Onderwerp: Spoedje: Timing.... Ben het ff kwijt geloof ik. Wie helpt zoeken?
Hey meiden,
Een gevalletje timing... Ik ben het spoor in ieder geval helemaal bijster, dus wie van jullie heeft een heldere ingeving?
Ik heb een paar maanden geleden een bestelling gekregen voor een geboortetaart. Hartstikke leuk natuurlijk!
Maar.... het liep allemaal anders dan verwacht. Nu gaat het gelukkig de goede kant op, laat ik jullie gelijk geruststellen!
Een paar weken geleden is het kindje geboren, maar was er heel slecht aan toe en belande op de kinder-IC. Inmiddels gaat het zo goed dat het kindje deze week naar huis mag.
De taart willen ze graag hebben wanneer het kindje thuis komt. Ik verwacht zelf niet eerder dan woensdag. Ik mocht 'm wel invriezen van de opdrachtgeefster, dat was geen probleem.
Maar... ik moet de komende dagen gewoon werken! En als het even kan wil ik toch om 23.00 uur wel in m'n bedje liggen, want de kids houden me 's nachts toch ook wel bezig.
Het idee voor de taart:
een klein stapeltje (20/12) cm met een baby in een bol.
Hoe zou ik m'n timing goed kunnen doen?
Vanavond zoiezo de baby in de bol maken? Maar ga ik ook biscuits bakken om die morgen te kunnen bekleden? Want ze moeten natuurlijk ook nog afkoelen. Kan dat, nu biscuits bakken en morgenavond vullen en bekleden?
Sorry als het een wat onsamenhangend verhaal is geworden, maar ik ben het spoor ff helemaal bijster.
Alvast bedankt!
liefs,
Sandra