1

Onderwerp: Mixer bestellen via bobshop???

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik lees namelijk zeer goede en zeer slechte reviews, dus begin nu toch een beetje te twijfelen...  :x

A balanced diet is chocolate in both hands. <3

2

Re: Mixer bestellen via bobshop???

haha, nou, ik heb in eerste instantie een goede, die omsloeg in slechte, maar die ze heel erg goed hebben opgelost, dus toch nog heel tevreden over hun.

en dat ging over een vriezer, die dus via ander transport dan kleinere dingen zoals mixers die via tnt/dhl/gls gaat.
en het ging niet mis door bobshop, maar door de transporter, en bobshop heeft veel gedaan om het helemaal goed te krijgen en 1000x hun excuses gehad. dus denk eigenlijk dat je helemaal niet verkeerd zit bij hun.

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

3

Ik heb oa mijn Kenwood mixer gekocht bij de Bobshop. Producten werden keurig op tijd geleverd, geen probleem mee gehad.

4

Ik heb er in 200 iets besteld en volgens mij was alles in orde. Kan helaas niet meer terugvinden wat het was.

5

Vizzstick schreef:

Ik heb er in 200 iets besteld en volgens mij was alles in orde. Kan helaas niet meer terugvinden wat het was.

zóóó lang hoef je je boekhouding ook niet te bewaren :lol:  :lol:

6

omakneeltje schreef:
Vizzstick schreef:

zóóó lang hoef je je boekhouding ook niet te bewaren :lol:  :lol:

:lol:  :lol:  foutje!  :P

dat moest dus 2009 zijn haha!

7

Mijn Kenwood was daar een tijdje terug in de aanbieding. Prima levering, geen enkel probleem gehad!

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

8

Ik heb er mijn tweede liefde besteld nadat mijn handmixer het heeft begeven! Een kennie!  :Y De mx275 Patissier!

Alleen de verwachte leverdatum is 10 december... dus nog even wachten!  :nooo

Voor de taarten van de week dan maar even een mixer lenen van iemand!  :)

A balanced diet is chocolate in both hands. <3

Ik heb vorige week donderdag via Bob Shop mijn Kenwood K-Mix besteld. Zaterdags had ik hem al in huis. Dus ik ben erg tevreden.