Onderwerp: Chocolade cupcakes
Voor het afscheid van een collega van mijn man gemaakt. Chocalade cupcakes met ganache.

but you may also be the world to one person."
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Chocolade cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor het afscheid van een collega van mijn man gemaakt. Chocalade cupcakes met ganache.

Mooi!
Ik vind die bloemen echt waanzinnig mooi zeg.
Zou willen dat ik dat zo mooi kon. maar ik kan dat dus niet he.

oe, die dubbele bloemen zijn mooi!!!!!
Erg mooi!
Gr.
Sandra
Ik vind die bloemen echt waanzinnig mooi zeg.
![]()
![]()
![]()
Zou willen dat ik dat zo mooi kon. maar ik kan dat dus niet he.![]()
![]()
Dat kun jij ook is heel erg simpel. Heb daarvoor de uitstekers van de Action gebruikt. Zal ik een how to voor je maken?
mirjams-taart schreef:Ik vind die bloemen echt waanzinnig mooi zeg.
![]()
![]()
![]()
Zou willen dat ik dat zo mooi kon. maar ik kan dat dus niet he.![]()
![]()
Dat kan jij ook is heel erg simpel. Heb daarvoor de uitstekers van de Action gebruikt. Zal ik een how to voor je maken?
Voor mij ook heel graag een how-to. Ik heb de uitstekers thuis liggen, maar doe er niets mee, omdat ik er eigenlijk geen raad mee weet...
Gr.
Sandra
Prachtig, ziet er ook lekker uit 
Erg mooi!!
Mooie bloemen idd 
Dit heb je allemaal nodig. Op deze foto staat niet het schilderspaletje maar heb je wel nodig.
Rol je fondant dun uit.
Steek de bloemen uit.

Snijd de bloemen iets in.
Leg de bloem op het dunne shaping foam matje. Maak met de bolle kant van je tool draaiende bewegingen op de bloemblaadjes zodat het een beetje uitgehold wordt.

Zet je tool aan het uiteinde van het bloemblad en druk deze van rechts naar links.

Doe dat twee keer om dit effect te krijgen.
Leg de bloem op de dikke shaping foam.
Zet je tool aan het einde van je bloemblad en trek deze met lichte druk naar je toe. Doe dit ook 2 keer.

Leg de bloem in het schilderspalet om te laten drogen.
Maak met je tool ook de blaadjes van de kleine bloem dunner zoals hiervoor gedaan.
En trek ook deze, met de tool zonder bolletje, het einde van je bloemblad naar je toe, zodat het bloemblad iets omhoog komt.

Je kan de bloem zo laten drogen of......
leg de bloem in een eierrekje om te laten drogen.

Om deze bloem te maken ben ik begonnen met de grootste uitsteker en heb elke keer een uitsteker overgeslagen.
Ik hoop dat het duidelijk is.
Oeps, één uitleg is wel genoeg 
zien er lekker uit, mooi gedaan de bloemen en de uitleg

Wauw! Bedankt voor de uitleg. En wat is dat voor tool? Sorry ben een beginner...
Wauw...mooie bloemen...enne, bedankt voor de how to. Ga ik ook eens proberen.
Wauw! Bedankt voor de uitleg. En wat is dat voor tool? Sorry ben een beginner...
Dat zijn modelling tools te koop in de webshop van de leukste taarten. Ik heb de Städter Modelleer basis set van 6 -met mesje-.
cooool had die uitstekers ook maar doe er noooooit wat mee 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Chocolade cupcakes