1

Onderwerp: Verschil tussen cricut cake en mini cricut cake machine?

Hoi,
Ik heb hier gezocht maar kon het antwoord niet vinden. Weet iemand het verschil tussen de cricut cake en de mini cricut cake?
Ik wil er graag een aanschaffen.
Alvast bedankt voor je reactie.

2

Re: Verschil tussen cricut cake en mini cricut cake machine?

Heb je hier wat aan?

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=152252

Hoi,

Hier heb ik zeker wat aan, maar nu nog een andere vraag.
Wat is het verschil met de foodprinter en de cricut cake? Heb je dan meer mogelijkheden met de ene of de andere?

4

Dat zou ik via google zoeken...... anders dan dat de één printen (foodprinter) en de ander snijden (CriCut) is. Dat zijn op zich al heel verschillende 'zaken'.....

Ik moet NU weg (sta al met 1 been buiten  ;)) anders had ik t even voor je gedaan, sorry.

Hoi,

Bedankt voor je uitleg. Iemand anders nog?

6

een foodprinter print afbeeldingen op icing of ouwel
een cricut cake snijd alleen maar afbeeldingen uit

volgens mij is dit het verschil

met de cricut cake kan je prachtige afbeeldingen (uit een cardridge)uitsnijden en op je taart plakken

nu zijn er progamma's waarmee je elke afbeelding uit kan snijden maar die ken ik zelf niet
je kan er gewoon cardridges bij kopen waarmee je aan de slag kunt

7

Dat is de vraag niet olivier  ;) ..

Ik zal het betreffende draadje er even voor je bij pakken Saskia, ik heb het ergens erg uitgebreid opgeschreven.. maar weet zo niet meer welk topic dat was..

(to be continued)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

8

@Bommeltje: niet de eerste vraag, maar die was ook al beantwoord. Ze had inmiddels een nieuwe vraag gesteld  :+

9

ah, op die fiets..

Volgens mij is het vergelijken tussen een foodprinter en een cricut net zoiets als een schaar en een borstel vergelijken..

Ja je gebruikt beide voor je haar.. maar de functies mag je nooit en te nimmer vergelijken..
Voor de gewone cricut (LET OP NIET VOOR CAKE) is er een combi gemaakt..

Ok, hier dus het topic waarin ik het verschil tussen beide heb uitgelegd.. (stond zelfs gewoon op deze pagina)

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=171493

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

10

sorry ik regaeerde op de foodprinter de eigenlijke vraag lag anders

Hoi,

Bedankt voor al jullie reacties. Inmiddels heb ik een uitgebreid mailcontact met een van jullie, waardoor ik een hoop te weten kom en leer.

12

whaha ik ken alleen de cricut voor papier. (scrapbooking).  ga maar niet proberen marsepijn ofzo erdoor heen te halen.

13

wendykoot schreef:

whaha ik ken alleen de cricut voor papier. (scrapbooking).  ga maar niet proberen marsepijn ofzo erdoor heen te halen.

Klopt, de orginele cricut is alleen voor papier  :Y  De cricut cake is speciaal gemaakt voor fondant/suikerpasta
Niet in je gewone cricut proberen dus  :+