In het boekje staat beslag met de garder. En biscuit is toch beslag?

Heb het 2 keer met de klopper gedaan en 2 keer binnenkant niet gaar, dus ik doe het met de garder.

18

Ja idd biscuit altijd met garde, zit geen boter in..

19

ok weer wat geleerd...( nooit oud voor  :lol: )

ik dacht echt dat met klopper moest doen.... :o

20

Ik heb vandaag ook een Kenwood gekocht, Major Classic ofzo. Misschien een hele domme vraag maar is het normaal dat wanneer je dus mixt de blender dan terwijl ook gewoon meewerkt?

21

die zet je er gewoonlijk alleen op als je die gebruikt. Als het goed is is daar een afdekklepje voor, als je me nog snapt :/ : duidelijker, je haalt de blender er af, dan dek je dat punt af met het afdekklepje, je zou bv met je haren of mouw in draaikop kunnen komen, dus, nee de blender heeft dan pauze ;), en werkt niet mee :nooo

22

Ik heb m ook! Zat in de zak, zondag.... Maar euhmmm, is het iemand gelukt om een hoog kapsel te krijgen voor een 15cm taart met deze mixer? Ik ben een béétje teleurgesteld..... :|