1

Onderwerp: Ondanks alles is het toch gelukt..

Ik heb het heel moeilijk gehad met het maken van deze taarten. Iets meer dan 2 weken geleden ben ik van de 1 op de andere dag 50% van mijn zicht kwijt. Ze zijn nog volop aan het onderzoeken wat de oorzaak hiervan is. Het is een hele moeilijke en onzekere tijd.

En afgelopen weekend had ik 4 opdrachtjes staan. Eén heb ik ergens anders onder kunnen brengen. Maar voor de andere 3 kon ik niemand vinden die het voor me wilde doen. Zelfs oproepjes hier op het forum gedaan maar ook daar kwam niks uit. Kon niks anders doen dan de taarten met heel veel moeite zelf maar maken. Want ik kon het niet over mijn hart verkrijgen dat de kinderen geen taart voor hun verjaardag zouden krijgen.

Ben er heel trots op dat ik ondanks mijn handicap toch dit ervan heb weten te maken. Okee, ze zijn niet perfect. Maar ik heb het toch maar geflikt. De mensen voor wie ze waren heb ik van te voren ingelicht.

Hier komen ze:

Vanillebiscuit gevuld met bbr en aardbeienjam.
http://i146.photobucket.com/albums/r273/jeroenenanita/taarten/19112011746.jpg

chocoladebiscuit gevuld met chocolademousse en dulce de leche
http://i146.photobucket.com/albums/r273/jeroenenanita/taarten/20112011748.jpg

ook chocoladebiscuit gevuld met chocolademousse en dulce de leche
http://i146.photobucket.com/albums/r273/jeroenenanita/taarten/20112011755.jpg

De foto's zijn niet van super kwaliteit. De taarten vielen wel erg in de smaak. Als kinderen reageren met wauw dan weet je dat je alles goed hebt gedaan. Nu doe ik voorlopig niks. Eerst maar hopen op beterschap.

2

Re: Ondanks alles is het toch gelukt..

wauw, dat heb je nog supergoed gedaan!!
Sterkte, hopelijk vinden ze snel een oorzaak!

Knap gedaan ondanks alle problemen.
Heel veel sterkte

4

Sjeetje wat schrikken! je hebt 3 hele leuke taarten ervan gemaakt.
Nu eerst maar eens wat rustiger aan

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

5

Super zeg!!! Heel leuk geworden, stuk voor stuk!

Ik heb niet eerder een berichtje gelezen over je ogen, lijkt me heftig zeg, je weet volgens mij niet wat je meemaakt als het opeens zoveel achteruit is gegaan. Sterkte ermee. Als ik het eerder had gelezen had ik je best met een opdracht willen helpen hoor......Woon op zich redelijk in de buurt...

I just love it....!!

6 Laatst bewerkt door mamalein (23-11-2011 11:36)

1x is voldoende  ;)

I just love it....!!

7

Ik kan nu maar 1 woord bedenken : Respect !!
Super knap dat je ze toch gemaakt hebt en nog ontzettend leuk ook.
Sterkte met alle onderzoeken.

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

8

Knap dat je dit nog gedaan hebt, ik hoop dat ze snel de oorzaak vinden en je probleem kunnen oplossen

9

Knap hoor en veel sterkte!!!

Je kan beter spijt hebben van dingen die je gedaan hebt, dan van dingen die je niet gedaan hebt...

10

Tjonge... wat schrikken... Wat zit je dan nu in een moeilijke periode. Maar wat een doorzettingsvermogen om dan deze mooie taarten te maken! Petje af hoor!
Ik hoop echt dat ze snel de oorzaak zullen vinden en dat het beter met je mag gaan.

Gr. Marjon

Groetjes van Marjon

11

jeetje heftig zeg hopelijk vinden ze snel de oorzaak en kan er iets aan gedaan worden. je taarten zien er echt super uit!!
sterkte

groetjes stephanie

12

De taarten zijn prachtig, en wat erg voor je dat ineens zo weinig meer kan zien.
Hopelijk zijn ze er snel achter waar het door komt en kunnen ze er dan misschien wat aan gaan doen. Sterkte ermee.

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

13

prachtige taarten geworden!!

sterkte verder, hopelijk vinden ze gauw wat het is en kunnen ze er wat aan gaan doen!

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

14

mooie taarten,vooral als je weet onder welke omstandigheden je ze gemaakt hebt.
Ik wens je heel veel succes met de onderzoeken en hoop dat je je zicht terug krijgt

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

15

Iedereen heel erg bedankt voor alle lieve reacties. Doet me erg goed. Inmiddels hebben we de uitslag gehad en die was helaas niet zo goed. Ik heb een herseninfarct gehad, precies in mijn zichtgebied. Dit verklaard ook mijn verminderde zicht.

Helaas is er niks aan te doen. Ik zal er mee moeten leven dat ik een visuele beperking heb. Met alle gevolgen van dien. Niet meer autorijden, moeizaam lezen en tv kijken en vooral geen taarten meer maken. Want ik denk dat dat er niet meer inzit. Zeker niet voor anderen.

In ieder geval bedankt dat jullie zo met me meeleven.

16

Superknap met zo weinig zicht zo'n resultaat neer zetten. Ik wens je heel veel sterkte en beterschap!!

Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er vragen?

Knap en wat ben jij een doorzetter dat ondanks je gezondheidproblemen en de zorgen toch nog de taarten hebt gemaakt

Super :thumb:

sterkte en ik hoop dat ze snel een oorzaak zullen vinden

He meid wat ontzettend rot :(

Ontzettend knap dat je desondanks zulke mooie taarten hebt weten te maken, petje af! En ik hoop voor je dat je het taartenbakken nu niet helemaal op hoeft te geven!

Een taart maakt van elke gelegenheid een speciale gelegenheid!