Onderwerp: [FEEDBACK] Gezocht kritische taarters......
Eerst een paar "gewone" taarten (mag ook feedback op hoor...)
Voor de dochter van de juf van onze oudste..... Gevuld met aardbeienjam, aardbeienbcr en chocoladebolletjes.

Toen kreeg ik een mailtje of ik een taart wilde maken met een gitaar, vlinders en paars. Dacht dat het om een nichtje van een klasgenoot van onze jongste was (gezien achternaam aanvrager....). Maar goed, bleek heel iemand anders te zijn... Gevuld met aardbeienjam, aardbeienbcr en witte chocolade.

Maar dan de taart waar het om gaat. Gister met collega's sinterklaasfeestje geviert.... We speelden het Sinterklaasspel en iedereen nam iets lekkers mee. Tja dan is de vraag snel gesteld, of ik taart wilde maken..... Geen probleem natuurlijk. Nu hadden we bij de Apeldoornse Taartstolp een proeverij.... Met heerlijke oreobcr... Dat zou toch ook met pepernoten moeten kunnen. Dus bcr gemaakt, pepernoten heel fijn gemalen.... Maar nu komt het, dat is dus niet helemaal gelukt. Flink grote stukken er dus nog in. Glad afsmeren is dus helemaal niet gelukt! Flinke grote, harde kruimels. Maar ja geen tijd, dus toch verder afgemaakt.... Volgens mij is hij toch wel redelijk strak geworden..... Gevuld dus met pepernotenbcr, lemon curd en schuddebuikjes.