1

Onderwerp: [FEEDBACK] Gezocht kritische taarters......

Eerst een paar "gewone" taarten (mag ook feedback op hoor...)

Voor de dochter van de juf van onze oudste..... Gevuld met aardbeienjam, aardbeienbcr en chocoladebolletjes.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-J48ALRYY.jpg

Toen kreeg ik een mailtje of ik een taart wilde maken met een gitaar, vlinders en paars. Dacht dat het om een nichtje van een klasgenoot van onze jongste was (gezien achternaam aanvrager....). Maar goed, bleek heel iemand anders te zijn... Gevuld met aardbeienjam, aardbeienbcr en witte chocolade.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IUBPPUZ8.jpg

Maar dan de taart waar het om gaat. Gister met collega's sinterklaasfeestje geviert.... We speelden het Sinterklaasspel en iedereen nam iets lekkers mee. Tja dan is de vraag snel gesteld, of ik taart wilde maken..... Geen probleem natuurlijk. Nu hadden we bij de Apeldoornse Taartstolp een proeverij.... Met heerlijke oreobcr... Dat zou toch ook met pepernoten moeten kunnen. Dus bcr gemaakt, pepernoten heel fijn gemalen.... Maar nu komt het, dat is dus niet helemaal gelukt. Flink grote stukken er dus nog in. Glad afsmeren is dus helemaal niet gelukt! Flinke grote, harde kruimels. Maar ja geen tijd, dus toch verder afgemaakt.... Volgens mij is hij toch wel redelijk strak geworden..... Gevuld dus met pepernotenbcr, lemon curd en schuddebuikjes.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VMGRKUXO.jpg

Enjoy!

2 Laatst bewerkt door nikita14 (21-11-2011 13:35)

Re: [FEEDBACK] Gezocht kritische taarters......

Ik vind ze heel erg mooi geworden hoor ook de Sinterklaas vind ik heel erg leuk en strak :thumb:  :Y

Het plaatje van Sinterklaas vind ik heel erg mooi mag ik weten waar jij die gevonden heb?

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

3

Ik vind ze erg goed gelukt!

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...

4

Ik zie het niet hoor?? Je werkt heel precies zie ik  :thumb:

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

5

Die harde kruimels worden vanzelf een stuk zachter in de bc! :D

Kan er niks 'minders' aan vinden hoor, gewoon strak en simpel - net als de andere twee  :thumb:

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

6

prachtig strak!!

groeten, Bianca
TAART in huis

7 Laatst bewerkt door Joanna1981 (21-11-2011 14:54)

http://www.animatieplaatjes.nl/achtergr … rond20.jpg

http://www.google.nl/imgres?q=sinterkla … ,r:10,s:71

8

Yep gewoon een mooie strakke taart :Y

9

Nou.. Vind ze allemaal super strak! En misschien de volgende keer de pepernootjes helemaal malen en dan een uurtje laten staan, heb je toch de smaak maar zijn ze wel lekker zacht!

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

10

Ziet er strak uit hoor ondanks de kruimels :thumb:

groetjes elfje elly

11

ik vind hem mooi gelukt hoor.. :D  zie er niks van.

maar misschien kan je voor het afsmeren dan beter gewone botercreme gebruiken en voor de vulling met pepernoten doen of echt heel fijn maken in een magimix.. en als je dan nog wat kruimels heb kan je het misschien door een zeef doen..

groetjes..

12

Gaaf hoor Rosajati! :thumb:

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

13

Mooie taarten!

Grappig; mijn klas hangt vol met silhouetten van de sint. Heb ze vorige week met de klas gemaakt!

Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er vragen?

14

sammie2121 schreef:

ik vind hem mooi gelukt hoor.. :D  zie er niks van.

maar misschien kan je voor het afsmeren dan beter gewone botercreme gebruiken en voor de vulling met pepernoten doen of echt heel fijn maken in een magimix.. en als je dan nog wat kruimels heb kan je het misschien door een zeef doen..

groetjes..

Grapjas! Dat was ook de bedoeling. Had nog vanille en naturelbcr staan. Maar tijdens het voorbereiden netjes willen opruimen, dus toen ik zover was om te vullen en afsmeren had ik de restjes al netjes weggegooid (was nl niet veel, maar wel genoeg voor afsmeren...)

Enjoy!

15

Vind ze alle drie mooi strak hoor

16

Geweldige taarten! :thumb:

Groetjes, Renata

17

Nou, ik vind de onderste juist super strak! Niets aan te zien!
En je andere taarten zijn ook weer prachtig!  :thumb:

wat een mooie K3 taart had hem al wel langs zien komen maar niet doorhebbende dat het jouw taart was. :thumb:  :thumb:

19 Laatst bewerkt door Assie de Graaf (22-11-2011 23:02)

twee keer :)

20

Moie taarten en allemaal strak volgens mij, en inderdaad met gewone botercreme afsmeren.

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!