Onderwerp: Ondanks alles is het toch gelukt..
Ik heb het heel moeilijk gehad met het maken van deze taarten. Iets meer dan 2 weken geleden ben ik van de 1 op de andere dag 50% van mijn zicht kwijt. Ze zijn nog volop aan het onderzoeken wat de oorzaak hiervan is. Het is een hele moeilijke en onzekere tijd.
En afgelopen weekend had ik 4 opdrachtjes staan. Eén heb ik ergens anders onder kunnen brengen. Maar voor de andere 3 kon ik niemand vinden die het voor me wilde doen. Zelfs oproepjes hier op het forum gedaan maar ook daar kwam niks uit. Kon niks anders doen dan de taarten met heel veel moeite zelf maar maken. Want ik kon het niet over mijn hart verkrijgen dat de kinderen geen taart voor hun verjaardag zouden krijgen.
Ben er heel trots op dat ik ondanks mijn handicap toch dit ervan heb weten te maken. Okee, ze zijn niet perfect. Maar ik heb het toch maar geflikt. De mensen voor wie ze waren heb ik van te voren ingelicht.
Hier komen ze:
Vanillebiscuit gevuld met bbr en aardbeienjam.
chocoladebiscuit gevuld met chocolademousse en dulce de leche
ook chocoladebiscuit gevuld met chocolademousse en dulce de leche
De foto's zijn niet van super kwaliteit. De taarten vielen wel erg in de smaak. Als kinderen reageren met wauw dan weet je dat je alles goed hebt gedaan. Nu doe ik voorlopig niks. Eerst maar hopen op beterschap.
http://taartenvananne.hyves.nl/